Kolektory wydechowe
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Kolektory wydechowe
Czy ktoś zmieniał u siebie kolektory wydechowe?
Interesują mnie opinie po założeniu shortów (czy zmienił się dźwięk pracy silnika, głośność wydechu, dało się odczuć poprawę osiągów?
Przymierzam się do takiego tematu
http://www.americanmuscle.com/bbk-short ... ramic.html
albo takiego
http://www.americanmuscle.com/ford-shor ... 510gt.html
Jeśli ktoś miał z tym do czynienia proszę o opinie.
Interesują mnie opinie po założeniu shortów (czy zmienił się dźwięk pracy silnika, głośność wydechu, dało się odczuć poprawę osiągów?
Przymierzam się do takiego tematu
http://www.americanmuscle.com/bbk-short ... ramic.html
albo takiego
http://www.americanmuscle.com/ford-shor ... 510gt.html
Jeśli ktoś miał z tym do czynienia proszę o opinie.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektory wydechowe
Poczytaj sobie na forach amerykanskich, tylko longi daja przyrost mocy, shorty zmieniaja dzwiek i daja nieznaczny przyrost mocy.Kuba pisze:Czy ktoś zmieniał u siebie kolektory wydechowe?
Interesują mnie opinie po założeniu shortów (czy zmienił się dźwięk pracy silnika, głośność wydechu, dało się odczuć poprawę osiągów?
Przymierzam się do takiego tematu
http://www.americanmuscle.com/bbk-short ... ramic.html
albo takiego
http://www.americanmuscle.com/ford-shor ... 510gt.html
Jeśli ktoś miał z tym do czynienia proszę o opinie.
http://www.allfordmustangs.com/forums/5 ... aders.html
Ja mam long i powiem ze jest glosniej, jak masz longi to lepiej slyszysz pulsy spalin z poszczegolnych cylindrow, auto fajniej chodzi.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
zgadzam się z Dark Red, u mnie dzwięk po zmianie z shorty MAC, na dlugie BBK jest zdecydowanie ładniejszy i inny słychać jakby każdy cykl wybuchu mieszanki w poszczególnych cylindrach mnie to się bardzo spodobało
Moim zdaniem jak inwestować w wydech to zdecydowanie brać długie kolektory,na shorty szkoda kasy.
Jedyny minus to sporo pracy przy ich zamontowaniu(przynajmniej w SN95),dzwiganie silnika itp.ale robi się to raz więc warto
Przy okazji zmiany na long tube owinęłem je bandażem temp. zabieg w N/A niby mało sensowny i nie potrzebny,ale ostatnio po "ostrej" przejażdzce wjechałem od razu do garażu i wchodząc do kanału byłem w szoku jaka wysoka temperatura była na całej długości rur wydechowych za ostatnim tłumikiem zmoczona rura syczała od ciepła,a pod maską znacznie chłodniej Polecam

Moim zdaniem jak inwestować w wydech to zdecydowanie brać długie kolektory,na shorty szkoda kasy.
Jedyny minus to sporo pracy przy ich zamontowaniu(przynajmniej w SN95),dzwiganie silnika itp.ale robi się to raz więc warto

Przy okazji zmiany na long tube owinęłem je bandażem temp. zabieg w N/A niby mało sensowny i nie potrzebny,ale ostatnio po "ostrej" przejażdzce wjechałem od razu do garażu i wchodząc do kanału byłem w szoku jaka wysoka temperatura była na całej długości rur wydechowych za ostatnim tłumikiem zmoczona rura syczała od ciepła,a pod maską znacznie chłodniej Polecam

13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Jedyna zmiana w programie po założeniu LT, to wyłączenie tylnych sond lamda. Więcej nic się nie zmienia. Tak jak pisze AluStar, najlepiej od razu ten update do PCM wziąć z jednego miejsca.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]