Supercharger do V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Supercharger do V6
No, powiem wam, że dzisiaj mnie jeszcze zaskoczyła moc/moment - wpadł kumpel i prezentowałem mu wrażenia i po starcie ze świateł skubaniec zapiszczał (w zasadzie to obaj zapiszczeli - kuń i kumpel 
 ) jeszcze raz jak automat wrzucał dwójkę - a ja mam cały czas te większe opony czyli jakby były przełożenia jeszcze gorsze niż 3:31 Ciekawe co będzie jak zmienię opony na właściwe i wstawię 3:73 
			
									
									
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Supercharger do V6
Już jestem wstępie umówiony na przyszły tydzień z chłopakami z SRT Garage najpierw na sprawdzenie AFR i spalania stukowego na obu programach i jak będzie bezpiecznie, to wskoczę od razu na hamownię. 
W sumie to nie wytrzymuję i cisnę go bez sprawdzania choć wiem, że nie powinienem, ale ponoć te programy są robione tak żeby miały spory zapas bezpieczeństwa i w Stanach nie zdarzało się, żeby wybuchały chyba że ludzie sami dłubali np. zmieniali rolkę... Poza tym jeżdżę na programie dla 91oct na 98oct z dobrych stacji, więc to też zabezpiecza.
Mocniejszy program sprawdzę też na 98 a jak będzie coś nie tak, to doleję 100 z Shella. Jeżeli okaże się, że na programach jest zapas, to napiszę do Stanów, żeby mi podstroili program.
Czy za duże opony mogą mieć wpływ na wynik hamowni, czy hamowanie powinno odpowiednio uwzględnić opory?... bo na pewno na 100_tkę będą miały wpływ negatywny...
			
									
									W sumie to nie wytrzymuję i cisnę go bez sprawdzania choć wiem, że nie powinienem, ale ponoć te programy są robione tak żeby miały spory zapas bezpieczeństwa i w Stanach nie zdarzało się, żeby wybuchały chyba że ludzie sami dłubali np. zmieniali rolkę... Poza tym jeżdżę na programie dla 91oct na 98oct z dobrych stacji, więc to też zabezpiecza.
Mocniejszy program sprawdzę też na 98 a jak będzie coś nie tak, to doleję 100 z Shella. Jeżeli okaże się, że na programach jest zapas, to napiszę do Stanów, żeby mi podstroili program.
Czy za duże opony mogą mieć wpływ na wynik hamowni, czy hamowanie powinno odpowiednio uwzględnić opory?... bo na pewno na 100_tkę będą miały wpływ negatywny...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
Re: Supercharger do V6
Zrób wykres z mocą na kołach, wyniki na silniku zawsze są oszukane, w szczególności w automacie.
Koła mają wpływ na rwhp (i na przyspieszenie, ale znowu polepszają trakcję jeżeli szersze, więc finalnie przyspieszenie może być lepsze), ale nie na moc na silniku, ich opory są brane pod uwagę po odhamowaniu auta i zmierzeniu oporów.
Skrzynia ma inne opory przy przyspieszaniu niż przy odhamowaniu, stąd wyniki oszukane.
Napisz później jaka to była hamownia.
			
									
									Koła mają wpływ na rwhp (i na przyspieszenie, ale znowu polepszają trakcję jeżeli szersze, więc finalnie przyspieszenie może być lepsze), ale nie na moc na silniku, ich opory są brane pod uwagę po odhamowaniu auta i zmierzeniu oporów.
Skrzynia ma inne opory przy przyspieszaniu niż przy odhamowaniu, stąd wyniki oszukane.
Napisz później jaka to była hamownia.
- 
				
				XerofaN
 - Forumowicz
 - Posty: 594
 - Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
 - Model: Pony
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: Tungsten Gray
 
Re: Supercharger do V6
na setke to szersze pewnie bardziej poprawia czas bo lepiej wystartujesz 
caniggia chyba kiedys pisal ze na tym jego programie to lepsze osiagi mial na 98 niz na tej 100 z shella bo program byl na 98.
mozesz zdradzic ile mniej wiecej wyniosla cie ta cala impreza?
o wilku mowa
 wyprzedzil mnie jak pisalem
			
									
									caniggia chyba kiedys pisal ze na tym jego programie to lepsze osiagi mial na 98 niz na tej 100 z shella bo program byl na 98.
mozesz zdradzic ile mniej wiecej wyniosla cie ta cala impreza?
o wilku mowa
- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
Re: Supercharger do V6
Robiłem też test na programie 100okt/zupa 1000okt i wynik był gorszy niż 98/98
			
									
									- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Supercharger do V6
Ile wyniosła - bazowy zestaw 2560 usd plus dokupowanie brakujących elementów... musiałbym policzyć - na pewno sporo  czasu, cierpliwości i pracy, ale satysfakcja jest wprost proporcjonalna ;-) 
A koła - ja mam średnicę za dużą, nie szerokość - dlatego pisze że pewnie jakbym miał przełożenia 3:20 :-(
			
													A koła - ja mam średnicę za dużą, nie szerokość - dlatego pisze że pewnie jakbym miał przełożenia 3:20 :-(
					Ostatnio zmieniony 2014-05-30, 23:20 przez Tom.Tom, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Supercharger do V6
Dlatego w planach most GT i alu  wałek 
			
									
									
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Supercharger do V6
Zapraszam, Tylko daj wcześniej znać.zaworek1 pisze:Gratulacje tom.tom! :w00t:
Niedlugo wpadam do GD i pokazesz mi co potrafi
Dzisiaj Macc z Pluzzem testowali, michy im się uśmiechały, więc chyba się podobało.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
 - Forumowicz
 - Posty: 1309
 - Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
 - Model: X-CHARGED
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: bordo + czarny mat
 - Lokalizacja:: Trójmiasto
 - Stajnia: Stajnia Pomorze
 
Re: Supercharger do V6
dzięki, dzięki Macc
Dzisiaj wieczorem jeszcze raz jechałem ta trasą gdzie sobie mały sprint zrobiliśmy i od świateł do świateł na całej długości jest mój czarny ślad, więc ani na chwilę nie złapałem przyczepności... Oj, szpera musi być...
			
									
									Dzisiaj wieczorem jeszcze raz jechałem ta trasą gdzie sobie mały sprint zrobiliśmy i od świateł do świateł na całej długości jest mój czarny ślad, więc ani na chwilę nie złapałem przyczepności... Oj, szpera musi być...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- 
				
				caniggia
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
 - Model: Mustang GT 4.6 Turbo
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: satin silver
 
			