Regulacja gaźnika 289 V8

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
silelis
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
Model: Fastback 2+2 '66
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Regulacja gaźnika 289 V8

Post autor: silelis » 2012-05-18, 18:50

Cześć,

Może ktoś wie jaki powinien być poziom ustawienia pływaka gaźnika w tym silniku lub wie gdzie to można znaleźć?


[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]

TomS
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2011-08-25, 00:11
Model: Fast 67, Coupe 67
Silnik: inny V8
Kolor: zielony i szary

Re: Regulacja gaźnika 289 V8

Post autor: TomS » 2012-05-24, 18:41

silelis pisze:Cześć,

Może ktoś wie jaki powinien być poziom ustawienia pływaka gaźnika w tym silniku lub wie gdzie to można znaleźć?
No cześć, w gaźniku Edelbroock (mierzone razem z uszczelką) lub fabrycznym czterogardzielowym 4100 odległość pływaków od pokrywy gaźnika to 11 mm. Podejrzewam że w 2100 jest tak samo.
Ustawianie 2100: http://www.youtube.com/watch?v=8aVcsZj8 ... ure=relmfu
Ustawianie 4100: http://www.youtube.com/watch?v=n05LVWRwzDs

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”