Gumy usztywniające zawieszenie

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-18, 14:56

Jak są czarne to raczej fabryczne - one się mocno męczą przy obniżeniu. Może są już nadto wyruchane.
Te sprężyny Eibacha to jeszcze nie max obniżenia

Jaki masz profil opony może tam jeszcze poszło obniżenie w stosunku do fabryki?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-18, 15:30

SeaBiscuit pisze:Jak są czarne to raczej fabryczne - one się mocno męczą przy obniżeniu. Może są już nadto wyruchane.

Jak tylko kupiłem auto to zaraz sprawdziłem zawieszenie i wyglądało na oki ,mam najechane w tej chwili około 32 tyś km jak kupiłem to było coś około 26 tyś km - więc chyba jeszcze nie zdechły ,czy jak to napisałeś ..................... wyruchały się :rotfl: :rotfl: :rotfl: ?
SeaBiscuit pisze:Te sprężyny Eibacha to jeszcze nie max obniżenia
wiem są jeszcze niższe :)
SeaBiscuit pisze:Jaki masz profil opony może tam jeszcze poszło obniżenie w stosunku do fabryki?
oponki mam 235/50 R17 ,teraz będę zakładał 235/50 R18. Te które mam są w dobrym stanie.

A co myślicie podobnym rozwiązaniu do tego ?
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... =0&thold=0


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-18, 15:33

alfatech, mnie urzekł ten szlauf ;)


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-18, 16:23

alfatech pisze:
SeaBiscuit pisze:Jak są czarne to raczej fabryczne - one się mocno męczą przy obniżeniu. Może są już nadto wyruchane.

Jak tylko kupiłem auto to zaraz sprawdziłem zawieszenie i wyglądało na oki ,mam najechane w tej chwili około 32 tyś km jak kupiłem to było coś około 26 tyś km - więc chyba jeszcze nie zdechły ,czy jak to napisałeś ..................... wyruchały się :rotfl: :rotfl: :rotfl: ?
SeaBiscuit pisze:Te sprężyny Eibacha to jeszcze nie max obniżenia
wiem są jeszcze niższe :)
SeaBiscuit pisze:Jaki masz profil opony może tam jeszcze poszło obniżenie w stosunku do fabryki?
oponki mam 235/50 R17 ,teraz będę zakładał 235/50 R18. Te które mam są w dobrym stanie.

A co myślicie podobnym rozwiązaniu do tego ?
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... =0&thold=0
Z tego co się orientuję to moje 17 maja 235/55/R17 i jestem tego bardzo pewny.
Jeżelli ty masz profil 50 to oznacza to że opona jest o 23mm mniejsza w średnicy niż fabryczna czyli auto siedzi ci niżej niż na fabrycznych oponach o ok 12mm. to sporo!!!

Tire Size Comparison
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
235/55-17 129mm 345mm 690mm 2169mm 461 0.0%
235/50-17 118mm 333mm 667mm 2095mm 477 -3.4%

Chyba się pomyliłeś z tym profilem i masz 55??? bo jak 50 to jedziesz niżej niż najniższe sprężyny Eibacha :hyhy:

Przy tych 18-stkach będziesz 1mm wyżej od fabryki.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-18, 16:52

SeaBiscuit pisze:Chyba się pomyliłeś z tym profilem i masz 55???
:zawstydzony: byka strzeliłem :] mam 235/55 R17
SeaBiscuit pisze:Przy tych 18-stkach będziesz 1mm wyżej od fabryki.
trochę mało :( patrzyłem na 245/50 R18 ale ceny sa .............. dość wysokie :)
Ostatnio zmieniony 2009-02-18, 16:54 przez alfatech, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-02-18, 16:54

AluStar pisze:O właśnie miałem poinformować ze robię 2 szt osłony do stanga (197) z aluminium . Dziś wypalają mi na laserze - jak zrobię to pokażę. Osłona będzie chronić dość nisko położone mocowania wahaczy i cały przedni układ w stosunki do dolnej lini przedniego zderzaka. O gr 3-4mm - nie ciezkie i nie zaszkodzi mieć taka osłonę na wypadek większej studzienki .
Ja bym chętnie wzioł pod silnik, żeby mi znów jakaś kuna kabli nie pogryzła :D
Ile taka przyjemność mniej więcej kosztuje?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-18, 17:18

OSŁONA POD SILNIK - CIERPLIWOSCI, KOLEGA JEST KIER I NIE WIEM JESZCZE - POKAZE JAK WYSZLO I ILE KOSZTOWALO - ZALEZY TO OD GR MAT I DLUGOSCI LINI CIECIA - ALE NAPEWNO NIEDROGO .



Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-02-27, 01:45

Alfa,opowiadałem juz nie raz Tobie o firmie http://pospring.pl/ która za rozsądne pieniądze zrobi ci co chcesz ze sprężynami. Podwyzszy,obnizy,utwardzi :P

Co prawda trwa to cały dzień,ale gwarantuje ,ze nudzić się nie będziemy :D


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-27, 08:36

Mario78 pisze:Alfa,opowiadałem juz nie raz Tobie o firmie http://pospring.pl/ która za rozsądne pieniądze zrobi ci co chcesz ze sprężynami. Podwyzszy,obnizy,utwardzi :P

Co prawda trwa to cały dzień,ale gwarantuje ,ze nudzić się nie będziemy :D
O ciekawe - Rozumiem że jakbym chciał specjalne sprężyny na przód np żeby mi auto siadło 1-1,5 cm to wysyłam im fabryczną sprężynę na testy a oni się zajmą zrobieniem nowej o odpowiednich parametrach?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-27, 11:15

Mario78 pisze:Alfa,opowiadałem juz nie raz Tobie o firmie http://pospring.pl/ która za rozsądne pieniądze zrobi ci co chcesz ze sprężynami. Podwyzszy,obnizy,utwardzi

Co prawda trwa to cały dzień,ale gwarantuje ,ze nudzić się nie będziemy
wiem pamiętam o tym ,chodzi o to że nie chcę eibacha rozciągać a oryginalnych kurczyć :P sam z resztą wiesz że nie są w stanie zrobić sprężyn na zadane obniżenie ,tzn jak im się powie że mają obniżyć 2 cm to może wyjść 3 :hyhy:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-02-27, 11:28

SeaBiscuit pisze:O ciekawe - Rozumiem że jakbym chciał specjalne sprężyny na przód np żeby mi auto siadło 1-1,5 cm to wysyłam im fabryczną sprężynę na testy a oni się zajmą zrobieniem nowej o odpowiednich parametrach?
Nie, biorą ta którą im przysłałeś, rozgrzewają i kurczą, rozciągają w zakresie jaki akurat sobie życzysz. Dodatkowym plusem jest że przy takiej operacji, pod wpływem ciepła spreżyna sie regeneruje.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-27, 12:19

andronik pisze:
SeaBiscuit pisze:O ciekawe - Rozumiem że jakbym chciał specjalne sprężyny na przód np żeby mi auto siadło 1-1,5 cm to wysyłam im fabryczną sprężynę na testy a oni się zajmą zrobieniem nowej o odpowiednich parametrach?
Nie, biorą ta którą im przysłałeś, rozgrzewają i kurczą, rozciągają w zakresie jaki akurat sobie życzysz. Dodatkowym plusem jest że przy takiej operacji, pod wpływem ciepła spreżyna sie regeneruje.
Eeee tak to sam sobie mogę zrobić - wyciągnę podłoże pod walec i się skurczy :hyhy:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-27, 12:51

SeaBiscuit pisze:Eeee tak to sam sobie mogę zrobić - wyciągnę podłoże pod walec i się skurczy
tyle że oni to robią w piecu :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-03-13, 15:08

alfatech pisze:resztą wiesz że nie są w stanie zrobić sprężyn na zadane obniżenie ,tzn jak im się powie że mają obniżyć 2 cm to może wyjść 3


Nie wiem czy jak im powiesz 2cm,to zrobią ci 3cm(raczej na złość by nie robili)ale firma jest konkret i robią to co im powiesz. Chociaz Alfa tobie dogodzić to ja pierdole :D .

Ja np. po założeniu większych felg,nie byłem zadowolony z ''postawy'' cougara,a mianowicie przód ,stał wyzej niz tył,co zaburzało linie tzw klina. Pojechałem powiedziałem o co chodzi,i nie musiałem nic mówić czy chce 2cm,czy 2.8cm. Zrobili i efekt jest taki jak chciałem.


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Post autor: stanglex » 2009-05-18, 11:30

Pytanie, do użytkowników 05... GT z seryjnymi amorami i Eibachami Pro Kit. Czy, też Wam tak strasznie samochód skacze? Na różnego rodzaju hopach auto reaguje tak, że aż mnie w krzyżu boli. Np. wjazd do Wawy od strony Gdańska jest nie do zniesienia jadąc mustangiem. Czy to norma, czy coś mi odwrotnie zamontowali? ;)


Z: 05/2015
O: 04/2016

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”