caly urok w tych kompresorach ze dzialaja na musneicie gazu Ania moim GT z kompresorem Saleena nie chciala jezdzic po tym jak na parkingu prawie wjechala przy ruszaniu w drugie auto bo dodala wiecej jak cm gazucaniggia pisze:W tym konkretnym przypadku chodzi o to, że auto ma full boost już na 1/3 gazu, .
odczucia mocy i momentu od samego dolu sa niesamowite i o to w tym chodzi na Ułęży przejechalem sie GT Stacha i u niego ta moc z kompresora byla pow 4tys rpm, co tez nie jest dobre bo do 4tys rpm auto szlo jak zwykle GT a pow 4tys nagle zaczynal mielic kolami a na torze bylo to niebezpeiczne na zakretach bo ledwo dawalem rade jechac, bo momentalnie wpadal w poslizg ;/
a jak masz uwazac od samego dolu to takej niespodzianki nie ma,bo trzeba caly czas uwazac no i jaka adrenalina
chyab ze w tym waszym jest jakas wada, nie wiem od jakich obrotow np Alu ma max moment i boost, wydaje mis ie ze max cisnienei nie jest wcale przy najwyzszych obrotach- kojarze wlasnei stale cisneinie w calym zakresie rpm ( od 1800 bodajze?), stad taki niesamowity moment od samego dolu.. no ale to musialbym zobaczyc poprawny wykres , wtedy wiadomo przy jakich rpm jakie cisnienei powinno byc..