Który kit do konwersji na tarcze pod fabryczne kółka 14x5.5

bębny, tarcze itd

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Który kit do konwersji na tarcze pod fabryczne kółka 14x5.5

Post autor: CzyTyTez » 2015-07-13, 08:02

Ponieważ chciałbym nieco zaszaleć poprzez nabycie kółek o fabrycznych wymiarach do swojego quca `67 (v8) to proszę o podpowiedź (pomocną na ew. przyszłość) czy do kółek styled steel 14 x 5.5 pasuje jakiś zestaw do konwersji na tarcze przód?
z tego co wiem, ze względu na rozmiary zacisków minimalne wymiary dla felg to 14 x 7,
lecz fabryczne tarczówki montowane w mustangach wchodziły pod kółka 14 x 5.5... tyle że fabrycznych zestawów do konwersji na tarcze już nie ma?

a przy okazji: obecnie mam cztery bębny i chciałbym zapytać czy to naturalne że po ok. 5 sekundach od rozpoczęcia hamowania hamulec mięknie i muszę jakby dopompowywać by móc dalej hamować? boję się aż zatrzymywać pod górkę :P

edit: w międzyczasie poszperałem i dopytałem u źródła, dostałem odpowiedź od Dennisa z CSRP:
SWAP 1.4 jest poprawioną wersją oryginalnego zestawu z Mustanga`67, która pasuje na wszystkie kółka z mustangów 65-73. Cena podstawowego zestawu to $579 + S&H, natomiast cena zestawu z powerem to $749 + S&H.

Tak więc wygląda na to że mogę bezpiecznie nastawiać się na fabryczne wymiary kółek 14 x 5.5 :), a zestawy z CSRP pasują do wszystkich `14. Tu tylko ew. pytanie zwykły zestaw czy z powerem, faktyczna różnica?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Który kit do konwersji na tarcze pod fabryczne kółka 14

Post autor: yoozeq » 2015-07-13, 10:22

Jeśli mięknie Tobie hamulec to sprawdź,

czy układ nie ma powietrza,
czy masz wyregulowane bębny,
czy pompa jest sprawna.

Jeśli tarczowe bez serwa to moim zdaniem nie ma to sensu... Skuteczność będzie podobna jak bębnów.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Który kit do konwersji na tarcze pod fabryczne kółka 14

Post autor: CzyTyTez » 2015-07-13, 21:07

yoozeq pisze:Jeśli mięknie Tobie hamulec to sprawdź,

czy układ nie ma powietrza,
czy masz wyregulowane bębny,
czy pompa jest sprawna.

Jeśli tarczowe bez serwa to moim zdaniem nie ma to sensu... Skuteczność będzie podobna jak bębnów.
ok, czyli jeżeli te konie tak nie mają sprawdzimy po remoncie wszystko powyższe lub więcej :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”