Tuning - turbosprężarka - zagajenie

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-01-26, 16:44

To moja koncepcja "operacji zrób to głośniej" :hyhy:
... re=related

Magnachargera wsadzamy bez konieczności zmany maski, przyrost mocy jest na tyle "zdrowy", że stock'owy Mustang sobie radzi i nic się nierozlatuje.
Po obronie w kwietniu lece do NY i kupuje taką zabaweczke :) No chyba, że dobrze z kasą będzie to zakupy będą u Kenne Bell ale tu od razu przyjdzie wymiana sprzęgła jeszcze :P
Zaletą w przypadku magnachargera jest to, że producent daje z nim dokładną instrukcje step-by-step i samemu można go montować i synchronizowac z silnikiem. Nieprzeglądałem teraz oferty ale z tego co mi w głowie świta jedyne czego w zestawie nie ma i trzeba dokupić by zestroić go to Superchips - on ma chyba programik do Magnachargera..

No chyba że zestwik Paxtona taki jak ten:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 240%3A1318
Też na oryginalnej masce i pod Diablosporta ale też wymiana sprzęgła no i sama cena lekko 2k $ wyższa od magnachargera.. coż za moc trzeba płacić.. :P


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-27, 13:20

a ile kosztuje taki zestaw magnachargera? no i jak to dziala?to jest rodzaj kompresora?czy moc jest podniesiona bez kompresora?



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-01-27, 14:19

koralkarol http://www.magnacharger.com/sc-mustang.htm To ten zestaw - poogladaj, nasz tam też nawet instrukcje jak to załóżyć samemu :)
"• Adds up to 125hp/125 ft. lbs. torque" :)
Cena nie jest taka szalona jeszcze ten supercharger kosztuje $5,677.88(srebrny) lub $6,449.63(polerowany).. dla porówniania Kene Bell Mammoth kosztuje drugie tyle na dzień dobry.. No ale tylko z tym producentem zrobisz sobie porządne ponad 900 kucy pod machą :P
koralkarol pisze:no i jak to dziala?to jest rodzaj kompresora?
Dokładne tak, to supercharger tyle ze mniejszy, załadasz go w miejsce oryginalnego kolektora, wszystko podłanczasz jak w instrukcji, zakladasz nowy- dłuższy pasek klinowy, zgrywasz z silnikiem i kompem no i wreszcie wyjeżdżasz na ulice, montarz zajmuje ok. 8-10h
Jest to mały supercharger, więc i maski niebędziesz musiał zmieniać na wyższą ani modyfikować sprzegła czy innych elemetntów silnika na nowe-wzmocnione.
Poziom spalania też nieznacznie się podnosi więc tak doładowane auto nadal zupełnie nadaje się na jazde codzienną. Hamulce? No wiesz raczej można by zmienić bo tu z wersji stock 305 kucy robi sie solidne 400 :)

[ Dodano: 2009-01-27, 13:26 ]
Tutaj dorzucam wybór superchargerów dla 4.0 SOHC :)
http://www.explorerexpress.com/mustang- ... 86_87.html


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-27, 22:59

DarentyV8 pisze: Tutaj dorzucam wybór superchargerów dla 4.0 SOHC :)
http://www.explorerexpress.com/mustang- ... 86_87.html
a dla 3.8V6 sa jakies? bo mam tez i takowego stanga z 2003r i bardzo fajnie mi sie nim jezdzi,jest nizszy i twardszy od mojego GT,lepiej sie go czuje i przyjemnie jezdzi;) takze jestem ciekawy jakie sa dedykowane kompresory do tego silnika;)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-01-28, 01:12

Wiesz koralkarol w zasadzie się nierozglądałem bo nieposiadałem starszego Mustanga :P Ale napisałem maila do zioma w Jersey co ma starszą generacje też żeby mi poodesłał jakieś info itp. Jak mail wróci to wrzuce tu całe info :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-01-28, 01:43

koralkarol pisze:
DarentyV8 pisze: Tutaj dorzucam wybór superchargerów dla 4.0 SOHC :)
http://www.explorerexpress.com/mustang- ... 86_87.html
a dla 3.8V6 sa jakies? bo mam tez i takowego stanga z 2003r i bardzo fajnie mi sie nim jezdzi,jest nizszy i twardszy od mojego GT,lepiej sie go czuje i przyjemnie jezdzi;) takze jestem ciekawy jakie sa dedykowane kompresory do tego silnika;)
Może być taki np. PROCHARGERA:
http://www.superchargersonline.com/prod ... 1FI212-SCI

Obrazek

albo VORTECHA:

http://www.superchargersonline.com/prod ... hMake=Ford

albo EATONA:

http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... /index.htm


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”