nie schodzi z obrotów podczas jazdy

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-05-13, 20:58

Kolejny przypadek u mnie :D

dziś startowałem sobie od 0 do 60mph i po osiągnięciu danej prędkości chciałem hamować ale auto jakby się zawiesiło i nie chciał zejść z obrotów, wina skrzyni czy może coś w gaźniku się zawiesza? kilka prób startów i ten sam problem. jak wrzuciłem na luz to mocno trzymał obroty, pomogło zgaszenie i ponowne odpalenie samochodu


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: stang67 » 2013-05-13, 21:10

A pedał gazu wraca jak puścisz??


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: ERTE » 2013-05-13, 21:20

zobacz czy wodzik od gazu przy gazniku odbija do końca, moze coś haczy, teoretycznie powinna byc jakaś wsuwka ale może jest na jakiś drucik skręcone, podwinał się i blokuje odbijanie

albo sprezyna się rozciągneła i gaz nie wraca do jałowych obrotow



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: stang67 » 2013-05-13, 21:28

Musi się coś blokować ;) Mi się sprężyna poluzowała i musiałem podważać nogą pedał żeby zwolnić :D :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-05-13, 22:45

pedał gazu wraca normalnie, testowałem wciskanie gazu na postoju i nic się nie dzieje, schodzi normlanie a na biegu się zawiesz... :mur:


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Piotrek86skc » 2013-05-13, 23:03

Ja w swoim mam tempomat i tak miałem jak mi się światło stopu rozłączyło i się nie chciał wyłączyć. Spróbuj reką pociągnąć przepustnicę na maksa i zobacz czy wraca.



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-05-17, 21:35

Panowie ustarka zlokalizowana, w życiu bym sam na to nie wpadł, nawet gośc od gaźników miał łamigłówkę, jutro zapodam foto elementu który był sprawcą zamieszania bo nie umiem tego fachowo opisać :hyhy:


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Piotrek86skc » 2013-05-18, 07:50

Obstawiam, że pewnie uchwyt od kichdownu;)



Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Damian Konieczny » 2013-05-20, 19:54

czekam na foty :P mam identyczne objawy

sprężynę poprawiłem pedał wraca do końca , a obroty ie trzymaja :P



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-05-21, 22:54

auto mam znó u mechanika :) jak zawsze :) tym razem całe zawieszenie do wymiany ;/

ale poszukałem podobny gaźnik, problem tkwił w otwieraniu/zamykaniu przepustnicy, tzn na sucho się otwierała i zamykała normalnie ale po dodaniu gazu na maxa pojawiał się luz w miejscu gdzie oznaczyłem strzałką Obrazek i powodował żę dwie przepustnice się nie domykały. Kombinerkami przegiałem ten element w prawo aby nie było żadnego luzu i teraz jest wszystko ok.


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Sunny » 2013-05-22, 07:43

widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy :P

z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: rafal_04 » 2013-05-22, 07:52

3 tygodnie temu bylo dobre teraz troche pojezdzilem i sie posypala prawa strona to odrazu wymienie cale na nowe


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 490
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: MaciekW » 2013-05-22, 21:34

Sunny pisze:widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy :P

z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Jeżeli samochód jest wyremontowany prawidłowo, to nie może się psuć co chwilę - o ile dobrze interpretuję fakty, to chyba większość mechaniki jest stara i nie ruszana, więc po kolei się psuje.
Mnie się wydaje, że koledze ktoś wcisnął podpicowany złom, chyba że od początku było wiadomo, co zostało wyremontowane, a co nie.
Pozostaje życzyć wytrwałości w doprowadzaniu auta do porządku :ok: !



Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: Sunny » 2013-05-22, 23:58

maciek 11 pisze:
Sunny pisze:widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy :P

z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Jeżeli samochód jest wyremontowany prawidłowo, to nie może się psuć co chwilę - o ile dobrze interpretuję fakty, to chyba większość mechaniki jest stara i nie ruszana, więc po kolei się psuje.
Mnie się wydaje, że koledze ktoś wcisnął podpicowany złom, chyba że od początku było wiadomo, co zostało wyremontowane, a co nie.
Pozostaje życzyć wytrwałości w doprowadzaniu auta do porządku :ok: !

taki żarcik z puszczeniem oka bo Rafała i Yoozka miałem okazję poznać, oboje z jednej miejscowości, dwa klasyki i ciągle coś wyskakuje (np. kończy się benzyna znienacka ;) )

z dokręcaniem śrubek w czasie jazdy to cytat z Yoozka w czasie wspólnej wyprawy :D

no i offtop: Rafał, smakowały piwa ? :)



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy

Post autor: yoozeq » 2013-05-23, 08:31

Sunny pisze:
maciek 11 pisze:
Sunny pisze:widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy :P

z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Jeżeli samochód jest wyremontowany prawidłowo, to nie może się psuć co chwilę - o ile dobrze interpretuję fakty, to chyba większość mechaniki jest stara i nie ruszana, więc po kolei się psuje.
Mnie się wydaje, że koledze ktoś wcisnął podpicowany złom, chyba że od początku było wiadomo, co zostało wyremontowane, a co nie.
Pozostaje życzyć wytrwałości w doprowadzaniu auta do porządku :ok: !

taki żarcik z puszczeniem oka bo Rafała i Yoozka miałem okazję poznać, oboje z jednej miejscowości, dwa klasyki i ciągle coś wyskakuje (np. kończy się benzyna znienacka ;) )

z dokręcaniem śrubek w czasie jazdy to cytat z Yoozka w czasie wspólnej wyprawy :D

no i offtop: Rafał, smakowały piwa ? :)
Oj tam, oj tam klasyk tak ma że czasem coś wyskoczy ;)

Fakt że im dalej w las z remontem tym mniej tych niespodzianek, ale zawsze masz duży procent zregenerowanych części, które nie są nowe. Choć jak tak pomyśleć to te zregenerowane często są lepszej jakości niż reprodukcje (często azjatyckie). Ostatnio w V8 rozmawiałem też chwilę na temat reprodukcji bo koledzy pokazali mi listwę chromowaną podszybia i zapinki (reprodukcje)... masakra... odkształcały się w palcach...

Tutaj zawsze należy się liczyć że coś może nawalić bo to zupełnie inaczej zaprojektowane auta i tam nikt zbytnio się nie zastanawiał czy wąż się przypali albo przetrze, więc nawet jak nowy założysz to i tak po pewnym czasie może być bach...

Co do sprzętu kolegi to musi go ogarnąć bo ktoś zaniechał parę spraw niestety :( Ale już ostro działa :super:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”