problem ze wskaznikiem poziomu paliwa przy pelnym baku

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-10-29, 21:32

Jesli nie dam rady na miejscu to trzeba bedzie odwiedzic Grod Kraka i Wawel-bez podtekstow politycznych. Dzieki za zaproszenie.


Piotr

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-10-30, 08:29

Piotr, Piotr to urzadzonko ci powinno wykryc co i jak - do tej pory byl niezawodny - o niego pytaj w warsztatach : zadne inne zastepczaki .
FORD VCM IDS DIAGNOSTYKA INTERFEJS



Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-10-30, 10:00

Dzieki


Piotr

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-10-30, 15:51

Taki problem może powodować tzw. Fuel Sending Unit - jest to część pomy paliwa.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-10-30, 20:18

Czyli pływak. Juz przerobiony temat. Wymieniony na nowy nie przynosl efektu. Ale dzieki za zainteresowanie. Jeszcze pare pomyslow i dojdziemy do sedna.


Piotr

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-30, 20:42

a który pływak wymieniłeś? bo są dwa... zazwyczaj właśnie ten drugi się wiesza, od strony pasażera, oba muszą być sprawne.

u mnie np po każdym przejechaniu bokiem mam pusty bak...



Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-10-30, 22:09

Oba sa sprawdzone. Szukamy dalej.


Piotr

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-10-30, 22:18

serwisowka w reke i pomierzyc sygnaly, po co gdybac.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-11-01, 00:22

plywak przy pompie chodzi po takiej plytce elektrycznej, sprawdz czy nie jest uszkodzona np w polowie,wtedy wskaznik bedzie sie podnosil do miejsca uszkodzenia a potem opadal


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-12-08, 18:36

Jest postep i diagnoza. Walniety byl SJB- dostala sie woda po przewodach, zdaje sie ktos juz pisal o tej wadzie uszczelnienia podszybia. W kazdym razie po wymianie wskaznik paliwa dziala, prad nie ucieka. Niestety nie moge zaprogramowac czujnikow cisnienia w oponach, podobno za stary model konputera. Gdyby ktos wiedzial jak je skasowac byloby fajnie.


Piotr

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-12-08, 18:39

Acha. W razie czego polecam dobrego elektryka-elektronika z Poznania.


Piotr

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-12-08, 19:55

odłącz lampkę od wskażnika i po kłopocie, o podszybiu pisałem ja.



Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-12-08, 21:18

A co z komunikatem Tyre Monitor Fault ktory trzeba resetowac po kazdym odpaleniu?


Piotr

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-12-08, 22:29

aaa, u mnie takiego nie było. trzeba poczytac za granicą.



Piotrek
Forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Post autor: Piotrek » 2010-12-08, 22:45

A próbowałeś odłączyć na dłużej akumulator ?
to powinno wykasować nieaktualne komunikaty ....


Piotrek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”