Rozladowywujacy sie akumulator

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-14, 21:04

Dobrze, ze sa jeszcze tacy fachowcy. W ostatecznosci podkradne jego kontakt z dzialu "polecamy" :-)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-06-14, 21:23

Pisz o nim bo warto .. Gosc zna sie na robocie - i nie warto go Nie Reklamować.
Symbol "SOLIDA FIRMA "



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-14, 21:43

w takim razie :) :
dzwoncie do Serwisu Forda w Krakowie przy ul. Jasnogorskiej i pytajcie o Janusza Sawickiego :)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-06-15, 00:21

escalar pisze:w takim razie :) :
dzwoncie do Serwisu Forda w Krakowie przy ul. Jasnogorskiej i pytajcie o Janusza Sawickiego :)
Pan Janusz jest teraz na urlopie a jak wróci za dwa tygodnie to jest zajęty ze mną :)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-15, 09:52

A moze jest ktos na forum, kto moglby polecic godnego zaufania elektryka, ktory nie stawia od razu diagnoz typu: aku do wymiany, alternator do wymiany i ew zobaczymy co bedzie ?? jesli tak piszcie plis na priva.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-15, 22:46

PaniC pisze:
escalar pisze:wymiana akumulatora to ostatecznosc... nie poddawaj sie i rozmawiaj z dobrymi elektrykami... mi jeden madrala kazal wymieniac alternator.... dobrze ze jest na miejscu ten koles "zlota raczka" powiedzial ze nie wyglada mu to na alternator i ze bedzie szukac do skutku.... i znalazl :)
Ja tylko pisałem, że w moim aucie alternator byl powodem ale żaden dobry elektronik nie powinien postawic tak błędnej diagnozy mając auto na warsztacie. Mam jednak nadzieje ze to nie ze mnie sie smiejesz ;]
oczywiscie, ze nie z Ciebie sie smieje :)
w Krakowie mamy pod dostatkiem "wielkich elektronikow", ktorzy takimi diagnozami z rekawa sypia :)



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-17, 22:36

Odswiezam temat. Bylem u elektryka, ktorego polecil mi dobry znajomy. Co mogl to przeswietlil i sprawdzil, niestety nie moglem mu zostawic auta na noc.

Upiera sie, ze to akumulator - wg niego jest juz za male napiecie przy rozruchu.

Wyjalem ten mikroprzekaznik od klimy, o ktorym pisal escalar, auto rusze pewnie w niedziele lub pon, wiec zobaczymy.

Jesli jednak okaze sie, ze to akumulator mam do Was goraca prosbe o polecenie najlepszego do S197, V6. Zmienialiscie - zwykle, zelowe ? Jakies spostrzezenia z uzytkowania ? Idealnie by bylo jeszcze dac jakis namiar w Wawie gdzie podjade i wymienie od reki :cwaniak:


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-06-17, 23:02

No to kurczeczuje sie teraz jak w strefie mroku. U mnie przekaznik padl w weekend tzn w piaek wieczorem ok a w pon rano auta nie dalo ruszyc:/
moze to przez te wybuchy na sloncu:P


302 HOooooo

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-06-17, 23:04

540 A 62Ah Hyper stoi w 2005+ GT(chyba nawet dokladnie taki sam) i jezdzi w mustangch V6 tez ten sam i w taurusie tez ten sam:) Zero problemow zima 3 lata gwarancji i cena niezla bo od 280 do 350zl


302 HOooooo

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-06-17, 23:32

Robert pisze:Odswiezam temat. Bylem u elektryka, ktorego polecil mi dobry znajomy. Co mogl to przeswietlil i sprawdzil, niestety nie moglem mu zostawic auta na noc.

Upiera sie, ze to akumulator - wg niego jest juz za male napiecie przy rozruchu.

Wyjalem ten mikroprzekaznik od klimy, o ktorym pisal escalar, auto rusze pewnie w niedziele lub pon, wiec zobaczymy.

Jesli jednak okaze sie, ze to akumulator mam do Was goraca prosbe o polecenie najlepszego do S197, V6. Zmienialiscie - zwykle, zelowe ? Jakies spostrzezenia z uzytkowania ? Idealnie by bylo jeszcze dac jakis namiar w Wawie gdzie podjade i wymienie od reki :cwaniak:
jesli jakis uklad rozladowuje akumulator, to bedzie male napiecie na rozruchu :)
mikroprzekaznik od klimy to nie jest recepta na problem, u Ciebie mogl pasc calkiem inny uklad... dobry elektryk powinien wysledzic uklad, ktory wzbudza sie na wylaczonym silniku i kradnie prad z akumulatora :)



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2010-06-18, 10:02

Ten twierdzil, ze pobor mocy jest jak na to auto naturalny - jesli rzeczywiscie po kilku / kilkunastu godzinach sie ktorych uklad uaktywnia, od reki nie byl w stanie mi tego wyhaczyc :/ No nic, bede walczyl i informowal :-)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Piotrek
Forumowicz
Posty: 188
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Post autor: Piotrek » 2010-10-20, 18:51

a wyświetlał się jakiś komunikat o błędzie ?
np: Check Charging System


Piotrek

Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Post autor: stanglex » 2010-11-04, 20:04

W moim GT jest akumulator Motorcraft YN BXT-40R. Cold Cranking Amps 590 - przy 0 stopni F, Cranking Amps przy 32 stopniach F - 735, Reserve Capacity (Minutes) 105.

Jakie parametry będzie miał akumulator kupiony w Polsce, będący odpowiednikiem powyższych wartości?


Z: 05/2015
O: 04/2016

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-11-04, 20:15

stanglex pisze:W moim GT jest akumulator Motorcraft YN BXT-40R. Cold Cranking Amps 590 - przy 0 stopni F, Cranking Amps przy 32 stopniach F - 735, Reserve Capacity (Minutes) 105.

Jakie parametry będzie miał akumulator kupiony w Polsce, będący odpowiednikiem powyższych wartości?
firma nie ma znaczenia byle by miał prąd rozruchowy co najmniej 500A i pojemność około 64Ah



Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Post autor: stanglex » 2010-11-04, 21:01

Motorcraft YN BXT-40R
CCA 590
CA 735
długość (mm) 277
szerokość (mm) 174
wysokość (mm) 175 37
waga (kg) 16.9

Dlaczego wiec mój akumulator ma aż 735A? i jest dość duży gabarytowo? Czy też macie taki model montowany seryjnie?

Mój samochód to model kanadyjski wiec może ze względu na kanadyjską pogodę akumulator jest inny (jeśli jest)? Przy okazji, czy też macie kabel z wtyczką do kontaktu (block heater)? to chyba też jakiś klimatyczny wynalazek ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”