olej w moscie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: olej w moscie
Zdania sa podzielone co do RP , ja teraz przestaje go lac, bo i most robiłem , i do skrzyni tez jest zły bo synchronizatory lecą , juz raz skrzynie wymieniałem ,Max gear jest do skrzyni biegów do mostu ze szperą sie nie nadaje, ale jak masz stockowe V6 to szpery nie ma fabrycznie to da rade , oleju wchodzi niecałe 2l z tego co pamiętam
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: olej w moscie
sprawdze jaki ja mam, bo mam olej z zeszlego roku i mam tez olej ktory dostalem z americanmuscle z 3.73
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarcinCz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 108
- Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
- Model: SHELBY GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: OKUNIEW
Re: olej w moscie
niechcący wrzuce swoje 5 groszy jak mozesz to kup w stanach szperę ja tak zrobiłem i miałem spokój auto lepiej rusza i wiecej frajdy z jazdy a olej castrol do szpery z drobinkami czegoś tam nie pamietam
Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia
Re: olej w moscie
O masakra RP najlepszy ,RP do dupy , wleje ten co mam i poprostu zobacze jak sie bedzie sprawowal mam stoskowy most bez szpery to chyba tak zle nie bedzie
dzieki za podpowiedzi
dzieki za podpowiedzi
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: olej w moscie
ja leje RP i jest ok.......
nie zmieniam oleju na inny rodzaj bo jak dziala to dziala
nie zmieniam oleju na inny rodzaj bo jak dziala to dziala
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: olej w moscie
Dzisiaj chwycilem sobie prawe tylne kolo cos mnie naszlo i zaczalem nim trzasc czyli chwycilem za gorna czesc opony i tak sobie szarpie (samochod normalnie stoi na kolach) i sie zdziwilem gdyz do moich uszu dobiegl dziwny dzwiek tak jakby kolo bylo lekko odkrecone , wiec klucz w lape , ale kolo jest ok przykrecone.
Zaznaczam ze robi tak tylko jak szarpie za prawe kolo ,jak szarpie za lewe to jest ok dzwiek idzie z prawego kola
Jak myslicie co to :
Łozysko
Cos na moscie jakiez luzy (czy jakos sie to kasuje)
Czy tak jest poprostu
Czy moze ktos z was przy okazji szarpnac za kolo u siebie (trzeba tak energicznie rozbujac auto trzymajac gorna czesc opony)
Zaznaczam ze robi tak tylko jak szarpie za prawe kolo ,jak szarpie za lewe to jest ok dzwiek idzie z prawego kola
Jak myslicie co to :
Łozysko
Cos na moscie jakiez luzy (czy jakos sie to kasuje)
Czy tak jest poprostu
Czy moze ktos z was przy okazji szarpnac za kolo u siebie (trzeba tak energicznie rozbujac auto trzymajac gorna czesc opony)
- MarcinCz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 108
- Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
- Model: SHELBY GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: RACE RED
- Lokalizacja:: OKUNIEW
Re: olej w moscie
mustang tak ma jest to luz na zimno jak sie rozgrzeje to sie sam kasuje wiec spoko
Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia
Re: olej w moscie
Nie chce zakladac nowego tematu wiec umieszcze to tutaj
Przy zmianie biegu(automat) slychac pukniecie do tego cos gwizdze jak przyspieszam ruwnomierny narastajacy gwizd przy odpuszczeniu pedalu gazu gwizd nie regularny ledwo slyszalny ale jednak
a przy wiekszej predkosci tak powyzej 130km/h takie wup wup wup
Stukniecie rowniez slyszalne jaki sie na postoju zmienia D-R jak juz skrzynia zmieni bieg wtedy puk(jest to slyszalne z tylu) podczas jazdy tez chyba w zaleznosci od obciazenia jak skrzynia zmieni bieg PUK gorzej jest to slyszalne jak automat przelacza bieg jadac np. na 4 biegu odpusci sie lekko gaz zeby wbila 5 ( wtedy to slychac chyba najmocniej )
Dzisiaj bylem u mechaniora wymienic olej w moscie i przy okazji obadac temat jak tam bebechy dyfra wygladaja. Po zdjeciu oslony itp. taki efekt ze te male zebatki maja taki luz na tym trzpieniu
i jak sie lekko rusza kolem to daje to efekt dzwiekowy podobny jak podczas jazdy
Czy tam powinien byc taki luz ??????
Przy zmianie biegu(automat) slychac pukniecie do tego cos gwizdze jak przyspieszam ruwnomierny narastajacy gwizd przy odpuszczeniu pedalu gazu gwizd nie regularny ledwo slyszalny ale jednak
a przy wiekszej predkosci tak powyzej 130km/h takie wup wup wup
Stukniecie rowniez slyszalne jaki sie na postoju zmienia D-R jak juz skrzynia zmieni bieg wtedy puk(jest to slyszalne z tylu) podczas jazdy tez chyba w zaleznosci od obciazenia jak skrzynia zmieni bieg PUK gorzej jest to slyszalne jak automat przelacza bieg jadac np. na 4 biegu odpusci sie lekko gaz zeby wbila 5 ( wtedy to slychac chyba najmocniej )
Dzisiaj bylem u mechaniora wymienic olej w moscie i przy okazji obadac temat jak tam bebechy dyfra wygladaja. Po zdjeciu oslony itp. taki efekt ze te male zebatki maja taki luz na tym trzpieniu
i jak sie lekko rusza kolem to daje to efekt dzwiekowy podobny jak podczas jazdy
Czy tam powinien byc taki luz ??????
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: olej w moscie
Min imalny luz między zebatkami zawsze powinien być , trzeba zmierzyć czy nie za duży choć wydaje mi się gorsze za ciasno niż odwrotnie. Gdyby go nie było zjechały by się zębatki po 100km .
Natomiast puknięcie to norma , efekt wszystkich małych luzów i. Chyba że "wali" i wyje to czas coś z tym zrobić.
Natomiast puknięcie to norma , efekt wszystkich małych luzów i. Chyba że "wali" i wyje to czas coś z tym zrobić.
Pozdrawiam
Yoda
Yoda
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: olej w moscie
polej jak bedziesz mial problem z mostem to jedz do drypy, tanio nie jest ale sa specjalisci, bez grzebania i poprawek zrobili mi zmiane na 3.73 z 3.31
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: olej w moscie
Dzieki Bart za namiary na Drype niestety most konika bedzie musial poczekac bo cisne we wtorek do roboty i konik bedzie odpoczywal .
Moze jest to czas na rozmyslanie o szperze i nowych przelozeniach
Moze jest to czas na rozmyslanie o szperze i nowych przelozeniach
Re: olej w moscie
Witam wszystkich
Po miesiacu nie smigania moim stangiem , dzisiaj pierwszy raz od miesiaca stwierdzam ze stuki w moscie sa masakryczne jak dla mnie
wiec pomyslalem ze na gwiazdke zloze mojemu konikowi taki zestaw:
1.http://www.americanmuscle.com/auburn-hp ... 5-lsd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://www.americanmuscle.com/ford-410-0510v6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://www.americanmuscle.com/mustang-v6reargridle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4.http://www.americanmuscle.com/frpp-75-p ... 610v6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
5.http://www.americanmuscle.com/royalpurp ... aroil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Most i tak musi wyladowac na warsztacie wiec dolozylbym 4tysie i by bylo calkiem fajno nie wiem tylko jakie przelozenia wybrac
Co o tym myslicie ??
Po miesiacu nie smigania moim stangiem , dzisiaj pierwszy raz od miesiaca stwierdzam ze stuki w moscie sa masakryczne jak dla mnie
wiec pomyslalem ze na gwiazdke zloze mojemu konikowi taki zestaw:
1.http://www.americanmuscle.com/auburn-hp ... 5-lsd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://www.americanmuscle.com/ford-410-0510v6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://www.americanmuscle.com/mustang-v6reargridle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4.http://www.americanmuscle.com/frpp-75-p ... 610v6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
5.http://www.americanmuscle.com/royalpurp ... aroil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Most i tak musi wyladowac na warsztacie wiec dolozylbym 4tysie i by bylo calkiem fajno nie wiem tylko jakie przelozenia wybrac
Co o tym myslicie ??
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: olej w moscie
jak co to mam butelke rojala
z checia sie z nia rozstane.
z checia sie z nia rozstane.
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: olej w moscie
Jak miałem uderzenia w moście, to kupiłem zestaw naprawczy timken za chyba 150 dolków plus olej plus naprawa (starą metodą na kalkę). Moim zdaniem nie ma sensu pchać się w takie koszty. Oszczędności można zawsze wrzucić w inne modyfikacje Nie mniej polecam zmianę przełożenia na 4.10, jak nie planujesz turbo.
pzdr
pzdr
Arek