
ale zobaczcie foto z bledami
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Tak jak pisałem masz błąd 2106 i jeszcze 2135 i oba te błędy wskazują na walnięty TPS i nic nie mają wspólnego z sondą lambda. Załączam foto TSB z opisanymi przyczynami oraz tym, co i w jaki sposób trzeba zrobić.rosi778 pisze:bylem tym GT na komputerze,diagnosta pokasowal błedy i powiedzial ze to sa błedy od sondy lambda czyli prawdopodobnie przez złe paliwo.. no ale błędow troche bylo,zobaczcie sami, az tyle by ich bylo od zlego paliwa?? po skasowaniu zrobilismy ok 20km,spalanie srednie ok 25 l/100km,no ale dawalismy mu troche no i kontrolka sie juz nie zaswiecila,takze chyba juz dobrze jest
ale zobaczcie foto z bledami
no mnie tez interesowalby taki interfejs ,ale nie wiem co i jak ..alfatech pisze:Ja mam całe urządzenie ale Kuczko ma coś do lapka
ja mam to http://allegro.pl/item525341388_obd2_sk ... gs400.html poza tym mam predatora więc albo tym albo tym mozna skanowaćkoralkarol pisze:no mnie tez interesowalby taki interfejs ,ale nie wiem co i jak ..
O ile to nie bzdura w stylu - przyśniedziałe styki w kostce na cewce to cewka do wymiany.adasko74 pisze:zapalila mi sie sonda lambda...
podlaczylem pod obd II i pokazalo blad P 0356 -obwod pierwotny lub wtorny cewki zaplonowej"f"wadliwe dzialanie....
moze wiecie od czego zaczac...???gdzie grzebac?
Może cewki już zmęczone i zaczynaja pracować "w zależności od pogody"adasko74 pisze:wczesniej zapalil mi sie ten sam blad z tym ze byla to cewka"H"...
wykasowalem...tydzien spokoju i teraz "f"...
zaczne od oczyszczenia stykow....itp....