Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RedHornet » 2012-11-17, 22:22

Największym problem w Polsce to poskładać ten most do kupy po zmianie przełożenia lub renowacji tak aby nie buczał i nie stukał. Kto to przerabiał ten wie jaki z tym problem a prawie każdy kto grzebał w moście na tym forum nie miło to wspomina dobrego fachowca ze świeczką szukać.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RedHornet » 2012-11-17, 22:33

Stachu a na twoim miejscu to chyba tylko dyfer wymień Torsen albo Eaton + od razu wszystkie łożyska atak i wieniec na pewno masz doby więc jak nie chcesz zmieniać przełożenia użyj tego samego.
Ja mam wymieniony defer na eatona spina się pięknie.
http://www.americanmuscle.com/mustang-lsd-0510.html" onclick="window.open(this.href);return false;

No i dobrego cierpliwego mechanika :ok:

P.s Jak wymienisz sprzęgiełka na węglowe lub etona który tez jest na sprzęgłach węglowych pamiętaj że musisz użyć minerała inaczej syntetyk je szybciutko wpierniczy.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-17, 23:37

Wieniec i atak tez wykazują zwiększony luz , czytałem opinie na AM i ten z Ford racing daje radę na eatony narzekają a kosztuje raz tyle, tanie wyjdzie zamówienie części po kolejnej kalkulacji tylko gdzie mi to ogarną żeby nie wyło ? Etc



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RedHornet » 2012-11-18, 21:04

Stachu_xjr pisze:Wieniec i atak tez wykazują zwiększony luz , czytałem opinie na AM i ten z Ford racing daje radę na eatony narzekają a kosztuje raz tyle, tanie wyjdzie zamówienie części po kolejnej kalkulacji tylko gdzie mi to ogarną żeby nie wyło ? Etc
Wiesz teoretycznie luz na ataku możesz zlikwidować podkładkami.
Co do wycia to jest to problem cholerny poskładać to żeby nie wyło, trzeba cierpliwego i dobrego mechanika złapać.

P.s odnośnie tych uwag na AM dotyczących eatona to nie kumam jak ten trzpień może wypaść jest on przykręcony śrubą którą dla bezpieczeństwa montuje się na kleju. jak jej nie dokręcisz to rozumiem że może wyrwać innej możliwości nie wiedzę. Ford Racing to zwykły nasz dyfer tylko z karbonowymi tarczkami sprzęgła.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2012-11-18, 22:42

Co znaczy zwiększony luz?
Wiele mostów stuka fabrycznie. Trzeba go zbadać może bardziej dokładnie, bo może wystarczy go zdystansować i pojezdzi jeszcze że 2 lata.
Poskładać Ci to mogę, ew zdystansować na teraz.

Ford racing 3.55 wydaje mi się, że niczym specjalnym się nie różni od fabrycznego, pewnie sprzęgło jest carbon fiber, a ten svt jest niby ciaśniej spasowany, ma inne łożyska na wałku atakującym i tarczki carbon fiber.

3.55 to std w manualu fabrycznie, Twój wynika jest z automatu albo ktoś taki zamówił przy zakupie. Możesz celować w 3.55, dużej różnicy o jeden stopień nie będzie.
Ostatnio zmieniony 2012-11-19, 00:00 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-18, 23:19

Ja mam luz i na ataku bo są stuknięcia przy zmainie biegu a nie było tego i na tych satelitkach rózniez zdjemowałem dekiel . Ja na nim troche przelatałem bo mocy jest troche i opony torowe coś musiało po dup... dostac. a boje sie zakałdac Watts linka z tym deklem aluminowym zeby mi coś w moscie nie pękło i rozwaliło go



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2012-11-18, 23:23

Masz luz na łożysku na ataku, czy luz zwiększony między zębami?



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-18, 23:31

między zębami , i na tych satelitkach góra/dół



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2012-11-18, 23:37

Na satelitkach jest luz zawsze, nie wiem czy porównywałes do tego jak miałeś wcześniej.

Między zębami trzeba skasować i będzie śmigał, oczywiście jak zęby w dobrym stanie były.

A jak faktycznie satelity luźniejsze, to też można zdystansować opcjonalnie, albo wymień sam mechanizm różnicowy z łożyskami zostawiając zęby. Wtedy prosta naprawa i nie droga.

Skoro nie masz luzu na łożyskach na wałku atakującym, to zmiana na most gt500 niewiele pomoże.



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 15:42

witam, mam taki problem ze u mnie pojawil sie maly wyciek oleju z prawej strony "pol oski" przy moscie na wysokosci łaczenia zaraz przy wyjsciu... przy gwaltownych przyspieszeniach sie to pojawia.... pytanie tylko skad?? na podnosniku nic nie widac zeby tam byly jakies uszczelki czy cos... :/



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 15:42

Tjay pisze:witam, mam taki problem ze u mnie pojawil sie maly wyciek oleju z prawej strony "pol oski" przy moscie na wysokosci łaczenia zaraz przy wyjsciu... przy gwaltownych przyspieszeniach sie to pojawia.... pytanie tylko skad?? na podnosniku nic nie widac zeby tam byly jakies uszczelki czy cos... :/

jest to most 3.73



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2013-04-16, 16:33

Zdjęcie?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2013-04-16, 16:37

po stronie pasażera to odpowietrznik


zdjęcia.



Awatar użytkownika
Tjay-francuz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 280
Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
Model: GT500 S197
Silnik: V8 5.4
Kolor: Kona Blue
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Tjay-francuz » 2013-04-16, 16:51

OKOLICE KOŁA SĄ SUCHE.... MOST SUCHY, RESZTA JAK NA ZDJECIACH :
Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2013-04-16, 19:53

wywala przez odpowietrznik , olej starcił parametry , albo bardzo dajesz w dupę na zakrętach i szprea się przegrzewa - spalisz tarczki ,
ja bym zaczą od wymiany oleju



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”