Rozladowywujacy sie akumulator
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Dobrze, ze sa jeszcze tacy fachowcy. W ostatecznosci podkradne jego kontakt z dzialu "polecamy" :-)
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
Pan Janusz jest teraz na urlopie a jak wróci za dwa tygodnie to jest zajęty ze mnąescalar pisze:w takim razie:
dzwoncie do Serwisu Forda w Krakowie przy ul. Jasnogorskiej i pytajcie o Janusza Sawickiego

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
A moze jest ktos na forum, kto moglby polecic godnego zaufania elektryka, ktory nie stawia od razu diagnoz typu: aku do wymiany, alternator do wymiany i ew zobaczymy co bedzie ?? jesli tak piszcie plis na priva.
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
oczywiscie, ze nie z Ciebie sie smiejePaniC pisze:Ja tylko pisałem, że w moim aucie alternator byl powodem ale żaden dobry elektronik nie powinien postawic tak błędnej diagnozy mając auto na warsztacie. Mam jednak nadzieje ze to nie ze mnie sie smiejesz ;]escalar pisze:wymiana akumulatora to ostatecznosc... nie poddawaj sie i rozmawiaj z dobrymi elektrykami... mi jeden madrala kazal wymieniac alternator.... dobrze ze jest na miejscu ten koles "zlota raczka" powiedzial ze nie wyglada mu to na alternator i ze bedzie szukac do skutku.... i znalazl

w Krakowie mamy pod dostatkiem "wielkich elektronikow", ktorzy takimi diagnozami z rekawa sypia

- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Odswiezam temat. Bylem u elektryka, ktorego polecil mi dobry znajomy. Co mogl to przeswietlil i sprawdzil, niestety nie moglem mu zostawic auta na noc.
Upiera sie, ze to akumulator - wg niego jest juz za male napiecie przy rozruchu.
Wyjalem ten mikroprzekaznik od klimy, o ktorym pisal escalar, auto rusze pewnie w niedziele lub pon, wiec zobaczymy.
Jesli jednak okaze sie, ze to akumulator mam do Was goraca prosbe o polecenie najlepszego do S197, V6. Zmienialiscie - zwykle, zelowe ? Jakies spostrzezenia z uzytkowania ? Idealnie by bylo jeszcze dac jakis namiar w Wawie gdzie podjade i wymienie od reki
Upiera sie, ze to akumulator - wg niego jest juz za male napiecie przy rozruchu.
Wyjalem ten mikroprzekaznik od klimy, o ktorym pisal escalar, auto rusze pewnie w niedziele lub pon, wiec zobaczymy.
Jesli jednak okaze sie, ze to akumulator mam do Was goraca prosbe o polecenie najlepszego do S197, V6. Zmienialiscie - zwykle, zelowe ? Jakies spostrzezenia z uzytkowania ? Idealnie by bylo jeszcze dac jakis namiar w Wawie gdzie podjade i wymienie od reki

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
jesli jakis uklad rozladowuje akumulator, to bedzie male napiecie na rozruchuRobert pisze:Odswiezam temat. Bylem u elektryka, ktorego polecil mi dobry znajomy. Co mogl to przeswietlil i sprawdzil, niestety nie moglem mu zostawic auta na noc.
Upiera sie, ze to akumulator - wg niego jest juz za male napiecie przy rozruchu.
Wyjalem ten mikroprzekaznik od klimy, o ktorym pisal escalar, auto rusze pewnie w niedziele lub pon, wiec zobaczymy.
Jesli jednak okaze sie, ze to akumulator mam do Was goraca prosbe o polecenie najlepszego do S197, V6. Zmienialiscie - zwykle, zelowe ? Jakies spostrzezenia z uzytkowania ? Idealnie by bylo jeszcze dac jakis namiar w Wawie gdzie podjade i wymienie od reki

mikroprzekaznik od klimy to nie jest recepta na problem, u Ciebie mogl pasc calkiem inny uklad... dobry elektryk powinien wysledzic uklad, ktory wzbudza sie na wylaczonym silniku i kradnie prad z akumulatora

- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Ten twierdzil, ze pobor mocy jest jak na to auto naturalny - jesli rzeczywiscie po kilku / kilkunastu godzinach sie ktorych uklad uaktywnia, od reki nie byl w stanie mi tego wyhaczyc
No nic, bede walczyl i informowal :-)

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
firma nie ma znaczenia byle by miał prąd rozruchowy co najmniej 500A i pojemność około 64Ahstanglex pisze:W moim GT jest akumulator Motorcraft YN BXT-40R. Cold Cranking Amps 590 - przy 0 stopni F, Cranking Amps przy 32 stopniach F - 735, Reserve Capacity (Minutes) 105.
Jakie parametry będzie miał akumulator kupiony w Polsce, będący odpowiednikiem powyższych wartości?
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Motorcraft YN BXT-40R
CCA 590
CA 735
długość (mm) 277
szerokość (mm) 174
wysokość (mm) 175 37
waga (kg) 16.9
Dlaczego wiec mój akumulator ma aż 735A? i jest dość duży gabarytowo? Czy też macie taki model montowany seryjnie?
Mój samochód to model kanadyjski wiec może ze względu na kanadyjską pogodę akumulator jest inny (jeśli jest)? Przy okazji, czy też macie kabel z wtyczką do kontaktu (block heater)? to chyba też jakiś klimatyczny wynalazek
CCA 590
CA 735
długość (mm) 277
szerokość (mm) 174
wysokość (mm) 175 37
waga (kg) 16.9
Dlaczego wiec mój akumulator ma aż 735A? i jest dość duży gabarytowo? Czy też macie taki model montowany seryjnie?
Mój samochód to model kanadyjski wiec może ze względu na kanadyjską pogodę akumulator jest inny (jeśli jest)? Przy okazji, czy też macie kabel z wtyczką do kontaktu (block heater)? to chyba też jakiś klimatyczny wynalazek
