Witam Serdecznie

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Dark13
Posty: 5
Rejestracja: 2014-01-20, 13:07
Model: Mustang 4,0V6
Silnik: V6 4.0
Kolor: Żólty czarne paski

Witam Serdecznie

Post autor: Dark13 » 2014-01-21, 11:20

Witam szukam warsztatu w pobliżu Głogowa dolnyslask do przerobienia swiateł w moim nowym nabytku mustang z 2005r V6



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Witam Serdecznie

Post autor: caniggia » 2014-01-21, 11:27

Najbliżej masz Opole :rotfl:



Dark13
Posty: 5
Rejestracja: 2014-01-20, 13:07
Model: Mustang 4,0V6
Silnik: V6 4.0
Kolor: Żólty czarne paski

Re: Witam Serdecznie

Post autor: Dark13 » 2014-01-21, 12:40

Jakies konkretne namiary prosze Opole ////// wiem ze jest ktos we Wrocławiu



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Witam Serdecznie

Post autor: caniggia » 2014-01-21, 13:00

W podpisie są. Zadzwonisz, to CI wszystko wytłumaczę. Przeróbka przeróbce nie równa, mogą być przeróbki na skręcane kable, mogą być na wiszących rezystorach, są i na żarówkach pod zderzakiem, a nawet na żarówkach owiniętych taśmą izolacyjną w kabinie pod dywanikiem.
Na forum jest sporo informacji na ten temat, nie będę się rozpisywał.

Tu masz kolegę z wrocka jako przykład:
viewtopic.php?f=85&t=7739&p=132444#p132410" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeżeli znajdziesz kogoś na miejscu, upewnij się jak przerabia, bo większość robi wszystkie na jedno kopyto.
Dobrze przerobione światła widziałem tylko w tych autach, w których ktoś przerabia wg moich schematów i to forumowicze sami robili.



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: Witam Serdecznie

Post autor: marcinp » 2014-01-21, 13:38

Moim zdaniem, nie ma co eksperymentować, jak chcesz mieć dobrze zrobione - zainwestuj w podróż do Opola - opłaci się.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
POLEJ
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2012-05-23, 17:36
Silnik: V6 4.0
Kolor: satin silver

Re: Witam Serdecznie

Post autor: POLEJ » 2014-01-21, 22:02

Dark13 jak masz niedaleko to smigaj do Opola ja zrobiem prawie 600Km zeby miedzy innymi poprawic elektryke
caniggia pisze:a nawet na żarówkach owiniętych taśmą izolacyjną w kabinie pod dywanikiem.
to u mnie hehe LEGENDARY teraz wiem ze nigdzie sie nie kryja ewentualne zrodla zaplonu



skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Witam Serdecznie

Post autor: skydriver » 2014-01-23, 21:07

ja przerabialem w stalowej woli 4 lata temu i jestem bardzo zadowolony, z zewnątrz wygląd bez zmian, żadnego cięcia plastiku itp, zewnętrzne światło z tylnego potrójnego mam jako mig acze (czerwony plastik + zolta specjalna zarowka =pomarańczowy błysk ). Facet od 20 lat przerabia amerykany więc jak się z nim umowisz to zajezdzajac już ma przygotowane wszystko do roboty, około pol dnia mi robił a kasowal chyba 750 za wszystkie światła. jak coś to pisz na 608405447 smsa wyśle namiar



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Witam Serdecznie

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-01-23, 21:59

skydriver pisze:ja przerabialem w stalowej woli 4 lata temu i jestem bardzo zadowolony, z zewnątrz wygląd bez zmian, żadnego cięcia plastiku itp, zewnętrzne światło z tylnego potrójnego mam jako mig acze (czerwony plastik + zolta specjalna zarowka =pomarańczowy błysk ). Facet od 20 lat przerabia amerykany więc jak się z nim umowisz to zajezdzajac już ma przygotowane wszystko do roboty, około pol dnia mi robił a kasowal chyba 750 za wszystkie światła. jak coś to pisz na 608405447 smsa wyśle namiar
z Gliwic chciało ci się jechać tyle km do stalowej , to p... sprawdź sobie instalację żeby ci się SJB nie spaliło , znam tego gościa



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Witam Serdecznie

Post autor: caniggia » 2014-01-23, 23:00

Jak za taką przeróbkę to drogo... Ja takich ostatnio nie chce robić, bo to nie wygląda.



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1306
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Witam Serdecznie

Post autor: pavlito » 2014-01-23, 23:22

Z tego co pamiętam, to światło stop i światło przeciwmgłowe tylne powinny być odległe o min. 10 cm, co oznacza, że jeżeli chce się mieć wszystkie obowiązkowe przeróbki w fabrycznych tylnych lampach, to kierunkowskaz musi zająć środkową sekcję.
Chyba, że się zrobi wszystkie sekcje wielofunkcyjne, zależnie od uruchomionych równocześnie świateł (tak jak to zrobił Caniggia u siebie na ledach).



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Witam Serdecznie

Post autor: caniggia » 2014-01-23, 23:55

Tak, stop musi być 10cm od przeciwmgielnego, się to już było omawiane w temacie świateł. Tak jak Pavlito mówi, przy najprostszej przeróbce musi być ma środku.



skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Witam Serdecznie

Post autor: skydriver » 2014-01-27, 19:45

ja mam stopy na środku, migacze na bokach a p/mglowe bodajże od wewnątrz, może nie jest do końca zgodnie z przepisami ale jak dotąd nikt się na przeglądzie nie czepial. I od ponad 4 lat nic się nie działo. Rafał-groszek, a czyżbys miał jakieś zle doświadczenia z gościem ze Stalowej?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Witam Serdecznie

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-01-27, 20:30

skydriver pisze:ja mam stopy na środku, migacze na bokach a p/mglowe bodajże od wewnątrz, może nie jest do końca zgodnie z przepisami ale jak dotąd nikt się na przeglądzie nie czepial. I od ponad 4 lat nic się nie działo. Rafał-groszek, a czyżbys miał jakieś zle doświadczenia z gościem ze Stalowej?
ja go po prostu znam i wiem jak robi przeróbki mieszkam od niego 20 km



skydriver
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
Model: Camaro SS
Silnik: inny V8
Kolor: orange inferno
Kontakt:

Re: Witam Serdecznie

Post autor: skydriver » 2014-01-27, 20:40

no ja tam nie wiem ale piszesz bez podania jakichkolwiek konkretow, w szczegóły się nie zaglebialem, dla mnie ważne że wszystko działa jak należy, a facet sprawnie sobie z tematem poradził. przynajmniej nie docinal plastikow i z zewnatrz światło nie ruszane. Ja go polecam.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Witam Serdecznie

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-01-28, 14:53

jeżeli chcesz znać szczegóły kierunki masz podłączone z przednich lamp , a stop z tylnego stopu centralnego , w bagażniku koło tylnej lamy pod plastikiem masz schowaną żarówkę co by kierunek szybko nie migał i dlatego ci sjb nie poleciał bo są wstawione ledy , ale jak zacznie ci kierunek szybko migać to będziesz szukał przyczyny



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”