Pytanie odnośnie dolotu i koła pasowego.

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Pytanie odnośnie dolotu i koła pasowego.

Post autor: expLOSIV » 2009-06-26, 23:33

Przymierzam się do modyfikacji dolotu i koła pasowego.

Czy do poniższych części potrzebuję jeszcze jakieś akcesoria?

http://summitracing.com/parts/BBK-1653/
http://summitracing.com/parts/BBK-1736/

W stockowym dolocie jest przepływomierz - co się dzieję jak założe wskazany powyżej?

I czy do tego koła pasowego nie trzeba innego paska, czy pasuje standardowy?

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info.



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-06-27, 10:45

Co do CAI to na forum diablosport wiele osób po założeniu go otrzymywało gratis check engine.. :zly:
A napisane tune dla Ciebie pod ten dolot będzie kosztowało Cię u diablosport dodatkowe 100$ :|
Nie wiem jaki tuner masz to druga sprawa.. A czy po zmianie kół pasowych coś będzie się działo.. nie wiem :P
Reasumując, żeby CAI wykorzystać w pełni trzeba tunerem wgrać mod pod niego :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Pytanie odnośnie dolotu i koła pasowego.

Post autor: AluStar » 2009-06-27, 16:53

expLOSIV pisze:Przymierzam się do modyfikacji dolotu i koła pasowego.

Czy do poniższych części potrzebuję jeszcze jakieś akcesoria?

http://summitracing.com/parts/BBK-1653/
http://summitracing.com/parts/BBK-1736/

W stockowym dolocie jest przepływomierz - co się dzieję jak założe wskazany powyżej?

I czy do tego koła pasowego nie trzeba innego paska, czy pasuje standardowy?

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek info.
Do kola pasowego nie zmienia sie paska - w modelu 197 !- dobry pomysl :super:
dolot bym wybral inny - razem z programatorem w komplecie ( to musi byc ) Za duza dawka powietrza spowodowana stozkiem powoduje blad i check Engine.
Sprawdzalismy to na Zlocie



expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Post autor: expLOSIV » 2009-06-30, 20:32

ten bylby ok?
http://www.brenspeed.com/3000extreme1.html

ew troche taniej ford racing a nie saleen:

http://www.brenspeed.com/3000bullitt1.html



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-06-30, 22:47

mmm ciekawy ten saleen :) oczywiscie cena za "bullitowy" jest wporzo a saleen zawsze sobie krocie zyczy.



expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Post autor: expLOSIV » 2009-06-30, 22:57

Bardzo podoba mi sie rozwiazanie tego saleena odnosnie obudowy dolotu... :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”