Brak impulsu na cewce

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-19, 06:34

Piotrek86skc pisze:Fox to Mustang II generacji.
:przestraszony: :przestraszony: AAAAAAAHHHHHHHH :krzeslem: ...nigdy porównaj Fox do mustangII :lamer:

bluźnierstwo :cenzura:

:P



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: stang67 » 2013-04-19, 06:39

Piotrek86skc pisze:Fox to Mustang II generacji.
Fox to chyba raczej III gen :) Alee zdenerwowałeś Ricka, masz przerąbane :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-19, 07:43

:buzi:



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-19, 09:39

:wstyd:



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-19, 09:40

Damian a nie łatwiej by było wrócić do I6? Miałbyś matching numbers;D



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: yoozeq » 2013-04-19, 10:00

Tak jest ! wracaj do rodziny bo tęsknimy :rozpacz: !


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-19, 14:15

Nie chcę obrazic, to zwykły samochód i nie warte wysiłku, aby znaleźć silnik, który będzie pasował do daty dnia co samochód został zbudowany. Zmień dystrybutora lub tego pudełka. Łatwiej niż znaleźć number matching silnika.



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-19, 18:07

Rick nie chodziło mi o zmianę na silnik dokładnie do forda z tego roku. U mnie też się okazało, że mam silnik z Farlaina z 65, ale chodziło mi o to, że kolega ma koła na 4 śruby, zawieszenie, bodajże tylny most itd przygotowane pod I6, więc może zamiast zmieniać wszystko, żeby pasowało pod V8 to łatwiej zmienić silnik.

Poza tym dla Damiana to na pewno nie jest zwykły samochód:P



Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Evening » 2013-04-19, 18:46

Damian w razie gdybys jednak sie zdecydowal na zmiane silnika to daj znac z twoim V8 :) bede chetny do zakupu :)


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: rick » 2013-04-19, 19:14

Piotrek86skc pisze:Rick nie chodziło mi o zmianę na silnik dokładnie do forda z tego roku. U mnie też się okazało, że mam silnik z Farlaina z 65, ale chodziło mi o to, że kolega ma koła na 4 śruby, zawieszenie, bodajże tylny most itd przygotowane pod I6, więc może zamiast zmieniać wszystko, żeby pasowało pod V8 to łatwiej zmienić silnik.

Poza tym dla Damiana to na pewno nie jest zwykły samochód:P
masz rację, ja zapominam, że wy myślyczie inaczej niż my :zdrowko:



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-19, 20:04

Jacy wy i jacy my;P Że niby jesteśmy zacofani?;P U nas nie ma tyle tego co u was i nie w tych cenach, więc to są prawdziwe skarby;D



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: stang67 » 2013-04-19, 20:20

Piotrek86skc pisze:Jacy wy i jacy my;P Że niby jesteśmy zacofani?;P U nas nie ma tyle tego co u was i nie w tych cenach, więc to są prawdziwe skarby;D
Ale my jesteśmy zacofani :cisza: Nie bój się przyznać :super: :przestraszony:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-19, 20:22

W technice tak, ale nie mentalnie;p



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: stang67 » 2013-04-19, 20:23

Piotrek86skc pisze:W technice tak, ale nie mentalnie;p
Też bywa co ostatnio udowodnił V OZM :wstyd:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Brak impulsu na cewce

Post autor: SILVER-WING » 2013-04-19, 21:47

hola panowie ja mam v8 i choć bym miał wydać na przeróbki jeszcze 30 tys to i tak wydam bo mustang musi być (jak dla mnie) z v8
;) tak wiec zbieram na zawieszenie i most :) a co do silnika i mojego zapłonu będę robił w sobotę może uda mi sie coś zrobić ;) dzięki za pomoc ;) będę pisał jak mi idzie ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”