Jak chcesz spróbować sam podiagnozować, to kup sobie jakiś skaner ODBII (ELM....) i program do niego, który pokaże ci odczyty z komputera. Dzięki temu będziesz mógł np. sprawdzić sobie odczyt temperatury powietrza dolotowego i porównać go ze stanem faktycznym, albo zalogować sobie parametry pracy zimnego i ciepłego silnika i porównać, czy coś nie wariuje...
Tak jak lamina pisał - sprawdzałeś MAF w dolocie - może trzeba go przeczyścić...? Tylko uważaj, bo to delikatne ustrojstwo jest.
			
									
									Spadek mocy po rozgrzaniu silnika
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Spadek mocy po rozgrzaniu silnika

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Mariusz PonyV6
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 79
 - Rejestracja: 2013-02-04, 20:19
 - Model: 2008 Pony V6
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: Dark Candy Apple Red
 
Re: Spadek mocy po rozgrzaniu silnika
Zamykam ten wątek bo temat rozwiązany. Okazało się , że to jednak przepływomierz. Przełożyłem MAFa na próbę z  GTka i cud - inne auto !!!!  
  
  natychmias kupiłem nowy przepływomierz firmy Hitachi i jest pięknie.  No, ale będzie się tym cieszył nowy właściciel bo autko jest wystawione do sprzedaży  