ZAŚLEPIONE WEŹYKI W GAŹNIKU

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Jarocin Piotr
Posty: 5
Rejestracja: 2012-12-13, 14:39
Model: 67 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

ZAŚLEPIONE WEŹYKI W GAŹNIKU

Post autor: Jarocin Piotr » 2013-12-20, 12:04

Witajcie potrzebuje pomocy dziś po 3,5 letniej batalii odebrałem konia ze stajni Coupe z 67 skrzynia C3 automat silnik V8.Wiadomo nie spodziewałem się że obędzie się bez problemów mam i mnóstwo ale największe to:
-wężyki od gaźnika są zaślepione na pewno gdzieś powinny być podłączone w załączniku wysyłam Wam zdjęcia , może coś poradzicie z gaźnikiem nic nie robiłem silnik kapitalka może warto go zregenerować znalazłem gościa w Puszczykowie jestem z Jarocina więc daleko nie jest a problem polega na tym że np. staje na skrzyżowaniu czekam na N wbijam D nawet delikatnie gaz i auto gaśnie to samo jak wciskam wsteczny dodam trochę gazu i to samo :wsciekly:
-drugi problem to ze skrzynią automatyczną nie mam podłączonej linki do KICKDOWN (mechanik twierdzi że nic nie było ale powątpiewam że to prawda) tak samo ale tu już się nie znam muszę mieć podłączony MODULATOR (nie wiem co to jest ) powinien być z czymś podłączony chyba z kolektorem dolotowym al nie wiem gdzie co i jak może ktoś ma jakieś foty ??????????

Pozdrawiam
Załączniki
gaźnik 1 ok.jpg



Jarocin Piotr
Posty: 5
Rejestracja: 2012-12-13, 14:39
Model: 67 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: ZAŚLEPIONE WEŹYKI W GAŹNIKU

Post autor: Jarocin Piotr » 2013-12-20, 12:15

Przy okazji jeszcze jedno pytanie na zdjęciu na pewno zauważycie węże gumowe , które prowadzą jeden od odmy olejowej na pokrywie zaworów i drugi od drugiej pokrywy zaworów , czy tak to ma być połączone trójnikiem i później ma prowadzić do filtra powietrza czy od odmy olejowej powinien prowadzić do filtra powierza a z drugiej pokrywy zaworów gdzieś w inne miejsce??????????



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: ZAŚLEPIONE WEŹYKI W GAŹNIKU

Post autor: yoozeq » 2013-12-20, 17:17

Odma zazwyczaj podłączana jest tak: filtr powietrza do pokrywy zaworów a druga pokrywa do gaźnika. Ten zaślepiony wąż to zapewne wejście właśnie dla odmy. Możesz też wstawić w pokrywę mały filtr a z drugiej do gaźnika wetedy układ jest tzw otwarty. To co masz to jakaś ciekawastka:) Powinieneś mieć również taki zaworek w pokrywie podłączonej do gaźnika zapomniałem jak on się nazywa:D


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: ZAŚLEPIONE WEŹYKI W GAŹNIKU

Post autor: 6t07t » 2013-12-20, 19:10

To gaźnik Holley. Jest to uniwersalny gaźnik do wielu samochodów i silników. W zależności od danego zastosowania i potrzeb zapewnia możliwość podłączania z różnym osprzętem i elementami silnika, samochodu.
W Mustangu 67 układ jest bardzo prosty i gaźnik poza paliwem, ciepłym powietrzem do mechanizmu ssania i podciśnieniem do aparatu zapłonowego nie potrzebuje nic innego.
Ten Holley ma więcej wyjść, które nie są potrzebne więc zostały zaślepione i tak jest poprawnie.
Odma czyli przewietrzanie skrzyni korbowej silnika z prawej pokrywy podłączone ma być pod gaźnik poprzez zawór zwrotny PCV, z lewej pokrywy bez podłączenia (korek wlewu oleju z filtrem-tłumikiem) lub podlączona z korka wlewu oleju do podstawy filtra powietrza.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”