nie schodzi z obrotów podczas jazdy

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Sunny » 2013-05-23, 09:15

yoozeq pisze: Oj tam, oj tam klasyk tak ma że czasem coś wyskoczy ;)

Fakt że im dalej w las z remontem tym mniej tych niespodzianek, ale zawsze masz duży procent zregenerowanych części, które nie są nowe. Choć jak tak pomyśleć to te zregenerowane często są lepszej jakości niż reprodukcje (często azjatyckie). Ostatnio w V8 rozmawiałem też chwilę na temat reprodukcji bo koledzy pokazali mi listwę chromowaną podszybia i zapinki (reprodukcje)... masakra... odkształcały się w palcach...

Tutaj zawsze należy się liczyć że coś może nawalić bo to zupełnie inaczej zaprojektowane auta i tam nikt zbytnio się nie zastanawiał czy wąż się przypali albo przetrze, więc nawet jak nowy założysz to i tak po pewnym czasie może być bach...

Co do sprzętu kolegi to musi go ogarnąć bo ktoś zaniechał parę spraw niestety :( Ale już ostro działa :super:

:D ojtam :) są piekne mają prawo się psuć ;)



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-05-23, 12:26

nie mają :D psuc to się mogą nowe skody :P a nie Mustangi :D jeszcze troche czasu i ten stang będzie jak nowy :cwaniak: :hurra:


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Piotrek86skc » 2013-08-05, 08:32

Hej Rafał weź zapodaj raz jeszcze to zdjęcie bo nie mogę go podejrzeć, a objawy mam podobne;/



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Piotrek86skc » 2013-08-11, 08:23

Ok. To u mnie było coś takiego, że najpierw odpalał na niskich obrotach i gasł co chwila generalnie nie równa praca( wcześniej chodził parę miesięcy cudnie). Więc wymieniłem przewody, zdjąłem kopułkę, przeczyściłem wszystko. Odpalił, i nie chciał zejść z wyższych obrotów. Za jakiś czas odpaliłem to chodził już niżej i podciśnienie na kolektorze też miał niższe niestety, ale co chwilę jakby wkręcało go na wyższe obroty i odpuszczał i znowu na szybsze na moment i znowu niżej. Ogólnie to jeszcze zaworek na pływaku puszczał i zalewało go, więc w międzyczasie zmieniłem ten zaworek i zmieniłem poziom paliwa w gaźniku. Uszczelka która jest nad komorą pływaka od strony przedniej szyby jest już ostro poharatana. Lewe powietrze w tym miejscu to chyba by spowolniło go tylko mam rację? Obstawiam kondensator na układzie zapłonowym, albo coś w gaźniku z ssaniem i zamykaniem, otwieraniem dysz? czekam aż rafał prześle mi zdjęcie, ale może macie jakieś pomysły.



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-08-12, 10:14

Obrazek




tam gdzie jest strzałeczka miałem delikatny luz i podczas dodawania gazu nie zamykał gardzieli, kombinerkami wygiałem go w prawo i problem znikł


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: ERTE » 2013-08-13, 05:37

Piotrek86skc pisze:Ok. To u mnie było coś takiego, że najpierw odpalał na niskich obrotach i gasł co chwila generalnie nie równa praca( wcześniej chodził parę miesięcy cudnie). Więc wymieniłem przewody, zdjąłem kopułkę, przeczyściłem wszystko. Odpalił, i nie chciał zejść z wyższych obrotów. Za jakiś czas odpaliłem to chodził już niżej i podciśnienie na kolektorze też miał niższe niestety, ale co chwilę jakby wkręcało go na wyższe obroty i odpuszczał i znowu na szybsze na moment i znowu niżej. Ogólnie to jeszcze zaworek na pływaku puszczał i zalewało go, więc w międzyczasie zmieniłem ten zaworek i zmieniłem poziom paliwa w gaźniku. Uszczelka która jest nad komorą pływaka od strony przedniej szyby jest już ostro poharatana. Lewe powietrze w tym miejscu to chyba by spowolniło go tylko mam rację? Obstawiam kondensator na układzie zapłonowym, albo coś w gaźniku z ssaniem i zamykaniem, otwieraniem dysz? czekam aż rafał prześle mi zdjęcie, ale może macie jakieś pomysły.

najpierw zrób uszczelki



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Piotrek86skc » 2013-08-15, 15:43

Poprawiłem tą uszczelkę, ale i tak odpala, chodzi ładnie, a potem zaczyna chodzić niżej i tak jakby słabnąć. Na dodatek na ciepłym mam problem odpalić go od razu, więc pewnie go zalewa jeszcze. Dzisiaj rozkręciłem, przeczyściłem i złożyłem, ale nie pomogło. Raczej zamykanie dysz działa, z tego co widziałem jak miałem go w rękach. Ma ktoś gaźnik na zbyciu pożyczyć, żebym mógł go na chwilę założyć?
Po drugie założyłem mu przewody z różnych kompletów od cinquecento, galanta itd. Czy mieliście takie przeboje np z zapłonem o to jest mój główny podejrzany, czyli kondensator, cewka itd.



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Piotrek86skc » 2013-08-18, 14:30

Wymieniłem kondensator( swoja drogą pasuje od malucha ważne, żeby miał 0,21-025 mikrofaradów), ale nie pomogło. Nie zlokalizowałem, też żadnego lewego powietrza.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj parę filmików. Jak się rozgrzeje to zaczyna nieregularnie chodzić. Widać, silnik próbuję wkręcać się na wyższe obroty, ale coś nie idzie;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”