Rozumiem, że to taki żarcik, hę? ;Ppudel pisze:adaslaw pisze:Stachu_xjr pisze:
ale to już chyba zamieniłeś na 2 cylindry więcej?
Nie, jednak zostałem przy V6
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Rozumiem, że to taki żarcik, hę? ;Ppudel pisze:adaslaw pisze:Stachu_xjr pisze:
ale to już chyba zamieniłeś na 2 cylindry więcej?
Kompletny short block kosztuje tyle albo trochę więcej ile u nas używany silnik, ceny zaczynają się od 2300$, tylko tu chodziło raczej o zmianę v6 na v8.bart.knop pisze:nie lepiej odrazu w mocny blok isc??????????? tloki itd......
Cytat z auta Rybka- piszesz ze 0,8 bara to granica - ale mamy 4 samochody ktore ganiaja na wiekszych doladowaniach w 4.6.
- Rybek , Artur GT , Escalar , Slawek ...
8.5 psi to niecałe 0.6 bara, więc do 0.8-1 x bara czyli 11-14 psi to jeszcze brakuje.AluStar pisze: - moc przy doładowaniu 8,5 PSI ( najnizsza mozliwa przy tym Stage