dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-11, 18:18

witam szukam gaznika do silnika 351 cleveland gaznik najlepszy by byl taki zeby odrazu podniesc moc silnika ,czym mozna jeszcze zwiekszyc moc tego silnika



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: stang67 » 2012-11-11, 18:46

Wydech, dolot, alu głowice i gaźnik 4v
Co to, kolejny 67 z 351 na forum? :) Pochwal się w galerii ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-11, 18:58

niedawno nabylem pojazd jeszcze niemam go w lapkach pod choinke moze doplynie , kupilem go od dziadka (doslownie) marnowal sie w garazu i mam tylko jedno zdjecie jak jest zagracony wiec narazei niemam sie czym chwalic. a co do gaznika to jak na ebayu go szukac jakis model konkretny,i jaki kolektor sacy zastosowac . druga sprawa czy byly jakies 351c z limitowanej wersji?? bo ponoc ten co mam jest wlasnie taki



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: stang67 » 2012-11-11, 19:08

Zacznijmy więc od tego że w 67 nie było w ogóle silników 351.
Więc 100% swap :)
"
67 Available Engines:
200cid 6cyl 1V 120hp
289cid 2V V-8 200hp
289cid 4V V-8 225hp
289cid 4V V-8 271hp
390cid 4V V-8 320hp "


Dopiero w 69 były 351-ki
"
69 Available Engines:
200cid 6cyl 1V 115hp
250cid 1V 6cyl 155hp
302cid 2V V-8 220hp
302cid 4V V-8 (Boss) 290hp

351cid 2V V-8 250hp
351cid 4V V-8 290hp

390cid 4V V-8 320hp
428cid 4V V-8 335hp (Cobra Jet)
428cid 4V V-8 335hp (CJ-R)
429cid 4V V-8 (Boss) 375hp "


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-11, 19:12

czyli to jest ten 4v ile mozna dodac mocy po wymianie gaznika ukladu dolotowego i wydechowego glowic nie bede ruszal



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: stang67 » 2012-11-11, 19:17

Nie dużo, ale zawsze coś tam dodasz. Pewnie 20-30hp
Dużo dasz zmieniając głowice na alu, obniżając wagę, bo żeliwne to potęga 50kg ponad.

Edit: Chyba ze przy okazji swapu wleciał jakiś performance stuff?? Możliwe??


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-11, 19:29

niemam pojecia co dziadzia tam robil podawal tylko gratow od podlogi do blotnikow zawieszenia i wsystko new , a gadal jak najety nic go nie kumalem , przyplynie to sie wszystko okaze , w necie widzialem jak z tych silnikow wyciskaja 500kucy i to bez turbin czy kompresora , jakos niemoge w to uwiezyc ale ponoc to prawda



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: stang67 » 2012-11-11, 19:37

Z 289 też spokojnie da się pod 500hp ;) Ale nie będę kręcił że 351 nie jest trochę lepszy... :suchy:
Ja bym zaczekał aż przypłynie i wtedy obejrzał. Po co tracić kase na coś co może nie być potrzebne...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-11, 19:44

czyli to prawda :) ale gaznik itak musze kupic bo nie znalezlismy go dzidek mowil ze byl czysczony ale nimoglismy go znalez poprostu przepad , wiec co sugerujesz jaki model gaznika kupic by mial wrazie wu duzy zapas



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: rick » 2012-11-11, 20:47

czy na pewno jest cleveland? Bo jest tez 351W i 351M

http://www.ehow.com/list_7532994_351m-engine-specs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ehow.com/about_6367034_speci ... ngine.html" onclick="window.open(this.href);return false;



simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-11, 20:55

napewno clivlend



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: rick » 2012-11-11, 23:14

to tak jak stang67 mowil gaznik i intake manifold moze 20-25HP. Holley albo Edelbrock, vacuum secondary, 600-650 cfm. intake manifold to cos jak Edelbrock Performer(RPM) albo Weiand. Ktory, zalezy jaki cel masz na samochod



simak
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2012-11-11, 18:07
Model: 1967,2013gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: simak » 2012-11-12, 21:31

ogulnie auto idzie na sprzedaz oczywiscie po odswiezeniu mam doniego tez orginalny 289 ale mysle ze lepiej sprzeda sie z 351



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: 6t07t » 2012-11-13, 09:35

simak pisze:ogulnie auto idzie na sprzedaz oczywiscie po odswiezeniu mam doniego tez orginalny 289 ale mysle ze lepiej sprzeda sie z 351
Nie koniecznie...
:niepewny:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: dobor gaznika 351 cleveland i zwiekszenie mocy

Post autor: stang67 » 2012-11-13, 14:29

6t07t pisze:
simak pisze:ogulnie auto idzie na sprzedaz oczywiscie po odswiezeniu mam doniego tez orginalny 289 ale mysle ze lepiej sprzeda sie z 351
Nie koniecznie...
:niepewny:
No właśnie, o tym już nie mówię... Ale raczej z oryginalnym się sprzeda... ;) Więcej jest kolekcjonerów, którzy cenią sobie oryginał niż sportowców którzy by się ścigali takim autem... a 289 ma już aż za dużą moc na nasze drogi... a no i 351 więcej pali :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”