parametry pompy paliwowej w naszych GT

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-01-18, 16:53

witekz pisze: Przy zmianie z rolki 3,87 na 3.2 w superchargerze Saleena, czyli ciśnienie wzrośnie pewnie do ok 12 PSI ( z 6-8).
no ja mysle ze bedzie max 10PSI ;) przy stage4 i rolce 3,0" boost jest cytuje:"You get a 3.0 pulley producing 11-13 psi of boost (boost varies based off of RPM and altitude)"
czyli 11-13PSI i to przy zdjeciu odciecia obrotow- ja na pewno tego nie zrobie, nie chce silnika zajechac,wiec nie bedzie mi sie wkrecal na maxa i licze na te 10PSI :) mysle ze bede mial taki stage3 tam jest rolka 3,4" ale tez te 9,5PSI jest przy max obrotach i braku odciecia czy przesuneicia tego odciecia znacznie w góre- ja u siebie SCT moge co prawda przesunac o kilkaset obr odciecie w gore ale raczej tego nie bede robil-oczywiscie wykres z hamowni o tym zdecyduje i mam nadzieje ze max moment vbede mial przy nizszych obr :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”