Regeneracja resorów

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Regeneracja resorów

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-10-23, 18:57

Co myślicie dawać resory do regeneracji i gdzie czy kupić nowe ?
Macie jakieś doświadczenie w tym ?
Chciałbym też żeby był trochę wyższy z tyłu .
20171023_173230.jpg



Amerykany-Sklep
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2017-07-05, 10:58
Kontakt:

Re: Regeneracja resorów

Post autor: Amerykany-Sklep » 2017-10-23, 19:17

Witaj
Panowie jeśli chodzi o renowację resorów współpracuję z firmą która jest na rynku od lat 90 .
są w stanie zregenerować wszystko co z stali lub żeliwa a także dorobią tuleje do praktycznie każdego samochodu który posiada resory .
osobiście sprawdzałem możliwość ściągnięcia dla klienta kpl. resorów wraz z mocowaniami itd. koszt bardzo wysoki ze względu na kilogramy jeśli chodzi o szybką wysyłkę.
wszystkie ustalenia co do ewentualnej przeróbki to już indywidualna sprawa do ustalenia
zainteresowanych proszę o mail i zdjęcia
koszty są za każdym razem podawane po wcześniejszej weryfikacji dostarczonego produktu.
Pozdrawiam
Piotr


Amerykany Sklep
Ul. Gdańska 23A Borówno
86-022 Dobrcz

www.amerykanysklep.pl
www.americanoil.pl

+48 (52) 519 36 88
+48 (52) 519 36 87
+48 (52) 519 36 86

E-Mail: biuro@amerykany.sklep.pl

Facebook: www.facebook.com/amerykanysklep

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Regeneracja resorów

Post autor: 6t07t » 2017-10-23, 22:50

Regeneracja resorów jest ryzykowna bo często daje efekt niezgodny z oczekiwaniami. Albo jest niedobra wysokość albo sztywność albo jedno i drugie. Do tego warsztaty nie przywiązują uwagi do spraw wyglądu czy wykończenia resorów wychodząc z założenia, że resora nie widać.

Można zrobić eksperyment dać do wyklepania ale zaznacz, że każde pióro ma być potem malowane osobno i montaż w całość tylko na oryginalnych opaskach. W razie czego, później za $240 możesz kupić nowe razem z wieszakami i mieć spokój ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Regeneracja resorów

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-10-24, 10:15

6t07t pisze:Regeneracja resorów jest ryzykowna bo często daje efekt niezgodny z oczekiwaniami. Albo jest niedobra wysokość albo sztywność albo jedno i drugie. Do tego warsztaty nie przywiązują uwagi do spraw wyglądu czy wykończenia resorów wychodząc z założenia, że resora nie widać.

Można zrobić eksperyment dać do wyklepania ale zaznacz, że każde pióro ma być potem malowane osobno i montaż w całość tylko na oryginalnych opaskach. W razie czego, później za $240 możesz kupić nowe razem z wieszakami i mieć spokój ;)
Czy te mogą być?

https://m.ebay.com/itm?itemId=263034306457" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Regeneracja resorów

Post autor: 6t07t » 2017-10-24, 12:33

Pamiętaj, że Mach1 ma sztywniejsze zawieszenie.
Resory 4 piórowe powinny być 114lbs. Standardowe są 85 lbs. Oczywiście można jeszcze wybrać wysokość jako standard, drop lub lift.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Regeneracja resorów

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-10-24, 15:20

Zastanawiam się czy faktycznie ich dać do regeneracji , nie są w takim złym stanie tak są 4 piórowe.
20171024_143225.jpg
20171024_143218.jpg
20171024_143158.jpg



Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: Regeneracja resorów

Post autor: Wojtek_80 » 2018-01-16, 16:28

Rafale,
dawałeś te pióra do regeneracji? pomogło?
U mnie jest problem taki, że przed zamontowaniem do samochodu resory wyglądały tak samo - ugięcie/łuk był identyczny
a po zamontowaniu samochód z jednej strony jest wyższy o 15-20mm, poza tym mam wrażenie że tył jest zbyt miękki.



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Regeneracja resorów

Post autor: anbr64 » 2018-01-16, 17:04

No cóż, ja na za miekki tył załozyłem pompowane amortyzatory i kazdemu polecam takie rozwiązanie. Można je dowolnie ustawić w zależności od potrzeb i "widzi mi sie". Nie mam przekonania do regeneracji piór ale widzę że nie bardzo przykładacie się do sprężyn. Ja jedne po obcięciu wyrzuciłem (równałem tył z przodem) po przejechaniu 100 mil. Drugie, nowe "usiadły po 3 miesiącach i kupiłem w Mustang Shopie normalne, dedykowane. Cała Rumunię na nich przejechałem i jeżdzę do dzisiaj. Jaki mam z tego wniosek? Nie wydziwiam i liczę się z tym że nie od razu trafie w "10"
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: Regeneracja resorów

Post autor: MAKU » 2018-01-17, 00:40

Hej , ja w coupe mam doprowadzony w bagażniku kolo rury od wlewu.


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Regeneracja resorów

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-01-17, 10:13

zamontowałem , ale jeszcze na nich nie posadziłem samochodu bo czekam na dyfer
jak skończę to wrzucę info.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Regeneracja resorów

Post autor: 6t07t » 2018-01-17, 10:30

Co finalnie robione było z resorami?


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Regeneracja resorów

Post autor: anbr64 » 2018-01-17, 18:49

simontlc pisze:anbr64 mam też takiekie amory ale nie mam układu tych wężyków, gdzie masz zawór do pompowania zamocowany
Cześć. U mnie w bagażniku. Taki wężyk z zaworkiem jak od detki rowerowej
Pozdrawiam


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Regeneracja resorów

Post autor: anbr64 » 2018-01-17, 18:50

6t07t pisze:Co finalnie robione było z resorami?
Rafał, wszyscy czekamy na finał!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Regeneracja resorów

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-01-18, 19:58

były rozebrane , trochę klepnięte - na sucho jakieś 3 cm wyżej ,
przekładki były ok , dodatkowo zostały przesmarowane i złożone
i tyle

czy równo stoją to jeszcze nie wiem bo tak jak napisałem wcześniej nie złożyłem tyłu do końca



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”