Supercharger/Procharger

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Koral » 2013-02-20, 14:32

caniggia pisze:W tym konkretnym przypadku chodzi o to, że auto ma full boost już na 1/3 gazu, .
caly urok w tych kompresorach ze dzialaja na musneicie gazu :) Ania moim GT z kompresorem Saleena nie chciala jezdzic po tym jak na parkingu prawie wjechala przy ruszaniu w drugie auto bo dodala wiecej jak cm gazu :D ;)

odczucia mocy i momentu od samego dolu sa niesamowite i o to w tym chodzi :) na Ułęży przejechalem sie GT Stacha i u niego ta moc z kompresora byla pow 4tys rpm, co tez nie jest dobre bo do 4tys rpm auto szlo jak zwykle GT a pow 4tys nagle zaczynal mielic kolami a na torze bylo to niebezpeiczne na zakretach bo ledwo dawalem rade jechac, bo momentalnie wpadal w poslizg ;/

a jak masz uwazac od samego dolu to takej niespodzianki nie ma,bo trzeba caly czas uwazac :D ;) no i jaka adrenalina ;)

chyab ze w tym waszym jest jakas wada, nie wiem od jakich obrotow np Alu ma max moment i boost, wydaje mis ie ze max cisnienei nie jest wcale przy najwyzszych obrotach- kojarze wlasnei stale cisneinie w calym zakresie rpm ( od 1800 bodajze?), stad taki niesamowity moment od samego dolu.. no ale to musialbym zobaczyc poprawny wykres , wtedy wiadomo przy jakich rpm jakie cisnienei powinno byc..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2013-02-20, 14:38

Koral, nie chodzi o to aby ciśnienie max było na muśnięcie gazu, bo to jest bez sensu. Chodzi o to, aby było max gdy wciśniesz gaz na max.
I w jednym i w drugim przypadku moment na dole jest taki sam... To oczywiście kwestia preferencji, z tym, że w tym pierwszym przypadku (na muśnięcie jak to piszesz) są kłopoty z trakcją, w drugim to już od Ciebie zależy czy je będziesz miał, czy nie.

A skoro piszesz, że u Ciebie też tak było, znaczy, że to się potwierdza i nasz przypadek nie jest (był) odosobniony.
Ostatnio zmieniony 2013-02-20, 16:12 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: swiadeka » 2013-02-20, 15:32

Paweł poprawia Kenne Bella. To lubię ;)

pzdr


Arek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: Hamownia

Post autor: escalar » 2013-03-06, 21:03

rick pisze:ciekawe

w poniedziałek spotkałem faceta w pracy, on jest głowny mechanik dla Don Walsh jr i też buduje silniki Forda z wysokie HP.Nowy silnik 5,0 sprawia ​​najwięcej moc z dwóch małych turbo.Największy supercharger nie będzie robil tyle mocy co 2 male turbo w 5.0
" onclick="window.open(this.href);return false;
brawo Rick :) twin turbo to jest to co mnie podnieca :)
...niestety w Polsce... i w europie na razie nie istnieje moda na cos takiego :)
...mnie powala na kolana to co oferuja goscie z Proline Racing :)
http://www.prolineracing.net/



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2013-03-06, 21:27

Tu nie chodzi o modę, tylko o kasę i stopień skomplikowania. Racja że twin turbo bije wszystkie kompresory na głowę.
Btw tuner kit na twin turbo garretta można przyzwoicie kupić, ale gdzie reszta.
W dziale supercharger wrzuciłem to jakiś czas temu.
Ostatnio zmieniony 2013-03-06, 22:49 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Re: Hamownia

Post autor: escalar » 2013-03-06, 21:56

caniggia pisze:Ty nie chodzi i modę, avi kasę i stopień skomplikowania. Racja że twin turbo bije wszystkie kompresory na głowę.
Btw tuner kit na twin turbo garretta można przyzwoicie kupić, ale gdzie reszta.
W dziale supercharger wrzuciłem to jakiś czas temu
...właśnie dlatego, że "reszta" to chodzi o kasę :)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Hamownia

Post autor: rick » 2013-03-07, 07:47

escalar pisze:
rick pisze:ciekawe

w poniedziałek spotkałem faceta w pracy, on jest głowny mechanik dla Don Walsh jr i też buduje silniki Forda z wysokie HP.Nowy silnik 5,0 sprawia ​​najwięcej moc z dwóch małych turbo.Największy supercharger nie będzie robil tyle mocy co 2 male turbo w 5.0
" onclick="window.open(this.href);return false;
brawo Rick :) twin turbo to jest to co mnie podnieca :)
...niestety w Polsce... i w europie na razie nie istnieje moda na cos takiego :)
...mnie powala na kolana to co oferuja goscie z Proline Racing :)
http://www.prolineracing.net/



podczas lunchu w pracy dzisiaj rozmawiałem z tym facetem (Chris Tumpkin), rozmawiałem o klubie i o was, a on powiedział mają wielu klientów w Dubaju i kilka w Niemczech z Twin Turbo
" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.precisionturbo.net/turbochargers/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mustang50magazine.com/eventc ... to_07.html" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2013-03-07, 12:47

Póki co nikt nie licytuje, a ja chyba jednak nie będę zakuwał silnika, na turbo nawet do 600 powinienem dociągnąć bez.
Jak się rozpadnie, to kupię shortblocka...

Cena mega, mało gratów brakuje, jak coś mogę pomóc w dokompletowaniu.

http://www.ebay.com/itm/mustang-stroker ... ae&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Na pewno brakuje (a jest w oryginalnym zestawie):

1. Pierścienie $139.99
2. panewki główne $109.99
3. panewki korbowodowe $89.99



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: swiadeka » 2013-03-07, 16:43

Cena super i dodatkowo z crank shaftem. Ja nie miałem w zestawie, bo to kolejne 700$ :(

pzdr


Arek

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Madasek » 2013-03-07, 17:12

Yo a pytałeś czy zbalansowany może?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2013-03-07, 17:23

Nie, ale zapytam to można na miejscu



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2013-03-07, 18:52

Wyważony.



Awatar użytkownika
MarcinCz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 108
Rejestracja: 2012-06-26, 17:18
Model: SHELBY GT350
Silnik: inny V8
Kolor: RACE RED
Lokalizacja:: OKUNIEW

Re: Hamownia

Post autor: MarcinCz » 2013-03-07, 23:15

Czesc Rick mógłbyś mi coś wiecej powiedziec o twin turbo w nowym 5.0
czy trzeba zakuwac
i jakie są koszty w usa za dobry zestaw twin
jak ze sprzęgłem bo mam w manualu i czy na kolektorze od bossa 302 mozna założyc :):)


Gdy pędzisz 300km/h to co przed tobą to już historia ;) ;)

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Hamownia

Post autor: rick » 2013-03-08, 07:42

uh oh ... co ja zacząłem

bardzo dobra jakość twin turbo system nie jest tani. To jest coś, czo nie chcesz kupić tanie. Hellion jest pierwszej klasa. Wszystko wyprodukowane w USA, nie ma śmieci chińskie
http://www.hellionpowersystems.com/inde ... ystems/185" onclick="window.open(this.href);return false;

Jon Lund może złoży zestaw też
http://twinturbo50.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stangtv.com/news/video-1266- ... -turbo-5-0" onclick="window.open(this.href);return false;

jeśli chcesz tylko 600 KM przy 5psi silnik jest OK. Jeśli chcesz 600 + to tak, trzeba kute części, lepszą pompę oleju i billet steel gears do pompy oleju

Transmisja powinna być ok. Jeśli używasz coś jak slicki prawdopodobnie będziesz łamać tylny most pierw :P

Kolektor dolotowy BOSS będzie dobry

i nie mogę podkreślić, za duzo!!! Tak dają ci tuningu, ale na tay poziomie mocy (600HP +) i z boost, Wziąsć samochód na hamowni przez warsztat, który ma odpowiedni sprzęt i wiedzę!!! Te pare złoty co zapłacisz może zaoszczędzić kilka tysięcy dolarów później



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2013-03-08, 11:06

Tylko że na 600 koni to nie wiem czy jest sens bawić się w TT.

Może tą dyskusję przenieść do działu supercharger/procharger?



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”