Wlew paliwa 05+

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Wlew paliwa 05+

Post autor: kaes » 2009-07-15, 10:49

Co z tym jest? Na liczniku mam np "60 km to empty", tankuje za 100 złotych, przy czym od 3/4 tankowania muszę już lać powoli, bo blokuje pistolet. I albo powolutku jak debil, albo kombinowanie z wysuwaniem pistoletu i lanie szybciej ale z przerwami. Czy to amerykańce robią inne wlewy bo u nich inaczej się leje paliwo? Czy może się mniej pieni? :P

Pewnie się nic z tym nie da zrobić, ale się chociaż wyżalę :P


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-07-15, 11:00

To jest wina blokady przy wlewie. Mialem tak w 2 fordach mustangach 2 pierwszych taurusach i eagle vision ESi. Zeby to ominac wystarzy tankowac paliwo nie wkladajac calego pistoletu tylko do tj pierwszego zgiecia pistoletu do nalewania i wtedy jest ok:)
Tankowalem GTSa i tez tak bylo tylko tam jest zabezpieczenie tylko tam od nowosci bo gs byl nowy prosto z USA szedl do klienta:)
Dodatkowo tak jest ze opary paliwa i wychodzace powietrze ze zbiornika gdy wlewa sie do niego benzyne tez moga spowodowac taki efekt
Tak odchodzac od tematu pochwale sie ze sprzedalem wczoraj swojego taurusa i zostaly mi tylko stangi i musze tym teraz jezdzic qrde a juz mam dosc 4gen stanga.... i rozgladam sie za 2 w cabrio lub 1 w jakiejkolwiek wersji z V8 jak macie jakies namiary to sie podzielcie jakby ktos chcial nabyc to mam 2 nie bite stangi 3.8 V6 coupe (nie mialy wypadku co zostalo sprawdzone poduchy sa wsjo sprawne)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-15, 11:04

Od 3/4?! Farciarz! Ja czasami zatankuję 10L i później tankowanie jest drogą przez mękę. Przy dystrybutorze obok potrafi zatankować się 5 samochodów, zanim ja skończę. Czasami bywa lepiej, czasami gorzej, nie wiem na czym to polega. Generalnie przekręcenie pistoletu pomaga. :) Nie wiem kompletnie na czym to polega.... Gdzieś widziałem artykuł o odpowietrzniku przy zbiorniku oparów, czy czymś takim pod tylnym zderzakiem, ale jeszcze nie zrobiłem tego, co polecali.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-07-15, 11:12

Wiekszosc S197 do 06 niestety tak ma i juz. Historyjki o wkladaniu pistoletu przodem/dolem/bokiem/na glowie itd mozna smialo wlozyc miedzy bajki i miejskie legendy.

Przegrzebalem dawno temu sporo i najczesciej pojawiajace sie rozwiazanie brzmi tak:
"I had these filling problems in my '06 too. The dealer said replacing the gas tank wasn't having any affect so we didn't do that. They re-angled the filler neck in my tank. That seemed to work for me.
Good luck!
"

Polecam tez http://www.allfordmustangs.com/forums/2 ... oll-2.html

Ja temat zostawilem bo po jakims 1 - 1,5 roku problem zniknal sam...


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-07-15, 11:22

Robert tzn że sie przyzwyczaiłes ?? czy poprostu problem sam odszedł?? :)

bo mnie to tez juz starsznie denerwuje, na początku nie było tego problemu a teraz za każdym tankowaniem sie pojawia :kwasny:


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-07-15, 11:28

ewelina pisze:Robert tzn że sie przyzwyczaiłes ?? czy poprostu problem sam odszedł?? :)

bo mnie to tez juz starsznie denerwuje, na początku nie było tego problemu a teraz za każdym tankowaniem sie pojawia :kwasny:
problem po prostu zniknal - tzn pojawia sie moze raz na 50 tankowan. Nie wiem jaki wplyw ma to, ze tankuje glownie na jednej i tej samej stacji, ale w tej chwili leje do oporu bez zadnych problemow.

Tak jak pisza na allfordmustangs - to nie problem samego baku, a raczej odpowietrzenia i wezykow.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-15, 11:32

Wczoraj jak tankowałem, to w końcu wysunąłem pistolet całkiem i lałem silniejszym strumieniem. Ale nic to nie dawało bo co chwile piana podchodziła pod sam otwór. Może jakies chrzczone paliwo trafiłem ? :D Ale na Shellu tankuje, powinno nie byc złe.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-15, 11:33

Robert, sam do końca nie jestem pewien, ale odnoszę wrażenie, że to pomaga w momencie, kiedy normalnie włożony pistolet ciągle odbija. Tak samo jak na forum które wskazałeś, to też zależy od stacji, a nawet od pojedynczego dystrybutora. Kwestia ciśnienia, tak mi się zdaje.

kaes, Ty burżuju, ja tankuję na NESTE, zawsze taniej nawet o 20gr/L. :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-07-15, 11:35

Hans, no wlasnie co auto to inaczej reaguje. W domu mam gdzies zapisany manual step by step jak sie pozbyc tego problemu, to pozniej wkleje. Mialem z niego skorzystac, ale jak pisalem problem zniknal ;)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-07-15, 13:24

Alexander25 pisze:To jest wina blokady przy wlewie.
Niezupełnie, nasze roczniki 2005-2009 mają dwukomorowy zbiornik paliwa, który jest połączony dosyć cienką rurka i mają bardzo mocną tendencje do zapowietrzania się (w drugim gromadzi się powietrze i nie jest w stanie płynnie wychodzić do pierwszego, a z niego przez wlew paliwa). Są różne "porady" (wlewać powoli, na włączonym silniku itp), ale nie zauważyłem żeby były skuteczne - zależnie od szczęścia uda się nalać więcej lub mniej - na upartego, "psikając" przez pól godziny pewnie zawsze by się dało dopełnić zbiornik.
Zauważyłem (może to tylko takie wrażenie), że jak mi gość ze stacji tankuje, to zawsze wleje ponad kreskę stanu ;). Ale może to przypadek, bo nie za często się to zdarza, raczej jest samoobsługa ;)



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-07-15, 14:05

U mnie tak 3/4 baku idzie normalnie a potem trzeba sie bawić , kiedyś maiłam prawie pusty bak wlałem z trudem za 100 zł myśle coś sie zdu... na stacji - odjechałem i mi błysneło w głowie jak tankowałem auto miałem zamknięte drzwii centralnym zamkiem, widocznie we wlewie jest jakies zabezpiecznie



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2009-07-15, 14:08

Kurcze, to chyba to poprawili od 2008 bo ja w życiu takich efektów nie maiłem , a tankuje wszędzie jak popadnie.


Bull & quattro

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-07-15, 14:53

To jush przerabialiśmu minn. tu: http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Jest w moim poście TSB na ten temat oraz foty z opisem, jak se poradził kolega z Deutschlandu :D
Ostatnio zmieniony 2011-07-14, 11:22 przez Hans, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Naprawa uszkodzonego linku.


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-15, 15:27

ano, juz mi żona powiedziała, że to było :D trudno, chciałem się tylko wyżalic, jak coś nie mam nic przeciwko wywaleniu wątka.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1030
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-15, 16:47



.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”