centralny stop ma oryginalnie żarówkę 10w jak pamiętam, a dodają właśnie bez przekaźnika zwykłe do tego bezpośrednio po 27w każda.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:jeżeli chcesz znać szczegóły kierunki masz podłączone z przednich lamp , a stop z tylnego stopu centralnego , w bagażniku koło tylnej lamy pod plastikiem masz schowaną żarówkę co by kierunek szybko nie migał i dlatego ci sjb nie poleciał bo są wstawione ledy , ale jak zacznie ci kierunek szybko migać to będziesz szukał przyczyny
Witam Serdecznie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Witam Serdecznie
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1306
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Witam Serdecznie
Dokładnie tak, jak pisze Caniggia.
Zgodnie z ostrzeżeniem Rafała zainteresuj się Kolego, jak masz zrobioną przeróbkę, bo ja też 3 lata śmigałem i przechodziłem przeglądy. Gość (inny) też mi sprawnie przerobił światła i też nic nie ciął. Patrole Policji też rozdawały tylko uśmiechy, a przechodnie też przychylnie machali rękami...
Aż w końcu rozsądny diagnosta cofnął mnie na przeglądzie i poprosił o dostosowanie do norm (przynajmniej wizualnie). Dzięki temu wgryzłem się w instalację (nietrudno ze schematami Caniggii) i zdębiałem, bo ten środkowy stop był naprawdę nieźle przeciążony. Następnie na poprawiłem instalację, dzięki czemu jest bezpieczniej i zgodnie z wymaganiami (o wreszcie działającym tempomacie nie wspomnę, bo był już wątek na ten temat).
Zgodnie z ostrzeżeniem Rafała zainteresuj się Kolego, jak masz zrobioną przeróbkę, bo ja też 3 lata śmigałem i przechodziłem przeglądy. Gość (inny) też mi sprawnie przerobił światła i też nic nie ciął. Patrole Policji też rozdawały tylko uśmiechy, a przechodnie też przychylnie machali rękami...
Aż w końcu rozsądny diagnosta cofnął mnie na przeglądzie i poprosił o dostosowanie do norm (przynajmniej wizualnie). Dzięki temu wgryzłem się w instalację (nietrudno ze schematami Caniggii) i zdębiałem, bo ten środkowy stop był naprawdę nieźle przeciążony. Następnie na poprawiłem instalację, dzięki czemu jest bezpieczniej i zgodnie z wymaganiami (o wreszcie działającym tempomacie nie wspomnę, bo był już wątek na ten temat).
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Re: Witam Serdecznie
jak narazie działa mi wszystko (tempomat też) jak należy, wiec nie będę sobie tym głowy zawracal- bo jakbym miał tam sam coś zmieniać to najprędzej bym coś zepsuł :-D żarówke na stopie mam 10w. Działa od 4 lat wszystko więc mam nadzieje że jeszcze przez planowany rok jazdy nim wystarczy ;-)
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2014-01-20, 13:07
- Model: Mustang 4,0V6
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Żólty czarne paski
Re: Witam Serdecznie
Panowie zamykam temat bylem u Pawła w Opolu swiatełka zrobione nie będę sie rozpisywał Pawel to gość który wie ci robi
polecam Pozdrawiam
polecam Pozdrawiam