Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Największym problem w Polsce to poskładać ten most do kupy po zmianie przełożenia lub renowacji tak aby nie buczał i nie stukał. Kto to przerabiał ten wie jaki z tym problem a prawie każdy kto grzebał w moście na tym forum nie miło to wspomina dobrego fachowca ze świeczką szukać.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Stachu a na twoim miejscu to chyba tylko dyfer wymień Torsen albo Eaton + od razu wszystkie łożyska atak i wieniec na pewno masz doby więc jak nie chcesz zmieniać przełożenia użyj tego samego.
Ja mam wymieniony defer na eatona spina się pięknie.
http://www.americanmuscle.com/mustang-lsd-0510.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i dobrego cierpliwego mechanika
P.s Jak wymienisz sprzęgiełka na węglowe lub etona który tez jest na sprzęgłach węglowych pamiętaj że musisz użyć minerała inaczej syntetyk je szybciutko wpierniczy.
Ja mam wymieniony defer na eatona spina się pięknie.
http://www.americanmuscle.com/mustang-lsd-0510.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i dobrego cierpliwego mechanika
P.s Jak wymienisz sprzęgiełka na węglowe lub etona który tez jest na sprzęgłach węglowych pamiętaj że musisz użyć minerała inaczej syntetyk je szybciutko wpierniczy.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Wieniec i atak tez wykazują zwiększony luz , czytałem opinie na AM i ten z Ford racing daje radę na eatony narzekają a kosztuje raz tyle, tanie wyjdzie zamówienie części po kolejnej kalkulacji tylko gdzie mi to ogarną żeby nie wyło ? Etc
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Wiesz teoretycznie luz na ataku możesz zlikwidować podkładkami.Stachu_xjr pisze:Wieniec i atak tez wykazują zwiększony luz , czytałem opinie na AM i ten z Ford racing daje radę na eatony narzekają a kosztuje raz tyle, tanie wyjdzie zamówienie części po kolejnej kalkulacji tylko gdzie mi to ogarną żeby nie wyło ? Etc
Co do wycia to jest to problem cholerny poskładać to żeby nie wyło, trzeba cierpliwego i dobrego mechanika złapać.
P.s odnośnie tych uwag na AM dotyczących eatona to nie kumam jak ten trzpień może wypaść jest on przykręcony śrubą którą dla bezpieczeństwa montuje się na kleju. jak jej nie dokręcisz to rozumiem że może wyrwać innej możliwości nie wiedzę. Ford Racing to zwykły nasz dyfer tylko z karbonowymi tarczkami sprzęgła.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Co znaczy zwiększony luz?
Wiele mostów stuka fabrycznie. Trzeba go zbadać może bardziej dokładnie, bo może wystarczy go zdystansować i pojezdzi jeszcze że 2 lata.
Poskładać Ci to mogę, ew zdystansować na teraz.
Ford racing 3.55 wydaje mi się, że niczym specjalnym się nie różni od fabrycznego, pewnie sprzęgło jest carbon fiber, a ten svt jest niby ciaśniej spasowany, ma inne łożyska na wałku atakującym i tarczki carbon fiber.
3.55 to std w manualu fabrycznie, Twój wynika jest z automatu albo ktoś taki zamówił przy zakupie. Możesz celować w 3.55, dużej różnicy o jeden stopień nie będzie.
Wiele mostów stuka fabrycznie. Trzeba go zbadać może bardziej dokładnie, bo może wystarczy go zdystansować i pojezdzi jeszcze że 2 lata.
Poskładać Ci to mogę, ew zdystansować na teraz.
Ford racing 3.55 wydaje mi się, że niczym specjalnym się nie różni od fabrycznego, pewnie sprzęgło jest carbon fiber, a ten svt jest niby ciaśniej spasowany, ma inne łożyska na wałku atakującym i tarczki carbon fiber.
3.55 to std w manualu fabrycznie, Twój wynika jest z automatu albo ktoś taki zamówił przy zakupie. Możesz celować w 3.55, dużej różnicy o jeden stopień nie będzie.
Ostatnio zmieniony 2012-11-19, 00:00 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Ja mam luz i na ataku bo są stuknięcia przy zmainie biegu a nie było tego i na tych satelitkach rózniez zdjemowałem dekiel . Ja na nim troche przelatałem bo mocy jest troche i opony torowe coś musiało po dup... dostac. a boje sie zakałdac Watts linka z tym deklem aluminowym zeby mi coś w moscie nie pękło i rozwaliło go
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Masz luz na łożysku na ataku, czy luz zwiększony między zębami?
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Na satelitkach jest luz zawsze, nie wiem czy porównywałes do tego jak miałeś wcześniej.
Między zębami trzeba skasować i będzie śmigał, oczywiście jak zęby w dobrym stanie były.
A jak faktycznie satelity luźniejsze, to też można zdystansować opcjonalnie, albo wymień sam mechanizm różnicowy z łożyskami zostawiając zęby. Wtedy prosta naprawa i nie droga.
Skoro nie masz luzu na łożyskach na wałku atakującym, to zmiana na most gt500 niewiele pomoże.
Między zębami trzeba skasować i będzie śmigał, oczywiście jak zęby w dobrym stanie były.
A jak faktycznie satelity luźniejsze, to też można zdystansować opcjonalnie, albo wymień sam mechanizm różnicowy z łożyskami zostawiając zęby. Wtedy prosta naprawa i nie droga.
Skoro nie masz luzu na łożyskach na wałku atakującym, to zmiana na most gt500 niewiele pomoże.
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
witam, mam taki problem ze u mnie pojawil sie maly wyciek oleju z prawej strony "pol oski" przy moscie na wysokosci łaczenia zaraz przy wyjsciu... przy gwaltownych przyspieszeniach sie to pojawia.... pytanie tylko skad?? na podnosniku nic nie widac zeby tam byly jakies uszczelki czy cos...
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Tjay pisze:witam, mam taki problem ze u mnie pojawil sie maly wyciek oleju z prawej strony "pol oski" przy moscie na wysokosci łaczenia zaraz przy wyjsciu... przy gwaltownych przyspieszeniach sie to pojawia.... pytanie tylko skad?? na podnosniku nic nie widac zeby tam byly jakies uszczelki czy cos...
jest to most 3.73
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Tjay-francuz
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 280
- Rejestracja: 2012-09-29, 11:06
- Model: GT500 S197
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
OKOLICE KOŁA SĄ SUCHE.... MOST SUCHY, RESZTA JAK NA ZDJECIACH :
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
wywala przez odpowietrznik , olej starcił parametry , albo bardzo dajesz w dupę na zakrętach i szprea się przegrzewa - spalisz tarczki ,
ja bym zaczą od wymiany oleju
ja bym zaczą od wymiany oleju