TEN TYP TAK MA czyli spis wad niekoniecznie do usunięcia

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-05-13, 14:22

caniggia pisze:z tego samego powodu maska w końcu może się odkształcić w tym miejscu...

zawiasy mogą nie mieć luzu, ale ich konstrokcja może powodować że się wyginają.
ciekawe czy ręcznie da się ją podnieść cokolwiek do góry od strony podszybia.
Od strony podszybia u mnie nie ma takiej możliwości.


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-05-15, 23:13

tu rozwiązanie problemu wilgoci w stangu, czasem uszkodzonego sjb, parujących szyb itp...

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?p=39479#39479



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-11-19, 18:30

Janek44 pisze:
C-klipy - zapinki mocujace polosie - nie wiem jak w mustangu,ale w jeepie polosie maja luz jakies od 3 do 5 mm osiowo,znaczy polos moze sie wysunac do 5 mm na zewnatrz mostu i jest to calkowicie normalne oraz zgodne z fabryczna norma.
Ten typ tak ma :)
Moze w mustangu jest podobnie?
Amerykance sa leniwi,jak raz cos wymyslili,mogli stosowac to w wielu pojazdach,nie tylko w jeepach.
standart pewnie we wszystkich Amerykańcach tak jest, jeśli chodzi o most bo i w rumaku też tak jest :D


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-11-19, 18:36

w moim rumaku ten luz to ok 0.5mm albo i mniej.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-11-19, 19:38

caniggia, u mnie tez - na poczatku zbaranialem :wstyd:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-11-19, 20:47

bo to jest tak, ze v6 ma maly luz, gt ma tez maly luz jak nowe, natomiast w gt ten luz sie zwieksza w miare zuzywania tarcz w t-loku. Mozna to traktowac jako wyznacznik zuzycia szpery. Teraz ze szpera ten luz pewnie bedzie mi sie powiekszal.



jacb82
Posty: 4
Rejestracja: 2021-02-22, 17:13
Model: Brak
Lokalizacja:: SZCZECIN

Re:

Post autor: jacb82 » 2021-04-10, 13:57

Hans pisze:
2009-09-05, 23:28
Luzy w układzie napędowym. Jak samochód zostawiasz na biegu też może się kilka cm przesunąć i nie jest to tylko w Mustangu.
Nie ma opcji aby automat zostawiany na P się przesunął.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”