Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2013-05-27, 23:18

Mój tylni most juz ogranięty , zamówiłem wszytkie czesci na AM z Ford Racing , plus osobno na CjPony łozyska pół osi , Wszystko do kupy poskładał mi Canniga , moje wrażenia po montażu - szpera dużo mocniej łapie niz stock , nie ma wougle wycia po odpuszczniu gazu i hamowaniu silnikem,ogólnie dziwnie cicho ,znikły stuki przy zmianie biegów, no i zmienione zostało przełoznie z niespotykanej wartosci jak na manual 3.31 na 3.55 , zrywa trakcje dużo bardziej no i jest szybszy ;) bo licznik kantuje o prawkei 20 km/h ale ma Paweł mi to w przyszłosci zminic , Tak wiec wszystko poszło po mojej myśli demontaz mostu zajoł z 1,5 h , Paweł trzymał go dobe , i montaz 1,5h , aaa i po remoncie weszło prawie 2,5l oleju , wszytkie potrzebne czesci koszt około 500S :) , tak wiec nie ma co kupowac używanego w PL za 3 tys bo ten zrobiony jest zajebisty :D



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2013-05-28, 00:30

Odlej 0.5l, nie leje się pod korek. Tak ok 6mm poniżej korka. Choć u Ciebie jest inny dekiel, może musi być trochę więcej.



robacek
Młodszy Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2011-03-07, 14:35
Model: Shelby
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: robacek » 2013-06-10, 02:13

tez mam czasem lekki przeskok po wcisnieciu gazu. nie zeby jakos to technicznie przeszkadzalo ale wkurza mnie jak nie wszystko jest tip top w aucie. ktos moglby mi ogarnac ten temat w wawie?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2013-06-25, 13:59

Stachu_xjr pisze:tak wiec nie ma co kupowac używanego w PL za 3 tys bo ten zrobiony jest zajebisty :D
Ku przestrodze.
Jak się okazało po 3500 km poodkręcały się śruby mocujące koło. Całe szczęście że nic się nie stało.
Pierwszy raz użyłem śrub z nowego zestawu zamiast oryginalnych. Wszystkie puściły.
To był chyba zestaw montażowy Motive.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Magic » 2013-06-25, 19:12

caniggia pisze:
Stachu_xjr pisze:tak wiec nie ma co kupowac używanego w PL za 3 tys bo ten zrobiony jest zajebisty :D
Ku przestrodze.
Jak się okazało po 3500 km poodkręcały się śruby mocujące koło. Całe szczęście że nic się nie stało.
Pierwszy raz użyłem śrub z nowego zestawu zamiast oryginalnych. Wszystkie puściły.
To był chyba zestaw montażowy Motive.
jak się nie klei konkretnym klejem śrub to tak jest :wstyd:


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2013-06-25, 20:08

Czerwony loctite uważasz za słaby?
Te śruby nie mają prawa się rozkręcić bez kleju. Ale jak są z gumy to nic dziwnego.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Magic » 2013-06-25, 20:44

caniggia pisze:Czerwony loctite uważasz za słaby?
Te śruby nie mają prawa się rozkręcić bez kleju. Ale jak są z gumy to nic dziwnego.
słaby czy nie słaby, często jak jest słabo odtłuszczony gwint to i tak nie będzie trzymać i ja stosuję silikon reinz ale to mój patent wiec...

co do miękkości śrub motive już z 4 razy rozkręcałem przełożenia i nigdy nie było luźnych śrub przy odkręcaniu ale wieniec z 30min dokręcałem wszystkie śruby i nie było mowy o zerwaniu gwintu wiec niema mowy że są śruby z gumy.


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: caniggia » 2013-06-25, 21:13

Ja w każdym razie skręciłem kilkanaście mostów na oryginalnych śrubach i jeden na tych z zestawu i ten jeden się rozkręcił.
Fabrycznie czyste, bo nowe, zero oleju na gwintach, oczywiście i tak czyszczone.
A szczerze mówiąc, to nie wiem czy gwint by wytrzymał sporo więcej niż fabryczny moment, fabryczne się lepiej czuje przy dokręcaniu. Tak było przynajmniej w tym przypadku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”