Tarcze

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-19, 20:31

[quote:212d7d83dc="Deftronic"]Po podpowiedzi na forum kolegi Mike'a zdecydowałem się na wybór tych: http://stillen.com/product.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
id=APBRKIT6P&c=BR&year=2008&make=FORD&model=GT500
jeśli idzie o przód.
Jutro jadę do serwisu, dokładnie obgadać sprawę.[/quote:212d7d83dc]
Jaki wynik obgadania tematu?, mógłbyś coś napisać...
I niestety dla mojej pustej kieszeni...SeaBiscuit miał rację w temacie hamulców :niepewny: Wystarczyła jedna, rozciągnięta w km agresywna jazda i po hamulcach, co prawda nadal tarcze nie są krzywe, pewnie dlatego, że jazda była po suchym, i jeszcze w mieście hamulce działały :rotfl: ale już są fioletowe i wystarczy ostre hamowanko wykonać podczas deszczu i po sprawie :kwasny: mam do wyboru:

[url=http://picfu.net/df0f53a:fag0yd4x][img:212d7d83dc]http://picfu.net/df0f53a_tbn.jpg[/img:212d7d83dc][/url:fag0yd4x][url=http://picfu.net/221e4a0:fag0yd4x][img:212d7d83dc]http://picfu.net/221e4a0_tbn.jpg[/img:212d7d83dc][/url:fag0yd4x] [url=http://picfu.net/ccb2ca2:fag0yd4x][img:212d7d83dc]http://picfu.net/ccb2ca2_tbn.jpg[/img:212d7d83dc][/url:fag0yd4x]

i nie wiem co mam robić :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-11-19, 20:39

ciekawe propozycje , Ty dopiero teraz zagotowałeś bremse ... ja już raz wymieniałem wszystko , bo nie umiałem kiery utrzymać w ręcach :kwasny:


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-19, 20:49

I jeszcze na dodatek znalazłem innowacyjne technologicznie tarcze produkcji australijskiej firmy DBA z ciekawym systemem odprowadzania ciepła:
[url=http://picfu.net/ff52e53:1o617a2s][img:4b1196c109]http://picfu.net/ff52e53_tbn.jpg[/img:4b1196c109][/url:1o617a2s]


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-11-19, 20:52

ja jednak mysle ze te Stille bedą najlepsze


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-19, 20:57

[quote:ecdcf1e9f0="celibad"]ja jednak mysle ze te Stille bedą najlepsze[/quote:ecdcf1e9f0]
Wg tych co robili to zestawienie, są to najlepsze zestawy do Stanga ułożone alfabetycznie, Stillen czyli AP Racing...tak?


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-11-19, 20:58

tak Lajzard :)


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-11-20, 13:42

Kurcze duużo tego do wyboru :zdziwko: Maruś chcesz same tarcze czy komplet z zaciskami ? No i pytanko czy jeżeli zmieni się również zaciski to klocki standardowe będą pasowały czy jak ? Ceny niskie nie są :/


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-20, 16:59

[quote:17e29dd62f="alfatech"]Kurcze duużo tego do wyboru :zdziwko: Maruś chcesz same tarcze czy komplet z zaciskami ? No i pytanko czy jeżeli zmieni się również zaciski to klocki standardowe będą pasowały czy jak ? Ceny niskie nie są :/[/quote:17e29dd62f]
No sam nie wiem, SeaBiscuit wymienił tylko tarcze i chyba jest zadowolony... Ja mając bardzo złe doświadczenia z tarczami w Jeepie, pisałem, dopiero po zmianie zacisków mam spokój, no są drogie :zalamany: Sam nie wiem, bo wyjścia są dwa: 1. Nie wymieniać i zapomnieć o adrenalinie podczas ścigania, 2. Wymienić całość, myślę, cały czas myślę...


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-20, 18:48

[quote:a7594f8aa0="LIZZARD"]
Jaki wynik obgadania tematu?, mógłbyś coś napisać...[/quote:a7594f8aa0]

Wynik jest taki, że facet mi odradził mówiąc, że te Brembo które mam w GT500 są bardzo dobre i spokojnie starczają na to auto (sprawdził je w Niemczech na ringu i było OK, nawet film z tego widziałem). Szkoda kasy. Jeśli jednak BARDZO mi zależy to ewentualnie tylne mogę zmienić na trochę lepsze, ale to bardziej ze względów wizualnych, bo i tak przednie mają 80% udział w hamowaniu. Podsumowując - na GT500 Brembo są idealne i jeśli nie będzie się zwiększało mocy silnika, nie ma sensu ich zmieniać. Jako że obok leżały Roush'a zapytałem się o nie - są porównywalne.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-11-22, 01:29

[quote:94567abd04="Deftronic"][quote:94567abd04="LIZZARD"]
Jaki wynik obgadania tematu?, mógłbyś coś napisać...[/quote:94567abd04]

Wynik jest taki, że facet mi odradził mówiąc, że te Brembo które mam w GT500 są bardzo dobre i spokojnie starczają na to auto (sprawdził je w Niemczech na ringu i było OK, nawet film z tego widziałem). Szkoda kasy. Jeśli jednak BARDZO mi zależy to ewentualnie tylne mogę zmienić na trochę lepsze, ale to bardziej ze względów wizualnych, bo i tak przednie mają 80% udział w hamowaniu. Podsumowując - na GT500 Brembo są idealne i jeśli nie będzie się zwiększało mocy silnika, nie ma sensu ich zmieniać. Jako że obok leżały Roush'a zapytałem się o nie - są porównywalne.[/quote:94567abd04]

Lizzard możesz zainwestować właśnie w zestaw GT500 są za jakieś 1350$ dostępne - w tym twoim zestawieniu to Ford Racing bodajże. Jak wyjedziesz tarcze zmienisz sobie na te DBE np i będzie gitara. Ten zestaw co ja widziałem za 1350 zawierał tarcze gładkie zaciski brembo 4 tłoczkowe klocki przód i tył, stalowe przewody na przód i tył oraz wewnętrzne osłony pyłowe. Pamiętaj że to są 14" tarcze czyli większe aniżeli nasze fabryczne bodajże 12,4". I jeszcze musiałbyś się dowiedzieć czy wejdą w twoje felgi. tzn generalnie minimum to 18" ale czy zaciski nie będą biły po ramionach felgi. wiem że niektórzy w usa jak wymieniali na hamulce z gt500 to musieli dawać spacery na piasty żeby zaciski się zmieściły.
Ewentualnie wymień sobie tarcze na nacinane przód i tył i porządne klocki HAWK HPS lub ceramiczne i stalowe linki - wydasz jakieś 600$. Poprawa powinna być radykalna jak co to nie wystarczy to potem wymienisz na GT500.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-22, 01:46

[quote:59b341d1ab="SeaBiscuit"]Ewentualnie wymień sobie tarcze na nacinane przód i tył i porządne klocki HAWK HPS lub ceramiczne i stalowe linki - wydasz jakieś 600$. Poprawa powinna być radykalna jak co to nie wystarczy to potem wymienisz na GT500.[/quote:59b341d1ab]
Hehe, jak na zmiłowanie czekałem na Twoja opinię i właśnie jestem już blisko podjęcia decyzji idącej w takim kierunku. Tarcze mam juz fioletowe i na nich nie mam prawa się "łajdaczyć", bo w ogóle będzie po ptokach. Tak zrobie, ściągne te australijskie i klocki typu właśnie HAWK i jak nie pomoże to zamontuje zaciski Brembo. Nie wiem tylko czy są one dostępne osobno bez tarcz z tego zestawu Ford Racing, muszę napisać. Dzięki za bodziec :padam:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-11-22, 09:57

[quote:8ead6cced3="LIZZARD"][quote:8ead6cced3="SeaBiscuit"]Ewentualnie wymień sobie tarcze na nacinane przód i tył i porządne klocki HAWK HPS lub ceramiczne i stalowe linki - wydasz jakieś 600$. Poprawa powinna być radykalna jak co to nie wystarczy to potem wymienisz na GT500.[/quote:8ead6cced3]
Hehe, jak na zmiłowanie czekałem na Twoja opinię i właśnie jestem już blisko podjęcia decyzji idącej w takim kierunku. Tarcze mam juz fioletowe i na nich nie mam prawa się "łajdaczyć", bo w ogóle będzie po ptokach. Tak zrobie, ściągne te australijskie i klocki typu właśnie HAWK i jak nie pomoże to zamontuje zaciski Brembo. Nie wiem tylko czy są one dostępne osobno bez tarcz z tego zestawu Ford Racing, muszę napisać. Dzięki za bodziec :padam:[/quote:8ead6cced3]

Ale DBE ściągasz na obecne zaciski chyba - więc 12,4 cala a zaciski brembo są na tarcze 14 cali to chyba za bardzo nie będą pasować na mniejsze tarcze - chyba, że się mylę?
Same zaciski ciężko dostać - nie spotkałem się z nimi w żadnej oficjalnej ofercie a też się interesowałem jedyne co pozostaje to złapać gdzieś ofertę take off wtedy taki chodzony zestaw GT500 tarcze-klocki-zaciski do 10tys km można dostać za 600$ ale trudno to namierzyć.

Ja się cały czas zastanawiam co robić i czy coś robić z hamulcami na chwilę obecną mam 3 opcje i dylemat:
1/ zestaw GT500 + tarcze stillen nacinane + na tył przeróbka steedy na 13" tarcze ale to bardziej jest efekt wizualny w 20" felgach jakie mam - całość to wydatek rzędu 2350$
2/ Tylko zestaw GT500 na front 1350$
3/ Zostaje z obecnymi zaciskami i rozmiarami i jak dojade obecne tarcze to wymieniam przód i tył na rotorproos nacinane/nawiercane lub nacinane/przewiercane + stalowe linki i klocki HAWK HPS lub ceramiczne (muszę jeszcze w usa popytać które lepsze z tymi tarczami) ta opcja to 600$

Wyczystko kwestia kasy i najwazniejsze felg - mam teraz 20 Razory, których szkoda by mi było na np zlot i szaleństwa na torze czy też jazdy zręcznościowe bo z dużym prawdopodobieństwem bym je rozwalił/uszkodził i po drugie na właśnie szaleństwa mam felgi 17" a zestaw GT500 na 100% mi tam nie wejdzie musiałbym dodatkowo zainwestować w 18" ale te co mi się podobają też nie obejmą zacisków brembo i musiałby zamontować spacery a wtedy jak przełożę 20 to musiałbym je znowu ściągać bez sensu - jak się nie obrócisz d u p a z tyłu.

Moim zdaniem prawie żadne 18 fabryczne nie obejma zacisków brembo z GT 500 a wynika to ze specyfikacji offsetu felgi - w GT jest większy niż GT500 - w GT felgi są głębiej osadzone. Jak brałem Razory to właśnie wybrałem je dla GT500 i to nową serie z poprawionym offsetem tzn 24mm + 2 extra czyli 22mm oryginalne felgi GT maja offset 45mm.

Tak więc wybierając optymalne rozwiązanie pozostaje chyba jedynie opcja 3 :kwasny: jej zaletą jest to że jest zdrowsza dla portfela ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-11-22, 10:26

Lajzzard .... biore od Ciebie te stare :) nie wiecie czy V6 ma takie same jak v8 ?


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-11-22, 11:02

[quote:9a90aa2fb4="celibad"]Lajzzard .... biore od Ciebie te stare :) nie wiecie czy V6 ma takie same jak v8 ?[/quote:9a90aa2fb4]
Tarcze? :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-11-22, 11:08

zaciski i tarcze .... jesli oczywiście są większe niz moje


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”