Szanowni... Trochę już pojeździłem i ogólnie to czuję pewien niedosyt w kwestii skuteczności hamowania.
Z przodu zrobiłem konwersję na tarcze + serwo (zestaw CSRP). Z tyłu pozostawiłem bez zmian bębny. Przód jakoś tam nawet hamuje ale z tyłu to jest bieda. Równo w miarę biorą ale bieda. Odpowietrzanie zrobione solidnie.
Układ hydrauliczny jest oczywiście nowy. Wszystkie rurki miedziane. Co radzicie? Zrobić konwersję z tylu na tarcze? Wywalić z przodu ten CSRP i dać coś lepszego?
Ogólnie jakieś przykładowe zestawy które możecie polecić w tym wypadku?
Z góry dzięki
M.
['66 289] jak poprawić hamulce
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: ['66 289] jak poprawić hamulce
Cześć, zrobiłem przed rokiem dokładnie taka sama operacje jak Ty i wnioski:
hamulce bębnowe + wspomaganie radzą sobie lepiej - wystarczy porównać powierzchnie przylegania szczęk do bębnów do klocków hamulcowych na tarczach. W zestawach kupowanych np na CJ reduktor siły hamowania jest ustawiony fabrycznie i nie masz wpływu na ustawwienia czyli róznice w sile hamowania pomiędzy przodem a tyłem.
Jeżśeli masz wrażenie że to co masz żle działa, w pierwszej kolejności kup nastawny regulator siły hamowania.
Pozostaje jeszcze pytanie jak poprowadziłeś przewody hamulcowe, jaką masz pompę ? Może nie przystosowałeś instalacji hamulcowej do konfiguracji - Tarcze przód - Bębny tył ? Jest różnica! Masz założone serwo na hamulce z przodu?
hamulce bębnowe + wspomaganie radzą sobie lepiej - wystarczy porównać powierzchnie przylegania szczęk do bębnów do klocków hamulcowych na tarczach. W zestawach kupowanych np na CJ reduktor siły hamowania jest ustawiony fabrycznie i nie masz wpływu na ustawwienia czyli róznice w sile hamowania pomiędzy przodem a tyłem.
Jeżśeli masz wrażenie że to co masz żle działa, w pierwszej kolejności kup nastawny regulator siły hamowania.
Pozostaje jeszcze pytanie jak poprowadziłeś przewody hamulcowe, jaką masz pompę ? Może nie przystosowałeś instalacji hamulcowej do konfiguracji - Tarcze przód - Bębny tył ? Jest różnica! Masz założone serwo na hamulce z przodu?
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: ['66 289] jak poprawić hamulce
http://www.discbrakeswap.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
To kupiłeś? Tu nie ma w zestawie regulatora siły hamowania
https://www.cjponyparts.com/mustang-bra ... /60030150/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
To kupiłeś? Tu nie ma w zestawie regulatora siły hamowania
https://www.cjponyparts.com/mustang-bra ... /60030150/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 289] jak poprawić hamulce
Hej!
Mam dokładnie ten zestaw, który pokazałeś - dodatkowo dokładałem regulator którego w zestawie nie było. Ustawienia fabryczne - bez zmian.
Co do instalacji to jest jak w oryginale - bez przeróbek.
Serwo... Nie mam pewności. Bylem przekonany że działa na cały układ. Da się to inaczej zamontować? Jak sprawdzić?
Mam dokładnie ten zestaw, który pokazałeś - dodatkowo dokładałem regulator którego w zestawie nie było. Ustawienia fabryczne - bez zmian.
Co do instalacji to jest jak w oryginale - bez przeróbek.
Serwo... Nie mam pewności. Bylem przekonany że działa na cały układ. Da się to inaczej zamontować? Jak sprawdzić?
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: ['66 289] jak poprawić hamulce
ja również mam ten zestaw (jak i jeszcze kilka osób w klubie) i jestem mega zadowolony, auto hamuje wręcz idealnie. W poprzednim Mustangu z 66r miałem 4 bębny i mimo ich dobrego ustawienia czegoś mi brakowało
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: ['66 289] jak poprawić hamulce
ok to może jeszcze pokombinuję z ustawieniami. Może jednak da się z tego coś lepszego wycisnąć.
Może macie jakieś sugestie?
Może macie jakieś sugestie?
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl