Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-14, 19:55

nie ma problemu sam jestem ciekawy ale jak jechalem Mirmala kr'em to wlasnie o identyczny dziwiek mi chodzilo bo to nie jest typowy basowy tylko ten samochod chodzi jak WRC. a wlasnie jestem po rozm,owie z Mirkiem i osignelismy zamierzony efket.
No i wlasie koral tak jak mowisz dlatego zastosowalismy ten zawor zeby w trasie moc sobie spokojnie cichym samochodem pomykac .
a co do osiagow to jak juz odbiore to napsize o moim subiektywnym odczuciu mam nadzieje ze choci troche bedzie lepiej .
w kazdym razie na 24 jestem umowiony zPiro na wgranie oporgramowania do silnika do skrzyni zdjecie kaganca itp.
zobaczymy co bedzie sie dzialo pozniej ...


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Piotrek_W
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2009-07-07, 13:33
Model: BMW
Kolor: BLACK
Kontakt:

Post autor: Piotrek_W » 2009-09-23, 23:37

A tak ostatnio w Łowiczu ryczały Mustangi alfatecha i andronika :
http://picasaweb.google.pl/Venomusss/Ow ... 1385720770
filmik ten nie oddaje tego co naprawdę było czuć i słychać. :padam:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-24, 08:22

horse pisze:bo to nie jest typowy basowy tylko ten samochod chodzi jak WRC. a wlasnie jestem po rozm,owie z Mirkiem i osignelismy zamierzony efket.
No i wlasie koral tak jak mowisz dlatego zastosowalismy ten zawor zeby w trasie moc sobie spokojnie cichym samochodem pomykac .
a co do osiagow to jak juz odbiore to napsize o moim subiektywnym odczuciu mam nadzieje ze choci troche bedzie lepiej .
j ...
no i jak odczucia?:) nagraj dzwiek z zamknietym i otwartym zaworem jak mozesz.. jaki dokladnie jest to zawor?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-24, 10:03

co do moich subiektywnych odczuc lepiej sie konik zbiera zreszta nawet na cago to bylo widac moze nie ma jakiejs wielkiej roznicy ale jakas jest na pewno:)
filmik wgram i postarm sie wrzucic jak najszybciej sie da
no ale przyznam Ci sie ze z zamknietym jezdze tylko jak rozmawiam przez telefon chociaz roznica jest spora na zamknietym i otwartym a tak ten dzwiek jest super nie jakis wiejski bas tylko bardziej pod WRC podchodzi


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-24, 10:06

no a jaki dokladnie jest to typ zaworu?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-09-24, 10:40

zawór górski od...stara :wstyd:


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-24, 11:35

a ile Cie taka przerobka kosztowala?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-09-24, 12:41

musialbym taki zawór od stara zobaczyc, bo przyznam ze nigdy nie widzialem ;p podejrzewam ze jest dosyc duzy, najlepiej porob zdjecia jak go masz zamontowanego lub nagraj filmik jak masz auto na podnosniku :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-10-03, 14:07



CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-03, 14:51

A tu bardzo dobry przykład, że do policji w znacznym stopniu trafiają komplente cymbały :rotfl: :wstyd:

"Ale to nie koniec nowości w drogówce. Policjanci sami zaproponowali, żeby miasto rozważyło także ewentualne zakupienie testerów do badania przepuszczalności światła szyb samochodowych. Zgodnie z normami przednia szyba powinna przepuszczać nie mniej niż 75 proc., a przednie boczne szyby - 70 proc. - Samochodów niespełniających norm, gdzie szyby zaklejone są np. foliami, jest sporo. A to, szczególnie podczas jazdy w nocy, może znacznie ograniczać widoczność. Poza tym policjant sprawdzający taki samochód nie widzi, kto jest środku, co też może być ekstremalnie niebezpieczne - tłumaczy Kaczmarczyk."
:wstyd:
Kto jest w środku? :zdziwko: :wstyd:

- Panie Kaczmarczyk, człowieku bez wyobraźni i pojęcia (część wstępu wyciąłem w finalnej edycji, żeby się nieokazało za pare dni że na forum publicznym człowieka obrażam i pozew mam :D )- jak będę chciał rozwalić gliniarza przy kontroli to czy będę miał przejrzystą szybę, czarną czy różową to i tak go zastrzelę przecież :rotfl:
A nim to zrobię przecież szybę spuszcze - raz - ażeby sobie jej nierozwalić, a dwa to używanie broni palnej w takim małym, zamkniętym pomieszczeniu nie jest zbyt przyjemne (nawet ze stoperami w uszach)..

Inna paranoja - załóżmy, że przednie boczne są czyste ale tylne/tylna czarna ( co jest w 100% legal).. sierżant idzie od tyłu i też wała widzi tak naprawdę, a nie czy siegamy do schowka po gnata - więc w zasadzie też jest w "ekstremalnie niebezpiecznej sytuacji" :rotfl: :rotfl: :rotfl: ( stary - jak to jest ekstremalna sytuacja to ja nie wiem gdzie ta Twoja komenda się w tych Kielcach mieści i co robicie na codzień :rotfl: :rotfl: :rotfl: )

Yyy... a to wogóle był temat na forum o wydechu tak? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

EDIT: A tak wogóle bo mi się przypomniało - a było na forum - i jest w zapisie o warunkach badania głośności, że badanie ma być przeprowadzone w warunkach CISZY - więc nie na ulicy - takie badanie na krawężniku jest NIE WAŻNE. Panie Kaczmarczyk odrób pan lekcje albo zapisz się na studia i poucz prawa. "Kończ Wać pan, wstydu oszczędz" :)


You can never have too much power, just not enough traction.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-10-05, 11:11

Darenty pisze:( stary - jak to jest ekstremalna sytuacja to ja nie wiem gdzie ta Twoja komenda się w tych Kielcach mieści i co robicie na codzień )
ale sie obśmiałem :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Darenty pisze: A tak wogóle bo mi się przypomniało - a było na forum - i jest w zapisie o warunkach badania głośności, że badanie ma być przeprowadzone w warunkach CISZY - więc nie na ulicy - takie badanie na krawężniku jest NIE WAŻNE. Panie Kaczmarczyk odrób pan lekcje albo zapisz się na studia i poucz prawa. "Kończ Wać pan, wstydu oszczędz"
i będzie jak zwykle ,policja kupi za nasze siano upragnione mikrofonki ,trafi na bystrzejszego kierowcę i będzie musiał się w sądzie tłumaczyć ............... a sprzęt wyląduje w szafie :P ............ ważne że sprzedawca i producent zarobią :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-02, 11:42

Zastanawia mnie wydajnosc , przelotowosc ukl wydechowego. Filmik pokazuje jak ( pomijajac katowanie autka ) daje ogniem z rur - czyli katy sa raczej przelotowe. Nie wiemy czy cos nie bylo zmodyfikowane , ale zakladam ze to seria.




Awatar użytkownika
Baks
Młodszy Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 2009-11-01, 20:42
Model: Ford F150
Silnik: V8 5.0
Kolor: Aspen Green

Post autor: Baks » 2010-02-08, 15:50

ja w f150 wywalilem calkiem tlumiki i ozstawilem same katalizatory i chodzi super ale wciaz nie tka jak mustangi nie wiem czym jest to spowodowane ze brkauje mu zejscia

ale poczulem ze po zrobieniu wydechu przelotowego reakcja na gaz sie poprawila i dosc ladnie mruczy, w kabinie praktycznie 0 zmian :)



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-02-10, 19:23

Baks pisze:ja w f150 wywalilem calkiem tlumiki i ozstawilem same katalizatory i chodzi super ale wciaz nie tka jak mustangi nie wiem czym jest to spowodowane ze brkauje mu zejscia

ale poczulem ze po zrobieniu wydechu przelotowego reakcja na gaz sie poprawila i dosc ladnie mruczy, w kabinie praktycznie 0 zmian :)
a co to jest zejscie ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Baks
Młodszy Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 2009-11-01, 20:42
Model: Ford F150
Silnik: V8 5.0
Kolor: Aspen Green

Post autor: Baks » 2010-02-11, 17:27

brkauje mi tego efektu dzwikowego ktory wystepuje w wielu tlumikach sportowych pod mustangi ze on warczy jeszcze po puszczeniu gazu az do wyrownania obrotow u mnie tego nei ma jak nie ma gazu to jest prawie cisza




tu to dokaldnie wystepuje i nie wiem co moze byc przyczyna tego ze u mnie jest to plytki efekt a tu tka peiknie slychac <3



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”