cewka zaplonowa do 289 '67

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ozzy
Forumowicz
Posty: 328
Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
Model: 13'GT/CS '67 289
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Lublin

cewka zaplonowa do 289 '67

Post autor: ozzy » 2016-08-10, 22:13

Panowie, krótkie pytanko.

Czy orientuje się ktoś czy cewka zapłonowa z fiata 125 lub poloneza 1500, 1600 taka jak w linku poniżej:
http://allegro.pl/nowa-cewka-zaplonowa- ... 67965.html" onclick="window.open(this.href);return false;

będzie pasować i działać ok ?

Potrzebuje nowej na gwałt :)



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: cewka zaplonowa do 289 '67

Post autor: Radek66 » 2016-08-10, 22:21

cześć
Będzie pasować nawet lepiej :)

pozdrawiam



Awatar użytkownika
ozzy
Forumowicz
Posty: 328
Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
Model: 13'GT/CS '67 289
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Lublin

Re: cewka zaplonowa do 289 '67

Post autor: ozzy » 2016-08-10, 22:25

Super !
Dziękuję Ci za pomoc.

A tak z ciekawości, możesz powiedzieć dlaczego lepiej ? :)



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: cewka zaplonowa do 289 '67

Post autor: Radek66 » 2016-08-10, 22:29

bo to stara szkoła a nie to co teraz się robi...
każda stara cewka robiona jeszcze dawno temu jest lepsza no i sprawdzona na naszych zabytkach z prl-u



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: cewka zaplonowa do 289 '67

Post autor: Sherif » 2020-09-16, 11:32

Odkopię, bo sam poszukuję cewki.

Czy wszystkie cewki od PRLowskich aut będą pasowały ? Czy musi być informacja, że do obwodów z zewn rezystorem ?
Oglądałem jakąś od Poloneza i było na niej że do zapłonu elektronicznego 12V.



ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”