Naprawa blacharska s197

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Gonsso
Młodszy Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Kontakt:

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: Gonsso » 2013-05-14, 17:11

Dzięki za porady.
Mam jeszcze jedno pytanie, odnosnie tablic rej z tyłu. Jezdzicie z ta kwadratowa czy moze mozna gdzies dorobic takie przypominajace te amerykanskie? A jesli mozna to czy władza sie do tego nie czepia?



Awatar użytkownika
Sławek
Forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 2012-03-08, 18:43
Model: GT 2009
Silnik: V8 4.6
Kolor: Ebony

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: Sławek » 2013-05-14, 20:25

Cześć, jeśli masz Warszawę w zasięgu, to wiem gdzie chłopaki mają piloty, sam u nich kupowałem.
Programują na miejscu i dorabiają kluczyki. Ja co prawda miałem oryginalny kluczyk od Yody, ale mogą Ci dorobić inny.
Tablicę mam kwadrat i jakoś się da z tym żyć ;)

Pozdrawiam


May the Horse be with you!

Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: YoDa » 2013-05-14, 21:33

Gonsso pisze:Dzięki za porady.
Mam jeszcze jedno pytanie, odnosnie tablic rej z tyłu. Jezdzicie z ta kwadratowa czy moze mozna gdzies dorobic takie przypominajace te amerykanskie? A jesli mozna to czy władza sie do tego nie czepia?
Ja mam znajomego który dorobił we włoszech taka mniejszę prostokątną rejestracje, dokleił tylko jakoś tą nalepkę z hologramem choć nie wiem jak bo jednorazowa ale jeżdzi już 3 lata i ok. Natomiast w Polsce to nie wiem gdzie coś takiego można dorobić...


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: stang67 » 2013-05-14, 21:44

Można dorobić, nawet była gdzieś rozmowa na ten temat:) Tylko że u nas się czepiają... :/


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: caniggia » 2013-05-14, 21:54

można dorobić w byle agencji reklamowej, w bagażniku na taśmie dwustronnej wozić oryginał, jak się doczepi, to wyciągasz z bagażnika i proszę...



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: swiadeka » 2013-05-14, 23:17

caniggia pisze:można dorobić w byle agencji reklamowej, w bagażniku na taśmie dwustronnej wozić oryginał, jak się doczepi, to wyciągasz z bagażnika i proszę...
I taką wersję lubię i o niej słyszałem ;)


Arek

Gonsso
Młodszy Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Kontakt:

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: Gonsso » 2013-06-11, 15:55

Jeszcze tylko 3-4 dni i będę śmigał. Ostatni raz tak sie niecierpliwiłem jak czekałem na mojego Buella.
Chciałbym też poradzić sie kolegów odnośnie naklejania pasów. Chciałbym dwa czerwone pasy przez środek auta i czerwone obwódki na dżwiach, takie z napisem Mustang GT. Lepiej jest to dać do naklejenia czy może pomalować. Zastanawiałem sie też nad krwisto czerwonymi felgami ale nie wiem jak by to wyglądało a nie chciałbym wiochy robić, bo z autem jest jak z pizzą im wiecej składników tym gorzej bo smaki sie mieszają. ;)
Ostatnio zmieniony 2013-06-11, 16:20 przez Gonsso, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: caniggia » 2013-06-11, 16:00

Okleic a felgi zawsze można przemalować



Gonsso
Młodszy Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Kontakt:

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: Gonsso » 2013-06-23, 09:00

Trochę to trwało ale wczoraj wyjechałem. Dawno nie miałem takiego banana podczas jazdy autem. Są jednak pewne niedoskonałości, nie wiem dlaczego ale swieci sie kontrolka od abs, tcs i czerwona od hamulcow, swieci sie tez poduszka powietrzna ale to ponoc normalne przy jej wymianie. Pytanie mam czy da sie to jakos skasowac metodą domową, lub czy w Poznaniu ktoś mi skasuje a jesli nie to gdzie najbliżej??
Pozdrawiam



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: caniggia » 2013-06-23, 09:09

To nie jest normalne, na pewno nie wymienione pasy, bo też odpalily, nie wymieniony sterownik srs. Normalny koszt to ok 500$ za srs i po 300 za pas.
Można używany srs, ale trzeba go zaprogramować.
Odnośnie abs, coś jest nie sprawne, bo powinno samo zgasnąć.
Ostatnio zmieniony 2013-06-23, 09:48 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Gonsso
Młodszy Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny
Kontakt:

Re: Naprawa blacharska s197

Post autor: Gonsso » 2013-06-23, 09:12

No to mnie pocieszyłeś :(



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”