tarcze hamulcowe wielkość z felami 17"

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-11-02, 14:13

tylko ze na 18" felge



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-11-05, 23:07

caniggia pisze:tylko ze na 18" felge
Na 17" felgi to fabryczne hamulce + lepsze tarcze i klocki. Pełno tego na ebay.
Albo tarcze od kolegi Celibad'a, koledzy w klubie je mają. Moim zdaniem nie warto kombinować bo skórka nie warta wyprawki.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Post autor: stanglex » 2010-11-21, 00:39

Właśnie dostałem paczkę z 14" tarczami eradispeed+2 od baera, na wiosnę będę je montował z fabrycznymi zaciskami i przy okazji chciałbym wymienić płyn hamulcowy na jakiś bardzo wydajny, o wysokiej temperaturze wrzenia. Czy jesteście w stanie coś zarekomendować? Auto nie będzie używane na torze ale czasami moja jazda męczy hamulce, zdarzyło mi się w warunkach drogowych, że stopiły się plastikowe dekielki w felgach ;)
I jeszcze jedno, czy układ hamulcowy w mustangu wymaga płynu silicone base, czy może non silicon base?

Z góry thx za rady.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2011-01-01, 23:52

stanglex pisze:Właśnie dostałem paczkę z 14" tarczami eradispeed+2 od baera, na wiosnę będę je montował z fabrycznymi zaciskami i przy okazji chciałbym wymienić płyn hamulcowy na jakiś bardzo wydajny, o wysokiej temperaturze wrzenia. Czy jesteście w stanie coś zarekomendować? Auto nie będzie używane na torze ale czasami moja jazda męczy hamulce, zdarzyło mi się w warunkach drogowych, że stopiły się plastikowe dekielki w felgach ;)
I jeszcze jedno, czy układ hamulcowy w mustangu wymaga płynu silicone base, czy może non silicon base?

Z góry thx za rady.
W instrukcji do mojego mustanga jest DOT3 .

Kolega Alustar sprzedaje dobry płyn
http://www.orurowanie.eu/uklad-hamulcow ... lcowy.html

Glycol based brake fluid designed for Dot3 or Dot4 glycol fluids.

Jak przyjdą moge Brembo GT500 to kupię ten płyn.
DOT 5 wymaga wymiany uszczelek i przepłukania alkoholem całego układu.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
wojak27_
Posty: 4
Rejestracja: 2019-03-17, 21:00
Model: SHELBY GT500 KR
Silnik: V8 5.4
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Łowicz
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: tarcze hamulcowe wielkość z felami 17"

Post autor: wojak27_ » 2019-04-16, 20:00

Witam. Czy ma sens montaż tarcz wraz z zaciskami od GT do 3,7 2010r. Ogólnie fabryczne hamulce są .... jazda na nich to męczarnia, szybko przyspieszasz, a w drugą gorzej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”