Brak impulsu na cewce

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-21, 22:22

dobra już wiem ze mam silnik z 68 teraz tylko pojemność ;)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-22, 08:56

Nie, wiesz jedynie, ze masz kolektor od 302-4V i to nie koniecznie z '68 roku.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-22, 09:06

Piotrek kolega stara się dobrać dystrybutor zapłonu. Jak coś wiesz to podziel się, bo ta dyskusja trwa strasznie długo i wszyscy jedynie negują nasze wypociny a nikt konkretów nie daje.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: 6t07t » 2013-04-22, 09:13

Wywalić ten aparat wraz z jego zawodną instalacją i modułem. Kupić używany, zwykły aparat zapłonowy, kupić do niego zestaw pertronix i wstawić w miejsce przerywacza.
Zamontować i mieć spokój na przyszłość.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-22, 09:19

http://www.cjponyparts.com/pertronix-di ... /p/DIST35/" onclick="window.open(this.href);return false;
A ten? Ładna przecena jest na niego i ma już petronix.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: stang67 » 2013-04-22, 14:22

To brać jak o połowę przeceniony :ok:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-22, 19:49

a czym sie różni ten od tego co Piotrek86skc podał ?
http://www.cjponyparts.com/pertronix-di ... /p/DIST36/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: sim » 2013-04-28, 05:06

Ten który podałeś (droższy) jest niby nowocześniejszy - ma wbudowany układ w oparciu o mikrokontroler, co ma niby powodować stabilniejszą i precyzyjniejszą pracę oraz 5 razy więcej energii niż w klasycznych układach w zakresie 3.000-5.000 obrotów/min.



leshack
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-05-19, 22:47
Model: mustang 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: leshack » 2013-05-11, 23:18

ale super sobie puscił spręzynkę po cewce zapłonowej, a potem bedzie narzekac ze ma przebicia, i psuje sie moduł, ha,,ha,,,
tak sobie naprawiajcie... i piszcie glupoty, ide po piwo, bo bez piwa sie nie da czytac..


fajnie...

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-05-12, 08:21

Leshack mu tutaj doceniamy jedynie konstruktywną krytykę. Poza tym cewka przykręcona jest do bloku silnika, więc sprężyna która odbija odbija przepustnicę gaźnika i z jednej strony trzyma gaźnik, a z drugiej blok, więc z każdej strony mamy masę. Co ma piernik do wiatraka?



ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”