olej w moscie

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: olej w moscie

Post autor: Stachu_xjr » 2013-07-10, 20:07

Zdania sa podzielone co do RP , ja teraz przestaje go lac, bo i most robiłem , i do skrzyni tez jest zły bo synchronizatory lecą , juz raz skrzynie wymieniałem :| ,Max gear jest do skrzyni biegów do mostu ze szperą sie nie nadaje, ale jak masz stockowe V6 to szpery nie ma fabrycznie to da rade , oleju wchodzi niecałe 2l z tego co pamiętam



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: olej w moscie

Post autor: bart » 2013-07-10, 23:06

sprawdze jaki ja mam, bo mam olej z zeszlego roku i mam tez olej ktory dostalem z americanmuscle z 3.73


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: olej w moscie

Post autor: Macc » 2013-07-11, 01:17

bazuje na takowym od Motorcrafta, chodzi 5 lat bez zarzutu. To nie bolid F1 :)



Awatar użytkownika
MarcinCz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 108
Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
Model: SHELBY GT350
Silnik: inny V8
Kolor: RACE RED
Lokalizacja:: OKUNIEW

Re: olej w moscie

Post autor: MarcinCz » 2013-07-11, 08:30

niechcący wrzuce swoje 5 groszy :) jak mozesz to kup w stanach szperę ja tak zrobiłem i miałem spokój auto lepiej rusza i wiecej frajdy z jazdy a olej castrol do szpery z drobinkami czegoś tam nie pamietam :)


Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia ;) ;)

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: olej w moscie

Post autor: POLEJ » 2013-07-11, 10:52

O masakra RP najlepszy ,RP do dupy , wleje ten co mam i poprostu zobacze jak sie bedzie sprawowal mam stoskowy most bez szpery to chyba tak zle nie bedzie :/
dzieki za podpowiedzi :D



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: olej w moscie

Post autor: bart » 2013-07-11, 22:22

ja leje RP i jest ok.......
nie zmieniam oleju na inny rodzaj bo jak dziala to dziala :P


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: olej w moscie

Post autor: POLEJ » 2013-07-17, 19:47

Dzisiaj chwycilem sobie prawe tylne kolo cos mnie naszlo i zaczalem nim trzasc :zakrecony: czyli chwycilem za gorna czesc opony i tak sobie szarpie (samochod normalnie stoi na kolach) i sie zdziwilem gdyz do moich uszu dobiegl dziwny dzwiek tak jakby kolo bylo lekko odkrecone , wiec klucz w lape , ale kolo jest ok przykrecone.
Zaznaczam ze robi tak tylko jak szarpie za prawe kolo ,jak szarpie za lewe to jest ok dzwiek idzie z prawego kola

Jak myslicie co to :
Łozysko
Cos na moscie jakiez luzy (czy jakos sie to kasuje)
Czy tak jest poprostu

Czy moze ktos z was przy okazji szarpnac za kolo u siebie (trzeba tak energicznie rozbujac auto trzymajac gorna czesc opony)



Awatar użytkownika
MarcinCz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 108
Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
Model: SHELBY GT350
Silnik: inny V8
Kolor: RACE RED
Lokalizacja:: OKUNIEW

Re: olej w moscie

Post autor: MarcinCz » 2013-07-17, 20:05

mustang tak ma jest to luz na zimno jak sie rozgrzeje to sie sam kasuje wiec spoko :)


Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia ;) ;)

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: olej w moscie

Post autor: POLEJ » 2013-08-31, 14:36

Nie chce zakladac nowego tematu wiec umieszcze to tutaj :)
Przy zmianie biegu(automat) slychac pukniecie do tego cos gwizdze jak przyspieszam ruwnomierny narastajacy gwizd przy odpuszczeniu pedalu gazu gwizd nie regularny ledwo slyszalny ale jednak
a przy wiekszej predkosci tak powyzej 130km/h takie wup wup wup :)
Stukniecie rowniez slyszalne jaki sie na postoju zmienia D-R jak juz skrzynia zmieni bieg wtedy puk(jest to slyszalne z tylu) podczas jazdy tez chyba w zaleznosci od obciazenia jak skrzynia zmieni bieg PUK gorzej jest to slyszalne jak automat przelacza bieg jadac np. na 4 biegu odpusci sie lekko gaz zeby wbila 5 ( wtedy to slychac chyba najmocniej )

Dzisiaj bylem u mechaniora wymienic olej w moscie i przy okazji obadac temat jak tam bebechy dyfra wygladaja. Po zdjeciu oslony itp. taki efekt ze te male zebatki maja taki luz na tym trzpieniu
i jak sie lekko rusza kolem to daje to efekt dzwiekowy podobny jak podczas jazdy

Czy tam powinien byc taki luz ??????
Załączniki
20130831_111347.jpg



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: olej w moscie

Post autor: YoDa » 2013-08-31, 14:44

Min imalny luz między zebatkami zawsze powinien być , trzeba zmierzyć czy nie za duży choć wydaje mi się gorsze za ciasno niż odwrotnie. Gdyby go nie było zjechały by się zębatki po 100km .
Natomiast puknięcie to norma , efekt wszystkich małych luzów i. Chyba że "wali" i wyje to czas coś z tym zrobić.


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: olej w moscie

Post autor: bart » 2013-08-31, 23:35

polej jak bedziesz mial problem z mostem to jedz do drypy, tanio nie jest ale sa specjalisci, bez grzebania i poprawek zrobili mi zmiane na 3.73 z 3.31 :)


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: olej w moscie

Post autor: POLEJ » 2013-09-01, 15:56

Dzieki Bart za namiary na Drype niestety most konika bedzie musial poczekac bo cisne we wtorek do roboty :( i konik bedzie odpoczywal .
Moze jest to czas na rozmyslanie o szperze i nowych przelozeniach :hyhy:



Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: olej w moscie

Post autor: POLEJ » 2013-10-14, 23:33

Witam wszystkich :)
Po miesiacu nie smigania moim stangiem , dzisiaj pierwszy raz od miesiaca :) stwierdzam ze stuki w moscie sa masakryczne jak dla mnie
wiec pomyslalem ze na gwiazdke zloze mojemu konikowi taki zestaw:
1.http://www.americanmuscle.com/auburn-hp ... 5-lsd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://www.americanmuscle.com/ford-410-0510v6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://www.americanmuscle.com/mustang-v6reargridle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4.http://www.americanmuscle.com/frpp-75-p ... 610v6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
5.http://www.americanmuscle.com/royalpurp ... aroil.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Most i tak musi wyladowac na warsztacie wiec dolozylbym 4tysie i by bylo calkiem fajno :) nie wiem tylko jakie przelozenia wybrac
Co o tym myslicie ??



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: olej w moscie

Post autor: bart » 2013-10-16, 08:56

jak co to mam butelke rojala :)
z checia sie z nia rozstane.


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: olej w moscie

Post autor: swiadeka » 2013-10-16, 10:02

Jak miałem uderzenia w moście, to kupiłem zestaw naprawczy timken za chyba 150 dolków plus olej plus naprawa (starą metodą na kalkę). Moim zdaniem nie ma sensu pchać się w takie koszty. Oszczędności można zawsze wrzucić w inne modyfikacje :) Nie mniej polecam zmianę przełożenia na 4.10, jak nie planujesz turbo.

pzdr


Arek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”