Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Tom.Tom » 2012-01-02, 22:30

Update z mojej strony: przez jedno z ogłoszeń na Allegro znalazłem kolesi, którzy ponoć mają doświadczenie w przerabianiu wydechów w V6. Mogą na zamówienie zrobić X albo H od katalizatorów z kwasówki i dać na to gwarancję za 1500 brutto (z fakturą!). Z rozmowy wynikało, że orientują się w tym o czym mówią, dodatkowo koleś powiedział, że w razie czego mają X od shelbiego na wzór. Mieszczą się gdzieś w Mrągowie i Giżycku.

Ktoś coś słyszał o nich, czy wszyscy są ze Śląska? ;)

I znowu powraca pytanie - robić z kwasówki za 1500 (faktycznie będzie mnie kosztowało koło 1000), czy ciągnąć ze stanów Pypes SFM65 (314USD + transport) i robić na jego bazie?


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: pudel » 2012-01-03, 10:34

tom.tom pisze:Update z mojej strony: przez jedno z ogłoszeń na Allegro znalazłem kolesi, którzy ponoć mają doświadczenie w przerabianiu wydechów w V6. Mogą na zamówienie zrobić X albo H od katalizatorów z kwasówki i dać na to gwarancję za 1500 brutto (z fakturą!). Z rozmowy wynikało, że orientują się w tym o czym mówią, dodatkowo koleś powiedział, że w razie czego mają X od shelbiego na wzór. Mieszczą się gdzieś w Mrągowie i Giżycku.

Ktoś coś słyszał o nich, czy wszyscy są ze Śląska? ;)

I znowu powraca pytanie - robić z kwasówki za 1500 (faktycznie będzie mnie kosztowało koło 1000), czy ciągnąć ze stanów Pypes SFM65 (314USD + transport) i robić na jego bazie?
Co to za pytanie? Wszystko zalezy od tego czy chcesz miec cos markowego sprawdzonego czy oddac konia w rece kowali!


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Macc » 2012-01-03, 11:04

Za 1500 to super tanio, jeśli ktoś się ceni, ma zaplecze, swoje maszyny ( giętarkę itp ), podnośniki, wiedzę to na pewno nie za tę kasę.
Jest firma El-Tec w Piastowie.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Koral » 2012-01-03, 11:13

Macc pisze: Jest firma El-Tec w Piastowie.
tez ich pole4cam, ale jak Pudel jestem zdania ze nei ma to jak dedykowany zestaw z USA


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Konrado » 2012-01-03, 11:45

Nie mam do sprzedania. Dziele się doświadczeniem. Dedykowaney zestaw Ford Racing się sprawdził w moim przypadku. Ale ten zestaw pypes o którym piszecie to jest raczej low end - najtańsze na rynku więc nie spodziewał bym się rewelacji.


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Macc » 2012-01-03, 13:13

Prawda Konrado prawda :),
jeśli o mnie chodzi kupiłem końcówki Pypes Pro Street oraz wykonano do tego tłumiki środkowe oczywiście w układzie H.
Zapytajcie PLUZZa, słuchał, jeździł :))



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: adasko74 » 2012-01-03, 13:38

koral pisze:
Macc pisze: Jest firma El-Tec w Piastowie.
tez ich pole4cam, ale jak Pudel jestem zdania ze nei ma to jak dedykowany zestaw z USA
ja u nich robilem tez i...do konca nie bylem zadowolony chodzilo o Long Tuby,robili to pierwszy raz i gimnastyka straszna
po calej robocie musialem sam dokrecac krzyzak kierownicy ( zostawili luz )oraz same kolektory bo nie byly dobrze skrecone i inne drobiazgi bo zapomnieli dokrecic :dobani:
ogolnie maja dobre pojecie o montazu wydechow itp..ale sprwdzajcie dokladnie jak wyjezdzacie od nich
tylko chyba u nich takie sprawy mozna zalatwic,bo po innych warsztatach dzwonilem to odmawiali albo szefa nie bylo chwilowo :rotfl:



Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Macc » 2012-01-03, 13:57

Adaśko, na TObie się nauczyli :)

Mordowałem ich i wyszło git



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Tom.Tom » 2012-01-03, 16:17

OK, macie racje - jednak skłaniam się ku Pypes true dual (SFM65) ze stanów + axle back-ki od GT bo czytałem na zachodnich forach, że ludzie są bardzo zadowoleni z takiego rozwiązania - na zewnątrz ciekawe brzmienie a w środku cisza i zero drone. Zakładam, że te gotowe zestawy ze Stanów są tak zrobione, że każdy bez większego problemu może je załozyć i raczej nic nie da się spierniczyć jak przy manufakturze?

@Macc - a czemu H a nie X? - znowu spośród różnych opinii wynika, że H niektórym bardziej odpowiada dźwiękowo, natomiast X brzmi tez fajnie ale ponoć daje lepsze podciśnienie, które powoduje szybsze opróżnianie przeciwnych cylindrów i co za tym idzie poprawienie wydajności - szczególnie przy niższych obrotach.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: adasko74 » 2012-01-03, 16:42

tom.tom pisze:OK, macie racje - jednak skłaniam się ku Pypes true dual (SFM65) ze stanów + axle back-ki od GT bo czytałem na zachodnich forach, że ludzie są bardzo zadowoleni z takiego rozwiązania - na zewnątrz ciekawe brzmienie a w środku cisza i zero drone. Zakładam, że te gotowe zestawy ze Stanów są tak zrobione, że każdy bez większego problemu może je załozyć i raczej nic nie da się spierniczyć jak przy manufakturze?

@Macc - a czemu H a nie X? - znowu spośród różnych opinii wynika, że H niektórym bardziej odpowiada dźwiękowo, natomiast X brzmi tez fajnie ale ponoć daje lepsze podciśnienie, które powoduje szybsze opróżnianie przeciwnych cylindrów i co za tym idzie poprawienie wydajności - szczególnie przy niższych obrotach.

X -daje wiecej mocy (podobno )..i dzwiek nie jest niski tylko wysoki na wyzszych obrotach ;)
H - piekny dzwiek V -ki

ja mam H i bym nie zamienil na zaden X
posluchaj na you tube tam masz duzo przykladow



Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Macc » 2012-01-03, 18:14

Ja też H na inny :)



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Tom.Tom » 2012-01-03, 18:59

adasko, macc a jak z głośnością i drone przy H i stockowych tłumikach? czy to tylko tumik powoduje drone?


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: adasko74 » 2012-01-03, 19:03

tom.tom pisze:adasko, macc a jak z głośnością i drone przy H i stockowych tłumikach? czy to tylko tumik powoduje drone?
zalezy jakie masz tlumiki jak stock i H to masz cisze jak w lesie ;) :D ..jak kupisz totalny przeloty to zobaczysz ja rycza... :D

ja mam Borla i sa gites nie sa uciazliwe,polecam :ok:



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: Tom.Tom » 2012-01-03, 19:23

No teraz to mi zamieszaliście... bo H łatwiej uspawać niż X i teraz nie wiem znowu czy kupowac gotowe w US, czy dać do zrobienia tutaj na miejscu....


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wydech - Magnaflow vs. podwójny GT - drone itp.

Post autor: adasko74 » 2012-01-03, 19:27

tom.tom pisze:No teraz to mi zamieszaliście... bo H łatwiej uspawać niż X i teraz nie wiem znowu czy kupowac gotowe w US, czy dać do zrobienia tutaj na miejscu....
kup w usa..np H- JBA okolo 150$ tylko zaznaczc jaki rozmiar 2.5 cala czy 3 cale..nic nie spawaj :D

a jak chcesz X to kup od Madaska jak jeszcze ma



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”