I tak jeżdzę
Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki OK
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Magkri
- Forumowicz
- Posty: 354
- Rejestracja: 2010-08-16, 21:45
- Model: 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: złotko
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
A mi tak miga od dwóch lat w fokusie amerykańskim i nic się nie dzieje
I tak jeżdzę
I tak jeżdzę
Pozdrawiam Magda
- Tomaldo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 2010-11-26, 15:24
- Model: Mustang GT 2006
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Bordowy
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
No tak...ale um nie najśmieszniejsze jest to, że ten kierunek miga szybko ale czasem po godzinie jazdy wraca do normy
U Ciebie Horse jest to samo???
...może masz rację...ale i tak jestem przystojny i ładnie tańczę...
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1329
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
Horse, nie siej defetyzmu. Da się zrobić światła według schematów Caniggia i można normalnie przeglądy przechodzić. Nie dalej niż 2 tyg. temu w sobotę wieczorkiem zatrzymały mnie miśki, dali podmuchać w alko, a potem zawiedzeni (chyba) rezultatem grzecznie poprosili, żebym włączył kierunkowskazy. Zobaczyli, że pomarańczowe i podziękowali.
Wiele razy Policja za mną jechała lub mnie zatrzymywała i nigdy nie było uwag o światła. Ich zadowala kolor pomarańczowy.
Tom.tom, dla 100% spokoju powinieneś mieć kierunkowskaz po środku zespolonej lampy tak, aby przeciwmgielny był w odległości min. 10 cm od stopu. Dlatego angolskie lampy mają środkową sekcję clear pod kierunkowskaz. Ja po prostu przerzuciłem diody od kierunków na środkową sekcję, ale Ty masz chyba pomarańczową wklejkę, więc dużo nie zdziałasz z tymi lampami
Wiele razy Policja za mną jechała lub mnie zatrzymywała i nigdy nie było uwag o światła. Ich zadowala kolor pomarańczowy.
Tom.tom, dla 100% spokoju powinieneś mieć kierunkowskaz po środku zespolonej lampy tak, aby przeciwmgielny był w odległości min. 10 cm od stopu. Dlatego angolskie lampy mają środkową sekcję clear pod kierunkowskaz. Ja po prostu przerzuciłem diody od kierunków na środkową sekcję, ale Ty masz chyba pomarańczową wklejkę, więc dużo nie zdziałasz z tymi lampami
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1329
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
wszyscy tu uważamy, że same czerwone są najładniejsze. to tylko kwestia własnej osobistej odporności na kontrole i lepszych lub gorszych doświadczeń z Policją. ja dostałem już auto przerobione na pomarańczowe diody, ale cały czas sobie powtarzam, że jak zrobią mocniejsze V-ledy dwukolorowe, to zrobię jak Caniggia w swojej pierwszej V6 (obecnie ma ją Xerofan) i też będą całe czerwone pozycje.
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
Z moich doświadczeń oraz kilku osób z forum mogę zasugerować awarię SJB. Jeśli miałeś coś dłubane w elektryce, to bardzo możliwe, że ktoś jednak coś spieprzył i chciał być mądrzejszy od inżynierów budujących samochód. Problemu wymienianiem żarówek nie rozwiążesz, jeśli wcześniej wszystko było OK. Kierunki mogą szybciej migać w przypadku, kiedy np. jedna żarówka nie działa i z powodu mniejszego poboru mocy, bez wdawania się w szczegóły, kierunek w innej lampie będzie migać szybciej. Napisałeś jednak, że po godzinie wraca do normy. Jak na mój "nos" to coś się tam Tobie smaży albo w kickpanelu pasażera, albo przy przerobionych przez "fachowców" kierunkach. 
Jeśli chodzi o samo "przelutowanie", to się tego tak nie robi.
Standardowe SJB jest zbudowane tak, że ledwie wytrzymuje normalne obciążenie. U mnie jest przerobione i tu już trzeba się postarać, żeby coś się usmażyło. Samo oprogramowanie przerzuca się raczej kopiując zawartość układu na komputer i wgrywając do nowego urządzenia. Jak ktoś chce przelutować, to musi wiedzieć co robi i nie wystarczy podstawowa wiedza w zakresie obsługi lutownicy. Poleciłbym Ci jeden warsztat, ale nie wiem, czy opłaca Ci się dymać taki kawał drogi. 
Jeśli chodzi o samo "przelutowanie", to się tego tak nie robi.
.::
my other ride is your mom
::.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
Panowie, póki co zmogła mnie angina jakaś, ale między świętami będę tam zaglądał. W pierwszej kolejności zrobię, żeby wszystko się paliło, bo teraz nie ma prawej przedniej pozycji i podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
@Hans - to nie u mnie wraca do normy
u mnie kilka dni temu zaczęło szybciej migać i tyle.
Tak sobie myślę, że może warto by przełączyć strony kierunków przy SJB (gniazdo C2280d, piny 14,18, 40, 41, 46, 47) i jeżeli szybciej zacznie migać druga strona to znaczy, że SJB, czy lepiej pomierzyć rezystancje poszczególnych obwodów, czy bawić się tak jak jest opisane tu
Zanim oddam do elektryka, (który pewno będzie się musiał i tak wszystkiego nauczyć i nie wiadomo, czy zrobi to dobrze, bo w okolicy nie ma chyba nikogo z doświadczeniem w przerabianiu świateł u kunia) chciałbym sam posprawdzać...
EDIT: Znalazłem takie coś (bomby z opóźnionym zapłonem)
@Hans - to nie u mnie wraca do normy
Tak sobie myślę, że może warto by przełączyć strony kierunków przy SJB (gniazdo C2280d, piny 14,18, 40, 41, 46, 47) i jeżeli szybciej zacznie migać druga strona to znaczy, że SJB, czy lepiej pomierzyć rezystancje poszczególnych obwodów, czy bawić się tak jak jest opisane tu
Zanim oddam do elektryka, (który pewno będzie się musiał i tak wszystkiego nauczyć i nie wiadomo, czy zrobi to dobrze, bo w okolicy nie ma chyba nikogo z doświadczeniem w przerabianiu świateł u kunia) chciałbym sam posprawdzać...
EDIT: Znalazłem takie coś (bomby z opóźnionym zapłonem)
Here's the Mean-Time-Between-Failure rates we've observed for different "solutions". The variance is likely due to how the car is used - weekend ride or daily driver - and driving habits/conditions (rural or urban);
Rear brakes (4 lamps 108 watt) wired into the CHMSL - 1 to 4 days.
Rear brakes (2 lamps 54 watt) wired into the CHMSL - 3 to 9 months.
Rear brakes on an unprotected relay wired into the CHMSL - 6 to 9 months.
Back up lamps as turn signals wired into the front indicators - 9 months to a year. (Also includes the addition of 501 bulbs for side repeaters, if fitted)
501 bulb side-turn repeaters wired into front indicator circuits - 22 months plus.
1N4000 diodes on relays (could be spurious) only 3 cars so far - just over 2 years.
Rear brakes (4 bulbs108 watt) wired into brake pedal-to-SJB signal switch - hadn't died, but switch wasn't happy! The SJB had fried its nearside front indicator driver anyway...
There is still the fog light time-bomb where a 21 watt bulb has been wired through a switch into one of the four seperately controlled sidelight circuits. In September 2005, we originally predicted around 5 years or more - guess that will depend on global warming!
On another point - beware high output headlamp replacements that draw more current than the standard bulbs, or noisy high frequency electronic ballasts used in aftermarket "HID" conversions. NOTE WELL that the dipped beam filaments are controlled DIRECTLY by the SJB.
Ostatnio zmieniony 2011-12-23, 00:49 przez Tom.Tom, łącznie zmieniany 1 raz.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
Jeszcze wczoraj w nocy szukałem i na MustangForums znalazłem info o przecieku wody do kabiny (na naszym forum też chyba było to wspomniane), przez który może też SJB wariować - np. tak jak u mnie, że niby wszystkie żarówki są tak jak były a nagle coś się dziwnego dzieje. Tak mi się właśnie wydaje, że to szybsze miganie zaczęło mi się dziać następnego dnia po tym jak jeździłem w deszczu...
Będę tez pod tym kątem sprawdzał SJB - może go suszarą trochę pogrzeję....
Będę tez pod tym kątem sprawdzał SJB - może go suszarą trochę pogrzeję....

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
Update: wczoraj sie migacz wystraszyl i na nowy rok sie naprawil sam... nie jest to jednak dobra oznaka, bo ewidentnie cos sir albo smaży albo nie styka/nie ma masy.
No nic, przesledzenie instalacji nadal przede mną.
No nic, przesledzenie instalacji nadal przede mną.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Jedna strona zaczęła migać szybciej - wszystkie żarówki
SJB jest takie czułe, że jak żarówka jest na wykończeniu to już tak sygnalizuje, zamieniaj lewe żarówki z prawymi aż zacznie mrugać szybko z drugiej strony, będziesz wiedział która klęka.
BTW., podszybie to też sobie uszczelnij, bo w 100% mustangów jest od nowości nieszczelne.
BTW., podszybie to też sobie uszczelnij, bo w 100% mustangów jest od nowości nieszczelne.