Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-20, 10:17

Jest programator jest program napisany przez Justina mustang chodzi jak marzenie :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-20, 10:20

sprawdz jakie masz korekty na wolnych obrotach i jakie sa na wysokich obciazeniach - prawie WOT. sprawdz rownież jakie masz napiecie na sondach na wot.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-20, 10:20

Firma VMPTuning.com jak najbardziej do polecenia w sprawie oprogramowania! Ale jak tylko uzbieram troche grosza sciagne drugi program od BAMA custom i porownam :papa:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-20, 10:27

porownywanie programów na odczucia to bez sensu.

program ma byc tak dopracowany, aby korekty byly odpowiednio blisko 0 w calym zakresie i WOT dający max moc.

I mam przeczucie, że żadne gotowe programy tego nie robią, każdy należałoby conajmniej raz (na początek korekty), albo 2 razy (za drugim razem dopasować AFR) poprawić.

Moj pierwszy program był biedny (pomimo ze juz dolozone) na 20%, napięcie na WOT nie większe jak 0.6V. Teraz jezdze na drugiej wersji, ktora do normalnej jazdy na wysokim obciazeniu wymaga jesdzcze dodatkowo 10%, ale po dodaniu tych 10% bedzie musiała miec zdjęce 5% z WOT. Aktualnie WOT AFR jest ok 13.2-13.5, po dodaniu 10% do close loopa bedzie ok 12.2, jak odejmie 5% z wot bedzie 12.8.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-20, 10:43

A mozesz ciut prosciej? Ja musze teraz zgrac data log i na podstawie tego bede mial darmowy upgarde programu? Jakos specjalnie konika przegonic czy tak w zwyklym ruchu ulicznym? :padam:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-20, 10:54

teraz musisz sprawdzic czy program dziala jak potrzeba, jak napisalem chwile wczesniej.

jak korekty dzialaja ok, to trzeba sprawdzic afr.

jak afr miesci sie w granicach tolerancji wg ktorych mozna go recznie dostroic samemu w sct, to nie ma potrzeby nic robic. jak jes poza zakresem, trzeba zmodfikowac program.



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-09-21, 09:51

Hej,
Ja dostałem szału po wgraniu programu.. Program przygotował też Justin na 98 oktanów pod LPG, stożek steeda i wydech bez katów..
Samochód wyrywa teraz do przodu niesamowicie.. Sprawdzałem się na cargo z Adasko i powiem, że jest ok, idziemy równo (ja mam tylko problem ze startem ze względu na stockowe zużyte już opony, Adasko np. ma nowe opony). Adasko też ma stożek K&N oraz wydech i programator Predatora.
Trzeba zwrócić uwagę jeszcze na to, że mam cięższy samochód przez instalację gazową..

Teraz muszę zrobić tylko loga i sprawdzić, czy nie trzeba zrobić poprawek..

Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga) :) Dzięki Paweł :padam:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-21, 09:58

mrjackson pisze:Hej,
Ja dostałem szału po wgraniu programu.. Program przygotował też Justin na 98 oktanów pod LPG, stożek steeda i wydech bez katów..
Samochód wyrywa teraz do przodu niesamowicie.. Sprawdzałem się na cargo z Adasko i powiem, że jest ok, idziemy równo (ja mam tylko problem ze startem ze względu na stockowe zużyte już opony, Adasko np. ma nowe opony). Adasko też ma stożek K&N oraz wydech i programator Predatora.
Trzeba zwrócić uwagę jeszcze na to, że mam cięższy samochód przez instalację gazową..

Teraz muszę zrobić tylko loga i sprawdzić, czy nie trzeba zrobić poprawek..

Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga) :) Dzięki Paweł :padam:
rozumiem ze scigales sie z nim na podtlenku LPG a on na PB?



Awatar użytkownika
mrjackson
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
Model: GT 05 +Kompressor
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten grey + Carbon
Kontakt:

Post autor: mrjackson » 2010-09-21, 10:06

Właśnie raz się ścigałem na LPG, a później na PB, bo miałem poniżej 1/3 butli LPG, to przy dużych obciążeniach przy 200 km/h brakowało mi już ciśnienia i mi się LPG samo przełączało na PB.

Ale nie ma różnicy pomiędzy LPG i PB w przyspieszaniu auta.

Ścigaliśmy się 3 razy w sumie..
Raz ja jechałem z pasażerem, raz Adasko, a raz ścigaliśmy się sami, ale ogólne wyniki można podsumować, że idziemy tak samo równo.
Problem w tym że ja tracę przy ruszaniu ze względu na opony :zdegustowany:



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-21, 12:06

mrjackson pisze:Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga) :) Dzięki Paweł :padam:
Z mojej strony tez wielkie dzieki!!! Wszystko co ja chcialbym w samochodzie zrobic to Ty juz zrobiles i zawsze szluzysz pomoca. WIELKIE DZIEKI !!! :padam: :padam: :padam:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-21, 13:01

za malo ich zeby z tego zyc:) albo musialo by byc baaaardzo drogo...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-23, 09:53

Wczoraj dostałem poprawkę wg loga i moich sugestii, gość jest mistrz, korekty w całym zakresie to 0% teraz, czyli dopasowanie jak z fabryki.

wieczorem sprawdze AFR na WOT i finalne strojenie... potem jeszcze wymiana walu i hamownia...



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-28, 22:31

caniggia, jakie ustawiłeś parametry do Data Logging? co jest ważne i w jakich granicach powinno się mieścić?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-28, 22:40

oj to juz troche trzeba poczytac... najwazniejsze sa korekty paliwowe.

ale za to zrobie Wam dobrze i dam pliki konfiguracyjne dla programu i dla samego urzadzenia (w urzadzeniu mozna logowac mniej pozycji niz w programie, dlatego wybralem najwazniejsze).

troche sie narobilem aby z calej listy wybrac te co dzialaja na mustangach...

full:
http://www.przeklej.pl/plik/mustang-ful ... 21cu9ggb3p

do urzadzenia:
http://www.przeklej.pl/plik/mustang-sct ... 21cua76b3p



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-29, 06:16

To ja najpierw poczytam bo dalej nie wiem co i jak...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”