Geometria i układ kierowniczy w 1967r

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Geometria i układ kierowniczy w 1967r

Post autor: emgie » 2021-05-04, 22:05

1967,3.3 pisze:
2021-04-29, 11:20

W kwestii ściągania, to jest cały czas na lewą stronę, przy przyspieszaniu i hamowaniu, na luzie go nie sprawdzę bo mam automat :)
eh.... domyśliłem się że automat. Chodziło o jazdę bez gazu i bez hamowania. O takie na luzie ;)

A dodatkowo to brzmi bardzo dziwnie, że hamując i przyspieszając ściąga w tą samą stronę. Gdyby szło w przeciwną to ewidentnie drążki reakcyjne. Ale jak nie ma znaczenia czy hamujesz czy przyspieszasz auto zawsze idzie w tą samą to ewidentnie geometria - albo zawieszenia albo "ramy"

M


Michał
http://senomustangu.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”