Potrzebne dane fabryczne

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Potrzebne dane fabryczne

Post autor: SILVER-WING » 2014-03-04, 15:50

Witam drodzy koledzy i koleżanki potrzebuje fabryczne dane do ustawiania konta wyprzedzenia zapłonu i regulacji gaźnika w silniku 302 bo tak mi się zdaje ze to jest ten silnik ;)(na 100% dowiem się w następna zimę jak go całego rozbiorę ;) ) sprawa jest w miarę pilna bo zaprowadzam konika w czwartek na regulacje i mechanior powiedział ze by mu się takie dane przydały . Wtedy ustawił by jak z fabryki, jeśli nie dostanie takich to ustawi tak żeby było bardzo dobrze ale nie fabrycznie ;)



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Potrzebne dane fabryczne

Post autor: Piotrek86skc » 2014-03-06, 09:44

Damian to jakie ci dane podać jak nie wiesz jaki to silnik;P Ogólnie kąt wyprzedzenia dla 66 to 6 stopni pod warunkiem oczywiście, że 0 masz dobrze ustawione na balanserze. Najlepiej wziąć wakuometr i podłączyć się pod kolektor i wtedy będzie widać, czy ładnie i równo chodzi.



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: Potrzebne dane fabryczne

Post autor: Brano » 2014-03-06, 12:19

osobiście uważam, że lepiej ustawić "bardzo dobrze" na podstawie pomiarów, niż trzymać się fabrycznych danych - też tak regulowałem gaźnik



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Potrzebne dane fabryczne

Post autor: yoozeq » 2014-03-06, 12:38

Brano pisze:osobiście uważam, że lepiej ustawić "bardzo dobrze" na podstawie pomiarów, niż trzymać się fabrycznych danych - też tak regulowałem gaźnik
Dokładnie fabrycznie ustawiano zapłon aby spełnić np. normy emisji itd.. a nie żeby uzyskać maksymalną wydajność ... Ustaw na najlepsze parametry - metoda prób / błędów lub pomiarów:)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
SILVER-WING
Młodszy Forumowicz
Posty: 45
Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
Model: 66'
Silnik: inny V8
Kolor: Czerwony (białe pasy)

Re: Potrzebne dane fabryczne

Post autor: SILVER-WING » 2014-03-06, 20:09

Dzięki za pomoc już ustawione i chodzi wyśmienicie ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”