Supercharger/Procharger

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-07, 20:43

adasko74, koszt zalozenia zalezy od firmy , rejonu polski itd.. N ainstrukcji wszystko pasuje i krok po kroku teoretycznie sam sei zalozy. ( Standard z instrukcji z USA ). Jednak jak przychodzi do montazu to niekture sprawy , problematyczne nie sa ujete w opisie i zdjeciach. Trudnosc montazu zalezy od skomplikowania zestawu.
U mnie montaż trwał cały dzień ( ciezki montaz bez przerw ). Ale zrobili to bardzo dokladnie i precyzyjnie.
Po montazu proponuje sprawdzic efekty aby zestaw sluzyl dlugo i zez problemow.


Cen nie podam ale kształtują sei od 1 500 - 3 000 zl montaż ( z pomiarem na hamowni włącznie )

Chce dodac ze montazem moze sie kazdy zajac sam - ale gorzej jak by cos nie gralo - wtedy ciezko mozna dochodzic przyczyny przez osoby trzecie . Ale raczej to sie nie powinno zdarzyć.



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-07, 21:43

AluStar pisze:adasko74, koszt zalozenia zalezy od firmy , rejonu polski itd.. N ainstrukcji wszystko pasuje i krok po kroku teoretycznie sam sei zalozy. ( Standard z instrukcji z USA ). Jednak jak przychodzi do montazu to niekture sprawy , problematyczne nie sa ujete w opisie i zdjeciach. Trudnosc montazu zalezy od skomplikowania zestawu.
U mnie montaż trwał cały dzień ( ciezki montaz bez przerw ). Ale zrobili to bardzo dokladnie i precyzyjnie.
Po montazu proponuje sprawdzic efekty aby zestaw sluzyl dlugo i zez problemow.


Cen nie podam ale kształtują sei od 1 500 - 3 000 zl montaż ( z pomiarem na hamowni włącznie )

Chce dodac ze montazem moze sie kazdy zajac sam - ale gorzej jak by cos nie gralo - wtedy ciezko mozna dochodzic przyczyny przez osoby trzecie . Ale raczej to sie nie powinno zdarzyć.
to zmienia postac rzeczy..widzialem taki montaz na you tube...ja jestem laik totalny wiec zdalbym sie na specjalistow....w takim razie czekamy az....temat bedzie w polsce i bede go sledzil az zlozy :) :)



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-10-08, 00:15

http://serwis.vtg.pl/ u nich założenie takie zestawu to pewnie jak dla nas poranne mycie zębów :) Ja napewno dałbym do fachowców choć jakieś tam pojęcie o mechanice mam :oczami:



OPERATOR
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2009-02-05, 20:53
Model: GT '06
Silnik: inny V6
Kolor: srebrny, czarne pasy

Post autor: OPERATOR » 2010-10-08, 11:22

Gratuluje pomyslu z vtg :znudzony: Do pana Juzka z Pacanowa byle nie tam.
Kowale-artysci taki powinni miec szyld. Szkoda gadac.....



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-10-08, 11:56

OPERATOR pisze:Gratuluje pomyslu z vtg :znudzony: Do pana Juzka z Pacanowa byle nie tam.
Kowale-artysci taki powinni miec szyld. Szkoda gadac.....
kiedys do nich dzwonilem (vtg) z drobiazgiem w koniku to krecili i..odmowili.. :)

wiec lepiej nie ryzykowac...



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-10-08, 11:58

Nie nie nie , VTG NIE !


Bull & quattro

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-08, 12:26

To ja zaproponuje moze Jetronik Wroclaw. U mnie robili tak dokladnei ze az przesada. Ale za to jestem z nich Mega zadowolony. Zadnego Kowalstwa mi nie odstawili. Po drugie, śmigają po angielsku - tak ze instr im sa znane . Po trzecie przed montażem sie do niego przygotowują - czyli znają szczegóły i omawiają takie rzeczy dzień wcześniej. Kazda osoba jest od czegos innego . Co tu gadac ja im wystawilem 6+..

To VTG - ma nie najlepsza opinie ??



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-10-08, 19:14

Przez przypadek trafiłem na zestawy Turbo do GT ciekawe czy to coś warte http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-Mus ... ccessories



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-10-08, 21:34

ono pisze:Nie nie nie , VTG NIE !
To chyba nie jestem na czasie,kiedyś mieli dobrą renome w WWA :niepewny: .Przepraszam za wprowadzenie w błąd :zawstydzony:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-09, 22:17

adasko74, jak cos to możemy założyć i wystroić bez hamowni na AFR na programie od Justina VMP.

a turbo w dodatku twin, to nie wiem czy dobry pomysl, chyba lepiej supercharger,
trzeba by poczytac jak wytrzymalościa dołu.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-10-11, 11:18

adasko74 pisze:
OPERATOR pisze:Gratuluje pomyslu z vtg :znudzony: Do pana Juzka z Pacanowa byle nie tam.
Kowale-artysci taki powinni miec szyld. Szkoda gadac.....
kiedys do nich dzwonilem (vtg) z drobiazgiem w koniku to krecili i..odmowili.. :)

wiec lepiej nie ryzykowac...
zgadza sie-kowale.. na fbody tez nei maja o nich dobrego zdania.. lepiej omijac z daleka..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-11-01, 22:02

Stachu_xjr pisze:A czy jest wogle taka opcja zeby kupić taki zestaw Rousha w US a ktoś w Polsce by zrobił mape pod niego - ceny Ktiów Rousha spadły i juz za 3900$ sie kupi na 435 km w opcji chrom nawet:)
Wtej cenie kupisz tylko sam kompressor śrubowy a nie cały kit.

http://www.roushperformance.com/mustang ... rger.shtml

Za 3900 USD to kupisz kit kompresora Vortecha lub Paxtona bez intercoolera

http://www.brenspeed.com/v3vortech.html

Ten zestaw daje najwięcej HP z $, za dodatkowe konie musisz dopłacić sporo $


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-11-01, 22:09

Stachu_xjr pisze:Przez przypadek trafiłem na zestawy Turbo do GT ciekawe czy to coś warte http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-Mus ... ccessories
Turbina Garretta, dobra firma, będzie mniej pailł niż kompressor ale będzie turbodziura.
Nie zamontujesz sobie długich kolektorów przez co nie będziesz miał brzmienia amerykanskiej V8, ale moc będzie z Tobą.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2010-11-01, 22:11

a to może nie jest cały Kit ?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Roush-M9 ... ccessories



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-11-01, 22:24

Stachu_xjr pisze:a to może nie jest cały Kit ?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Roush-M9 ... ccessories

Motyla noga, potaniało... jest to kit bez programatora, pompy paliwa tam nie widzę, może nie trzeba. Dodatkowe +135 HP, Brenspeed twierdzi ze kompressor Votrecha to +150 HP, ale to tylko reklama.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”