Odchudzanie Mustanga

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Odchudzanie Mustanga

Post autor: POLEJ » 2012-10-02, 21:45

Mam w planach zamontowac przedni zderzak od GT oraz zapodac pasy
i naszla mnie taka mysl zeby przy okazji nie powtarzac klejenia malowania itp. zakupic maske o mniejszej masie :)

znalazlem takie cos na np.Allegro

aluminium : http://allegro.pl/maska-przednia-nowa-a ... 25051.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fiber glass : http://allegro.pl/ford-mustang-05-09-ma ... 32171.html" onclick="window.open(this.href);return false;
carbon : http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 92505.html" onclick="window.open(this.href);return false; ; http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 75129.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy ktos z was moze mial lub ma takie cos u siebie na wyposazeniu ????
czy stockowa maska jest Alu ???
czy np ta carbonowa bedzie ewentualnie pasowac do GT

Pozdrawiam :papa:



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: adasko74 » 2012-10-02, 21:48

POLEJ pisze:Mam w planach zamontowac przedni zderzak od GT oraz zapodac pasy
i naszla mnie taka mysl zeby przy okazji nie powtarzac klejenia malowania itp. zakupic maske o mniejszej masie :)

znalazlem takie cos na np.Allegro

aluminium : http://allegro.pl/maska-przednia-nowa-a ... 25051.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fiber glass : http://allegro.pl/ford-mustang-05-09-ma ... 32171.html" onclick="window.open(this.href);return false;
carbon : http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 92505.html" onclick="window.open(this.href);return false; ; http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 75129.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy ktos z was moze mial lub ma takie cos u siebie na wyposazeniu ????
czy stockowa maska jest Alu ???
czy np ta carbonowa bedzie ewentualnie pasowac do GT

Pozdrawiam :papa:
mialem podobna maske -carbonowa jest lzejsza ale podatna na odksztalcanie..moze mi sie tylko taka lipa trafila :D plastikowa to mina i omijaj szerokim lukiem-TOTAL CHINA!!



Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: POLEJ » 2012-10-02, 21:51

wlasnie tez tak myslalem ze ten plastik to moze byc lipa

a co sie dzialo dokladnie z tym carbonem ??? i jaka jest roznica w wadze pamietasz moze ?



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: bart.knop » 2012-10-03, 06:43

plastik sobie daruj, masakra jakich malo.
mialem takowa i jest bardzo miekka i podatna na uszkodzenia
carbon - poszukaj na forum darkred - piotr ma carbon



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: YoDa » 2012-10-03, 09:31

POLEJ pisze:Mam w planach zamontowac przedni zderzak od GT oraz zapodac pasy
i naszla mnie taka mysl zeby przy okazji nie powtarzac klejenia malowania itp. zakupic maske o mniejszej masie :)

znalazlem takie cos na np.Allegro

aluminium : http://allegro.pl/maska-przednia-nowa-a ... 25051.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fiber glass : http://allegro.pl/ford-mustang-05-09-ma ... 32171.html" onclick="window.open(this.href);return false;
carbon : http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 92505.html" onclick="window.open(this.href);return false; ; http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 75129.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy ktos z was moze mial lub ma takie cos u siebie na wyposazeniu ????
czy stockowa maska jest Alu ???
czy np ta carbonowa bedzie ewentualnie pasowac do GT

Pozdrawiam :papa:

Oryginalna maska jest aluminiowa ita sama w 4.0 jak w GT więc nie musisz zmieniać by załorzyć pasy ;) a na wadze wiele nie zaoszczędzisz , to tak jak by jeżdzić cały czas na pół baku ;)

Maskę Fiber też miałem , masakra i nigdy więcej. dopasowanie graniczy z cudem , nie mówiąc o fatalnym wykonaniu pofalowanym itp. przy gorącym silniku puchnie i się podnosi a powyżej 110km/h ma ochotę odlecieć , a mijając TIRa to dopiero strach takie trzepanie było więc bez dobrych zapinek się nie obejdzie.

Prawda jest taka że kazdą aftermarket jak kupisz to kłopot z dopasowaniem, nawet alu i będzieś musiał kombinować z dopasowaniem błotników , gum itp , tak z tydzień roboty i nie będzie idealnie , no chyba że od Shelby cały przód zmienisz to wtedy bedzie gicio.

Lepiej dołórz sobie jakiś wlocik jak chcesz zmienić coś w aucie ;)


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: adasko74 » 2012-10-03, 10:15

YoDa pisze:
POLEJ pisze:Mam w planach zamontowac przedni zderzak od GT oraz zapodac pasy
i naszla mnie taka mysl zeby przy okazji nie powtarzac klejenia malowania itp. zakupic maske o mniejszej masie :)

znalazlem takie cos na np.Allegro

aluminium : http://allegro.pl/maska-przednia-nowa-a ... 25051.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fiber glass : http://allegro.pl/ford-mustang-05-09-ma ... 32171.html" onclick="window.open(this.href);return false;
carbon : http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 92505.html" onclick="window.open(this.href);return false; ; http://allegro.pl/maska-karbonowa-seibo ... 75129.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy ktos z was moze mial lub ma takie cos u siebie na wyposazeniu ????
czy stockowa maska jest Alu ???
czy np ta carbonowa bedzie ewentualnie pasowac do GT

Pozdrawiam :papa:

Oryginalna maska jest aluminiowa ita sama w 4.0 jak w GT więc nie musisz zmieniać by załorzyć pasy ;) a na wadze wiele nie zaoszczędzisz , to tak jak by jeżdzić cały czas na pół baku ;)

Maskę Fiber też miałem , masakra i nigdy więcej. dopasowanie graniczy z cudem , nie mówiąc o fatalnym wykonaniu pofalowanym itp. przy gorącym silniku puchnie i się podnosi a powyżej 110km/h ma ochotę odlecieć , a mijając TIRa to dopiero strach takie trzepanie było więc bez dobrych zapinek się nie obejdzie.

Prawda jest taka że kazdą aftermarket jak kupisz to kłopot z dopasowaniem, nawet alu i będzieś musiał kombinować z dopasowaniem błotników , gum itp , tak z tydzień roboty i nie będzie idealnie , no chyba że od Shelby cały przód zmienisz to wtedy bedzie gicio.

Lepiej dołórz sobie jakiś wlocik jak chcesz zmienić coś w aucie ;)

swieta prawda.nic dodac nic ujac YoDa wyjasnil wszystko.. :D
mi brakowalo po 2cm z kazdej strony ( boki )na rozgrzanym silniku...byla jak zywa :D
mozesz ewentualnie zainwestowac w trufibera http://www.trufiber.com/category_s/24.htm" onclick="window.open(this.href);return false; lzejsza i nie ma takich akcji ze sie kurczy, sam mam taka 2 lata



kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: kaes » 2012-10-03, 10:59

adasko74 pisze:
YoDa pisze: Prawda jest taka że kazdą aftermarket jak kupisz to kłopot z dopasowaniem, nawet alu i będzieś musiał kombinować z dopasowaniem błotników , gum itp , tak z tydzień roboty i nie będzie idealnie , no chyba że od Shelby cały przód zmienisz to wtedy bedzie gicio.

Lepiej dołórz sobie jakiś wlocik jak chcesz zmienić coś w aucie ;)

swieta prawda.nic dodac nic ujac YoDa wyjasnil wszystko.. :D
mi brakowalo po 2cm z kazdej strony ( boki )na rozgrzanym silniku...byla jak zywa :D
mozesz ewentualnie zainwestowac w trufibera http://www.trufiber.com/category_s/24.htm" onclick="window.open(this.href);return false; lzejsza i nie ma takich akcji ze sie kurczy, sam mam taka 2 lata
prawda, ale nie całkiem prawda :) prawda jest jeszcze gorsza hehe :) Nawet cały przód od Shelby może nie być "gicio" :) może różnice są mniejsze niż 2 cm z każdej strony, ale też są (lub - mogą być) :)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: POLEJ » 2012-10-04, 21:45

ullala Adasko74 dzieki za linka juz wiem co chce :)

http://www.trufiber.com/Trufiber_Mustan ... 24-a53.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :hyhy:

nawiazujac do tematu czym jeszcze mozna zrzucic wage z tego co czytalem to wał zmienic na alu . cos jeszcze mozna kombinowac oczywiscie nie ruszajac srodka :)
pytam tak z ciekawosci a i moze komus sie ta wiedza przyda ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: caniggia » 2012-10-06, 14:09

Bez kompleksowego podejścia do odchudzania nie warto tematu zaczynać, jak kolega wcześniej napisał, lepiej jeździć na rezerwie. Wał z innych powodów warto zmienić.



Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: POLEJ » 2012-10-06, 20:42

OK wszystko pieknie tylko ja nigdy nie jezdze na rezerwie , a co do kompleksowego odchudzania to co to oznacza , wlasnie pytam zeby sie dowiedziec



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: YoDa » 2012-10-07, 00:39

Kompleksowe znaczy z sensem , nic Ci to nie da że odejmniejsz tam 10kg tu 5kg itp. zyskasz max 30-40 kg , wywalić koło zapasowe ,lewarek, nawet w samych tenosówkach jezdzic i tego nie odczujesz. Przy kompleksowym odchudzaniu ważne jest wyważenie i środek ciężkosci auta, inaczej albo tył Ci będzie tańczyć albo prosto wylecisz z zakrętu a to będzie efekt nadsterowności lub podsterowności. To nie jest tak że można wybebeszyć pół samochodu ot tak sobie , to się wiąże z licznymi konsekfencjami. Musiał byś odjąć 300kg żeby "odchudzanie " miało znaczenie.


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

robacek
Młodszy Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2011-03-07, 14:35
Model: Shelby
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Odchudzanie Mustanga

Post autor: robacek » 2012-10-07, 02:14

Ad odchudzania cos dorzucę. Bo odchudzałem swoje dwa driftowozy.

Jesli odchudzanie to do sportu. na ulice nie polecam. chociaz prawda jest taka ze to najtańsze konie i czuć różnicę.

1. Drzwi na karbonowe/plastikowe. Na szybach duzo nie zyskasz wiec mozesz ori zostawic. Drzwi tylko w opcji z pełną klatką żeby ktoś rowerem nie wjechał do środka
2. wnętrze. Fotele przednie na sportowe. Kanapa out. Pozbyć sie wygłuszenia z podłogi.
3. Wszystkie elementy jakie się da: maska, błotniki, klapa, zderzaki na laminat bez wzmocnień.
4. Lżejsze felgi
5. sportowy aku
6. klima, wiązka itd

potem ważysz auto i sprawdzasz rozkład masy. czasem bywa tak ze po mocnym odchudzeniu warto dociążyć tył dla lepszego prowadzenia.

idac bardziej po bandzie wywalasz deske, szyby na plastik itd

do cywilnego auta o tym nie mysl. a karbon jesli ktos lubi to dla stylówki bardziej ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”