dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-13, 21:24

hmmm to teraz mie zagieles cholera wie co tu teraz zrobic , ogulnie chce go wystawic na ebayu niemieckim i kij wie co niemiec sobie liczy, pierszy raz mam doczynienia z wiekowym autem
Ostatnio zmieniony 2012-11-13, 23:36 przez simak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: 6t07t » 2012-11-13, 22:36

Większy nie znaczy lepszy i nie tylko ilość KM się liczy ale zrobisz jak uważasz, twoja sprawa.
W końcu nie wszystkie Mustangi muszą być oryginalne i bez różnicy czy wstawi ktoś V8-351C czy R4-2,0.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: stang67 » 2012-11-13, 22:45

6t07t pisze:Mustangi nie muszą być oryginalne i bez różnicy czy wstawi ktoś V8-351C czy R4-2,0.
Już rozkminiałem właśnie wstawienie 2.0d z bmw żeby mniej palił ...ale chwilę później stwierdziłem że mnie chyba ostro podu.pcyło :zakrecony: Żeby chociaż był ten dźwięk fał ósemki... :oczami: Mogę już tankować cztery razy więcej :hyhy:

W każdym razie w tych kręgach ludzie raczej cenią oryginały.
Tym bardziej że 351 nie jest dużo lepszy... rozumiem 600ci... achhh <fap fap fap> :rotfl:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-13, 23:43

to teraz mam niezla zagryche



sejdorfo
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2011-08-28, 13:56
Model: 1969 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: pastel grey

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: sejdorfo » 2012-11-18, 18:38

w 351c masz wielkie zawory nawet w wersji 2v wiec da sie z niego troszke wycisnac
podstawowy mod to wyzszy aluminiowy intake i ostry walek rozrzadu, glowic niemusisz zmieniac
tylko jesli masz oryginalna nieremontowana skrzynie to prawdopodobnie dlugo niepojezdzisz z ta moca
ja bym wsadzil do niego 289 i nieszedl w koszty, pozatym orginal to orginal



simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-19, 21:24

skrzynia jest manualna na 70% 3 biegowa wiec raczej zostanie 289



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”