Supercharger/Procharger
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
adasko74, koszt zalozenia zalezy od firmy , rejonu polski itd.. N ainstrukcji wszystko pasuje i krok po kroku teoretycznie sam sei zalozy. ( Standard z instrukcji z USA ). Jednak jak przychodzi do montazu to niekture sprawy , problematyczne nie sa ujete w opisie i zdjeciach. Trudnosc montazu zalezy od skomplikowania zestawu.
U mnie montaż trwał cały dzień ( ciezki montaz bez przerw ). Ale zrobili to bardzo dokladnie i precyzyjnie.
Po montazu proponuje sprawdzic efekty aby zestaw sluzyl dlugo i zez problemow.
Cen nie podam ale kształtują sei od 1 500 - 3 000 zl montaż ( z pomiarem na hamowni włącznie )
Chce dodac ze montazem moze sie kazdy zajac sam - ale gorzej jak by cos nie gralo - wtedy ciezko mozna dochodzic przyczyny przez osoby trzecie . Ale raczej to sie nie powinno zdarzyć.
U mnie montaż trwał cały dzień ( ciezki montaz bez przerw ). Ale zrobili to bardzo dokladnie i precyzyjnie.
Po montazu proponuje sprawdzic efekty aby zestaw sluzyl dlugo i zez problemow.
Cen nie podam ale kształtują sei od 1 500 - 3 000 zl montaż ( z pomiarem na hamowni włącznie )
Chce dodac ze montazem moze sie kazdy zajac sam - ale gorzej jak by cos nie gralo - wtedy ciezko mozna dochodzic przyczyny przez osoby trzecie . Ale raczej to sie nie powinno zdarzyć.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
to zmienia postac rzeczy..widzialem taki montaz na you tube...ja jestem laik totalny wiec zdalbym sie na specjalistow....w takim razie czekamy az....temat bedzie w polsce i bede go sledzil az zlozyAluStar pisze:adasko74, koszt zalozenia zalezy od firmy , rejonu polski itd.. N ainstrukcji wszystko pasuje i krok po kroku teoretycznie sam sei zalozy. ( Standard z instrukcji z USA ). Jednak jak przychodzi do montazu to niekture sprawy , problematyczne nie sa ujete w opisie i zdjeciach. Trudnosc montazu zalezy od skomplikowania zestawu.
U mnie montaż trwał cały dzień ( ciezki montaz bez przerw ). Ale zrobili to bardzo dokladnie i precyzyjnie.
Po montazu proponuje sprawdzic efekty aby zestaw sluzyl dlugo i zez problemow.
Cen nie podam ale kształtują sei od 1 500 - 3 000 zl montaż ( z pomiarem na hamowni włącznie )
Chce dodac ze montazem moze sie kazdy zajac sam - ale gorzej jak by cos nie gralo - wtedy ciezko mozna dochodzic przyczyny przez osoby trzecie . Ale raczej to sie nie powinno zdarzyć.
http://serwis.vtg.pl/ u nich założenie takie zestawu to pewnie jak dla nas poranne mycie zębów Ja napewno dałbym do fachowców choć jakieś tam pojęcie o mechanice mam
To ja zaproponuje moze Jetronik Wroclaw. U mnie robili tak dokladnei ze az przesada. Ale za to jestem z nich Mega zadowolony. Zadnego Kowalstwa mi nie odstawili. Po drugie, śmigają po angielsku - tak ze instr im sa znane . Po trzecie przed montażem sie do niego przygotowują - czyli znają szczegóły i omawiają takie rzeczy dzień wcześniej. Kazda osoba jest od czegos innego . Co tu gadac ja im wystawilem 6+..
To VTG - ma nie najlepsza opinie ??
To VTG - ma nie najlepsza opinie ??
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Przez przypadek trafiłem na zestawy Turbo do GT ciekawe czy to coś warte http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-Mus ... ccessories
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
zgadza sie-kowale.. na fbody tez nei maja o nich dobrego zdania.. lepiej omijac z daleka..adasko74 pisze:kiedys do nich dzwonilem (vtg) z drobiazgiem w koniku to krecili i..odmowili..OPERATOR pisze:Gratuluje pomyslu z vtg Do pana Juzka z Pacanowa byle nie tam.
Kowale-artysci taki powinni miec szyld. Szkoda gadac.....
wiec lepiej nie ryzykowac...
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Wtej cenie kupisz tylko sam kompressor śrubowy a nie cały kit.Stachu_xjr pisze:A czy jest wogle taka opcja zeby kupić taki zestaw Rousha w US a ktoś w Polsce by zrobił mape pod niego - ceny Ktiów Rousha spadły i juz za 3900$ sie kupi na 435 km w opcji chrom nawet:)
http://www.roushperformance.com/mustang ... rger.shtml
Za 3900 USD to kupisz kit kompresora Vortecha lub Paxtona bez intercoolera
http://www.brenspeed.com/v3vortech.html
Ten zestaw daje najwięcej HP z $, za dodatkowe konie musisz dopłacić sporo $
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Turbina Garretta, dobra firma, będzie mniej pailł niż kompressor ale będzie turbodziura.Stachu_xjr pisze:Przez przypadek trafiłem na zestawy Turbo do GT ciekawe czy to coś warte http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-Mus ... ccessories
Nie zamontujesz sobie długich kolektorów przez co nie będziesz miał brzmienia amerykanskiej V8, ale moc będzie z Tobą.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Stachu_xjr pisze:a to może nie jest cały Kit ?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Roush-M9 ... ccessories
Motyla noga, potaniało... jest to kit bez programatora, pompy paliwa tam nie widzę, może nie trzeba. Dodatkowe +135 HP, Brenspeed twierdzi ze kompressor Votrecha to +150 HP, ale to tylko reklama.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears