kontrolka "failsave engine" ?

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-20, 17:27

bylem tym GT na komputerze,diagnosta pokasowal błedy i powiedzial ze to sa błedy od sondy lambda czyli prawdopodobnie przez złe paliwo.. no ale błędow troche bylo,zobaczcie sami, az tyle by ich bylo od zlego paliwa?? po skasowaniu zrobilismy ok 20km,spalanie srednie ok 25 l/100km,no ale dawalismy mu troche no i kontrolka sie juz nie zaswiecila,takze chyba juz dobrze jest :)
ale zobaczcie foto z bledami
Załączniki
błędy GT.jpg



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-20, 17:50



Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-01-20, 17:55

a ma ktos z Was programik do diagnostyki stanga po 2005r? pod taki interfejs usb do laptopa?



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-20, 17:56

Ja mam całe urządzenie ale Kuczko ma coś do lapka


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-20, 17:58

rosi778 pisze:bylem tym GT na komputerze,diagnosta pokasowal błedy i powiedzial ze to sa błedy od sondy lambda czyli prawdopodobnie przez złe paliwo.. no ale błędow troche bylo,zobaczcie sami, az tyle by ich bylo od zlego paliwa?? po skasowaniu zrobilismy ok 20km,spalanie srednie ok 25 l/100km,no ale dawalismy mu troche no i kontrolka sie juz nie zaswiecila,takze chyba juz dobrze jest :)
ale zobaczcie foto z bledami
Tak jak pisałem masz błąd 2106 i jeszcze 2135 i oba te błędy wskazują na walnięty TPS i nic nie mają wspólnego z sondą lambda. Załączam foto TSB z opisanymi przyczynami oraz tym, co i w jaki sposób trzeba zrobić.
Chyba, że to sonda lambda :oczami: i już nic nie będziesz musiał robić, czego życzę.

Obrazek


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-20, 20:49

alfatech pisze:Ja mam całe urządzenie ale Kuczko ma coś do lapka
no mnie tez interesowalby taki interfejs ,ale nie wiem co i jak ..
http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=interfejs+usb



kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-01-21, 10:31

Ja mam coś takiego:
http://allegro.pl/item528413942_interfe ... atisy.html

Są do tego darmowe programy do odczytywania kodów i resetowania ich, plus kilka dodatkowych bajerów. Programy z wiekszą liczbą bajerów (wykresami itd) są już płatne.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-01-21, 11:16

koralkarol pisze:no mnie tez interesowalby taki interfejs ,ale nie wiem co i jak ..
ja mam to http://allegro.pl/item525341388_obd2_sk ... gs400.html poza tym mam predatora więc albo tym albo tym mozna skanować

ps gs400 mam na sprzedaż - nie potrzebny - w idealnym stanie :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-03-19, 22:00

zapalila mi sie sonda lambda...
podlaczylem pod obd II i pokazalo blad P 0356 -obwod pierwotny lub wtorny cewki zaplonowej"f"wadliwe dzialanie.... :zly:
moze wiecie od czego zaczac...???gdzie grzebac?



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-03-20, 05:51

adasko74 pisze:zapalila mi sie sonda lambda...
podlaczylem pod obd II i pokazalo blad P 0356 -obwod pierwotny lub wtorny cewki zaplonowej"f"wadliwe dzialanie....
moze wiecie od czego zaczac...???gdzie grzebac?
O ile to nie bzdura w stylu - przyśniedziałe styki w kostce na cewce to cewka do wymiany.
Cewka F to.. umm.. 7ma z kolei, ale nie wiem czy (prawdopodobnie tak) liczy się je tak samo jak cylindry, wygląda to u nas tak:
Obrazek


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-03-20, 08:32

wczesniej zapalil mi sie ten sam blad z tym ze byla to cewka"H"...
wykasowalem...tydzien spokoju i teraz "f"...
zaczne od oczyszczenia stykow....itp....



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-03-20, 11:27

adasko74 pisze:wczesniej zapalil mi sie ten sam blad z tym ze byla to cewka"H"...
wykasowalem...tydzien spokoju i teraz "f"...
zaczne od oczyszczenia stykow....itp....
Może cewki już zmęczone i zaczynaja pracować "w zależności od pogody" :P
Ile masz przejechane km/mil?


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-03-20, 20:13

przebieg okolo 52tys mil...duzo?malo? :)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-03-20, 20:33

adasko74 pisze:przebieg okolo 52tys mil...duzo?malo?
Pytam z ciekawości przy jakim przebiegu zaczęły Ci świrować.. ja minąłem pare dni temu już 100k km i nic się nie dzieje narazie :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-03-20, 22:22

kuzwa...moze samo sie naprawi;-)..a jak nie do wymienie..ciekawi mnie jaki jest koszt takich cewek?



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”