Na YouTube poszperaj z wynikami wyszukiwań Y-pipie i H-pipie i posłuchaj - zaraz złapiesz, kóra barwa Ci się bardziej podoba
Wydech
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Mały1973
 - Forumowicz
 - Posty: 688
 - Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
 - Model: Mustang Mach I 1971
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Medium Blue Metallic
 - Kontakt:
 
Jeśli mogę wtrącić swoje trzy grosze ddnośnie wydechów to według mnie nic nie daje tak pięknego efektu jakie dają tłumiki Hookera Aero. W Mercurym mam Flowmastera, w Camaro mam Borle a kolega w takim samym Camaro zamontował Hookera to powiem, że bez porównania, jak tylko ogarnę się z innych tematów to na pewno do Mustanga kupuję Hookera.
Coś takiego
			
									
									Coś takiego
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
						- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
no właśnie pochodziłem po youtube i rzeczywiście niektóre wydechy faktycznie sa nieziemskie, bez porównania do standardowych, ale od czegoś trzeba zacząć 
 U mnie muszę przerobić wydech z pojedynczego na podwójny i nawet nie wiem dokładnie tam trzeba zrobic, ale wiem ze coś trzeba 
Potem wymiana końcówek to już jest chyba mały problem. No ale racja ze te borle i flowamstery i inne takie cuda brzmią zajebiście
			
									
									Potem wymiana końcówek to już jest chyba mały problem. No ale racja ze te borle i flowamstery i inne takie cuda brzmią zajebiście
Bart
						- 
				
				falcon_500
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 10
 - Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
 - Model: MUSTANG 2005
 - Silnik: V6 3.8
 - Kontakt:
 
Witam , 
Informacja , dla chętnych z Wawy. Ja mam v6 i przerabiałem swój wydech w EL-TEC- u w Piastowie. Zamiast pojedynczej rury, mam założone od katalizatorów dwie, średnica 2,5 cala i dwa końcowe tłumiki z końcówkami. Wszystko z kwasówki. Piękne brzmienie na wolnych obrotach, powyżej 3000 brzmią tak ,że nie przeszkadzają. Robiłem to jeszcze przed zmianą softu z Diablo i już wtedy zaczął lepiej jeżdzić. Cena coś ok 2 tysia.
Robiłem tez u nich w kwasówki dolot pod dużego K&N. Wszystko polerowane , z osłoną termiczną i rurą doprowadzającą powietrze spod zderzaka. dolot coś ok 900 PLN. W razie potrzeby jak by ktoś chciał zobaczyć , posłuchać , to smiało.
Pozdrawiam
			
									
									Informacja , dla chętnych z Wawy. Ja mam v6 i przerabiałem swój wydech w EL-TEC- u w Piastowie. Zamiast pojedynczej rury, mam założone od katalizatorów dwie, średnica 2,5 cala i dwa końcowe tłumiki z końcówkami. Wszystko z kwasówki. Piękne brzmienie na wolnych obrotach, powyżej 3000 brzmią tak ,że nie przeszkadzają. Robiłem to jeszcze przed zmianą softu z Diablo i już wtedy zaczął lepiej jeżdzić. Cena coś ok 2 tysia.
Robiłem tez u nich w kwasówki dolot pod dużego K&N. Wszystko polerowane , z osłoną termiczną i rurą doprowadzającą powietrze spod zderzaka. dolot coś ok 900 PLN. W razie potrzeby jak by ktoś chciał zobaczyć , posłuchać , to smiało.
Pozdrawiam
- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
ja już kupiłem zderzak do GT z wyjściem na 2 rury i umówiłem się z kolegą z forum na tłumiki + rury - więc decyzja o zmianie wydechu na podwójny jest już raczej nieodwracalna. 
W międzyczasie udało mi się kupić na ebay jeszcze jeden komplet tłumików (same puszki) do GT - więc jeśli ktoś jest zainteresowany to służę pomocą - z przesyłkami, haraczami bankowymi wyszło mnie to 100 uero, chociaz same tłumiki były za 50
 - jakbym wiedział to sam bym chyba pojechał po nie do Niemiec... Chętnie bym je otworzył jakoś bezinwazyjnie i zobaczył co jest w  środku, ale nie wiem jak to zrobić, a spawać nie umiem 
 - jeśli da się to zrobic jakos w domu - to caniggia powiedz jak to cykne jakieś fotki - ale to już chyba do tamtego tematu co podałeś powyżej...
			
									
									W międzyczasie udało mi się kupić na ebay jeszcze jeden komplet tłumików (same puszki) do GT - więc jeśli ktoś jest zainteresowany to służę pomocą - z przesyłkami, haraczami bankowymi wyszło mnie to 100 uero, chociaz same tłumiki były za 50
Bart
						- 
				
				paytoplay
 - Forumowicz
 - Posty: 404
 - Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Sterling Grey
 - Kontakt:
 
nie mam teraz pod ręką żadnych drutów, jak wpadnie mi coś w łapę to sprawdzę - na pewno widzę tylną ściankę jak zajrzę przez wydech, ale foty nie zrobię bo nie mam aparatu z fleszem  
 
próbowałem wsadzać tam pompkę od roweru ( bo akurat to jedyne co miałem do sprawdzenia
 ) - to mi wpadła do środka... ale spoko - wyjąłem
			
									
									próbowałem wsadzać tam pompkę od roweru ( bo akurat to jedyne co miałem do sprawdzenia
Bart
						- pudel
 - Forumowicz
 - Posty: 1406
 - Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
 - Model: 2002 V6,2007 V8
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Szary metalik & Torch red
 - Kontakt:
 
Witam,
mam pytanko jakie kolektory są standardowo w takim Mustangu z 2002 V6 ?
- krótkie http://www.stage3motorsports.com/produc ... Black.html
czy może
- długie http://www.stage3motorsports.com/produc ... -Only.html
I jakie są w nich różnice pomiędzy nimi...
			
									
									mam pytanko jakie kolektory są standardowo w takim Mustangu z 2002 V6 ?
- krótkie http://www.stage3motorsports.com/produc ... Black.html
czy może
- długie http://www.stage3motorsports.com/produc ... -Only.html
I jakie są w nich różnice pomiędzy nimi...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....