Tylko wtedy ubezpieczałeś auto 3 letnie, a teraz 4Little Pony pisze:To zalezy od wielu czynnikow raczej. Liczba ubezpieczonych aut, znizki itd. Np. w hestii w pazdzierniku zaplacilem za V6 2005 chyba 2800, a teraz za GT 2005 (cennikowo niemal 2x drozszy) wyszlo mi 3200, az sam bylem zaskoczony.
blokada cylindrow
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Little Pony
 - Forumowicz
 - Posty: 121
 - Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
 - Model: yhm.... :)
 - Silnik: inny V6
 
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
- 
				
				Anonymous
 
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
- 
				
				Anonymous
 
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
jak z urwiska dosc wysokiego to szybko 
a tak naprawde to nie wiem ten zielony co go mam rozpedzil sie w 6s ale on ma seryjnego 3.8 tam jest cos ostro porobione bo sa nie seryjne czesci jak sie okazalo tylko niby sportowe:) no i podobno ma wiecejniz 200KM:D
A ten 3.8 bordowy to straszny mul jest bo rozszczelniony troszke wydech to pewnie 15s do setki:P
Od wczoraj jezdze sobie mulem w automacie po Warszawie i jakos daje rade to auto:D wiec nie jest zle. Niestety na 20l robie 150km
			
									
									a tak naprawde to nie wiem ten zielony co go mam rozpedzil sie w 6s ale on ma seryjnego 3.8 tam jest cos ostro porobione bo sa nie seryjne czesci jak sie okazalo tylko niby sportowe:) no i podobno ma wiecejniz 200KM:D
A ten 3.8 bordowy to straszny mul jest bo rozszczelniony troszke wydech to pewnie 15s do setki:P
Od wczoraj jezdze sobie mulem w automacie po Warszawie i jakos daje rade to auto:D wiec nie jest zle. Niestety na 20l robie 150km
- 
				
				Anonymous
 
- 
				
				Alexander25
 - Forumowicz
 - Posty: 1647
 - Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
 - Model: 302HO 1994 rok
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: sapphire blue
 - Lokalizacja:: Polska
 - Kontakt:
 
niby tak ale wyglada ch...wo Najlepsze sa stare potem te nowe a potem tak z lat 1994-1999z liftem i reszta. Te 2010 sa paskudne. Nie wiem czy warto kupowac nowego amerykanca bo to juz nie ten styl jestwarrkot V8 taki sam ale jak dobrze posluchasz to juz wychwycisz roznice w brzmieniu. Troche smigalem nowszym modelem mustanga w wersji gt i manualu i musze przyznac ze jest bardzo fajny.
			
									
									- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
Alexander25 pisze:to w mercedesach jest cos podobnego co mozna by pod to podciagnac ale trzeba by to naprawde mooocno naciagac:)
Kude ludzie jak sie boicie o spalanie mustanga to kupcie astre 1 1.6 65KM na monowtrysku z gazem.
Co chwila ktos wyskakuje z takimi glupotami:)
FORD MUSTANG MNIEJ NIZ 9l benzyny palil nie bedzie
bo:
ma widlasty silnik
naped na tyl a przeniesienie napedu wazy
a automat zawsze pali wiecej
a co sie tyczy spalania to moj automacie znowu chleje 20l/100km chyba filtr mu sie zapchal pylem z remontu chalupy albo zaciski sa do przesmarowania:)
Amerykance nie sa oszczednymi autami nigdy nie byly i raczej sie na to nie zanosi. Nawet jak beda na prad to beda zrec pewnie 3razy wiecej pradu czy czego tam innego:)
Tu jak odlacza sie gar to amen i tylko remont moze mu pomoc. Jezdzilem zarznietym stangiem na 4 dzialajacych garach i palil nawet mniej ale skakal jak diabli:D
moj pali 7,5 na trasie i 11 w miescie:)