
Predator ,Superchips itd
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
porownywanie programów na odczucia to bez sensu.
program ma byc tak dopracowany, aby korekty byly odpowiednio blisko 0 w calym zakresie i WOT dający max moc.
I mam przeczucie, że żadne gotowe programy tego nie robią, każdy należałoby conajmniej raz (na początek korekty), albo 2 razy (za drugim razem dopasować AFR) poprawić.
Moj pierwszy program był biedny (pomimo ze juz dolozone) na 20%, napięcie na WOT nie większe jak 0.6V. Teraz jezdze na drugiej wersji, ktora do normalnej jazdy na wysokim obciazeniu wymaga jesdzcze dodatkowo 10%, ale po dodaniu tych 10% bedzie musiała miec zdjęce 5% z WOT. Aktualnie WOT AFR jest ok 13.2-13.5, po dodaniu 10% do close loopa bedzie ok 12.2, jak odejmie 5% z wot bedzie 12.8.
program ma byc tak dopracowany, aby korekty byly odpowiednio blisko 0 w calym zakresie i WOT dający max moc.
I mam przeczucie, że żadne gotowe programy tego nie robią, każdy należałoby conajmniej raz (na początek korekty), albo 2 razy (za drugim razem dopasować AFR) poprawić.
Moj pierwszy program był biedny (pomimo ze juz dolozone) na 20%, napięcie na WOT nie większe jak 0.6V. Teraz jezdze na drugiej wersji, ktora do normalnej jazdy na wysokim obciazeniu wymaga jesdzcze dodatkowo 10%, ale po dodaniu tych 10% bedzie musiała miec zdjęce 5% z WOT. Aktualnie WOT AFR jest ok 13.2-13.5, po dodaniu 10% do close loopa bedzie ok 12.2, jak odejmie 5% z wot bedzie 12.8.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
teraz musisz sprawdzic czy program dziala jak potrzeba, jak napisalem chwile wczesniej.
jak korekty dzialaja ok, to trzeba sprawdzic afr.
jak afr miesci sie w granicach tolerancji wg ktorych mozna go recznie dostroic samemu w sct, to nie ma potrzeby nic robic. jak jes poza zakresem, trzeba zmodfikowac program.
jak korekty dzialaja ok, to trzeba sprawdzic afr.
jak afr miesci sie w granicach tolerancji wg ktorych mozna go recznie dostroic samemu w sct, to nie ma potrzeby nic robic. jak jes poza zakresem, trzeba zmodfikowac program.
- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
Hej,
Ja dostałem szału po wgraniu programu.. Program przygotował też Justin na 98 oktanów pod LPG, stożek steeda i wydech bez katów..
Samochód wyrywa teraz do przodu niesamowicie.. Sprawdzałem się na cargo z Adasko i powiem, że jest ok, idziemy równo (ja mam tylko problem ze startem ze względu na stockowe zużyte już opony, Adasko np. ma nowe opony). Adasko też ma stożek K&N oraz wydech i programator Predatora.
Trzeba zwrócić uwagę jeszcze na to, że mam cięższy samochód przez instalację gazową..
Teraz muszę zrobić tylko loga i sprawdzić, czy nie trzeba zrobić poprawek..
Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga)
Dzięki Paweł 
Ja dostałem szału po wgraniu programu.. Program przygotował też Justin na 98 oktanów pod LPG, stożek steeda i wydech bez katów..
Samochód wyrywa teraz do przodu niesamowicie.. Sprawdzałem się na cargo z Adasko i powiem, że jest ok, idziemy równo (ja mam tylko problem ze startem ze względu na stockowe zużyte już opony, Adasko np. ma nowe opony). Adasko też ma stożek K&N oraz wydech i programator Predatora.
Trzeba zwrócić uwagę jeszcze na to, że mam cięższy samochód przez instalację gazową..
Teraz muszę zrobić tylko loga i sprawdzić, czy nie trzeba zrobić poprawek..
Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga)


-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
rozumiem ze scigales sie z nim na podtlenku LPG a on na PB?mrjackson pisze:Hej,
Ja dostałem szału po wgraniu programu.. Program przygotował też Justin na 98 oktanów pod LPG, stożek steeda i wydech bez katów..
Samochód wyrywa teraz do przodu niesamowicie.. Sprawdzałem się na cargo z Adasko i powiem, że jest ok, idziemy równo (ja mam tylko problem ze startem ze względu na stockowe zużyte już opony, Adasko np. ma nowe opony). Adasko też ma stożek K&N oraz wydech i programator Predatora.
Trzeba zwrócić uwagę jeszcze na to, że mam cięższy samochód przez instalację gazową..
Teraz muszę zrobić tylko loga i sprawdzić, czy nie trzeba zrobić poprawek..
Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga)Dzięki Paweł
- mrjackson
- Forumowicz
- Posty: 322
- Rejestracja: 2010-03-26, 17:42
- Model: GT 05 +Kompressor
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten grey + Carbon
- Kontakt:
Właśnie raz się ścigałem na LPG, a później na PB, bo miałem poniżej 1/3 butli LPG, to przy dużych obciążeniach przy 200 km/h brakowało mi już ciśnienia i mi się LPG samo przełączało na PB.
Ale nie ma różnicy pomiędzy LPG i PB w przyspieszaniu auta.
Ścigaliśmy się 3 razy w sumie..
Raz ja jechałem z pasażerem, raz Adasko, a raz ścigaliśmy się sami, ale ogólne wyniki można podsumować, że idziemy tak samo równo.
Problem w tym że ja tracę przy ruszaniu ze względu na opony
Ale nie ma różnicy pomiędzy LPG i PB w przyspieszaniu auta.
Ścigaliśmy się 3 razy w sumie..
Raz ja jechałem z pasażerem, raz Adasko, a raz ścigaliśmy się sami, ale ogólne wyniki można podsumować, że idziemy tak samo równo.
Problem w tym że ja tracę przy ruszaniu ze względu na opony

- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Z mojej strony tez wielkie dzieki!!! Wszystko co ja chcialbym w samochodzie zrobic to Ty juz zrobiles i zawsze szluzysz pomoca. WIELKIE DZIEKI !!!mrjackson pisze:Trzeba tu jeszcze raz podziękować caniggia, który mi wszystko przygotował (ja tylko wgrałem sobie program do stanga)Dzięki Paweł



GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
oj to juz troche trzeba poczytac... najwazniejsze sa korekty paliwowe.
ale za to zrobie Wam dobrze i dam pliki konfiguracyjne dla programu i dla samego urzadzenia (w urzadzeniu mozna logowac mniej pozycji niz w programie, dlatego wybralem najwazniejsze).
troche sie narobilem aby z calej listy wybrac te co dzialaja na mustangach...
full:
http://www.przeklej.pl/plik/mustang-ful ... 21cu9ggb3p
do urzadzenia:
http://www.przeklej.pl/plik/mustang-sct ... 21cua76b3p
ale za to zrobie Wam dobrze i dam pliki konfiguracyjne dla programu i dla samego urzadzenia (w urzadzeniu mozna logowac mniej pozycji niz w programie, dlatego wybralem najwazniejsze).
troche sie narobilem aby z calej listy wybrac te co dzialaja na mustangach...
full:
http://www.przeklej.pl/plik/mustang-ful ... 21cu9ggb3p
do urzadzenia:
http://www.przeklej.pl/plik/mustang-sct ... 21cua76b3p