jaka predkosc przy danych obrotach ?

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

jaka predkosc przy danych obrotach ?

Post autor: Koral » 2009-07-31, 20:17

witam
w nocy wrocilem z Berlina moim GT, jak jechalem autostrada od poznania do łodzi zamknalem licznik 240km/h przy jakis 4tys.obrotow-wskazowka stanela na 240km ale auto dalej przyspieszalo az do 5tys.obrotow, potem juz wolniej i po chwili musialem hamowac bo niebezpiecznie zblizylem sie do grupy tirow i wolalem nie ryzykowac ze ktoremus zachce sie wyprzedzac kolege..
dlatego mam pytanie-jaka predkosc jest przy 4,5tys.obr, przy 5tys.obr i przy 5,5tys.- mam automata.. nie mialem GPSu wiec nie wiem nawet ile jechalem ale mysle ze predkosc mozna okreslic po obrotach, jesli macie dostep do takich danych to bede wdzieczny za pomoc :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-31, 20:23

Nie mozna tego jednoznacznie powiedziec - wielkosc felg itd .. to mozna zobaczyc z wykresu twojego modelu z hamowni ..



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-31, 22:28

koralkarol, najlepiej zaproś jakiegoś kolegę do samochodu który jest w posiadaniu GPS-u, niech odpali AutoMapę i niech Ci poda prędkość. Tylko nie szalej za bardzo, nie mamy aż tak dobrych dróg. :) I uważajcie na Policję - niech lepiej nie sprawdzają legalności AutoMapy u Twojego kolegi. :D


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-07-31, 23:06

Powinien przyśpieszac lliniowo na funkcji obroty/prędkość przy założeniu że jest na tym samym biegu.

Zobacz jaką prędkość masz jeszne np przy obrotach 3500. Wtedy zobaczysz jaka jest różnica prędkości co 500RPM i obliczysz ile jechałeś w przybliżeniu przy 5000RPM czy ilu tam chcesz.

A masz dobrze skalibrowany komputer pod Twój rozmiar kół?


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-08-01, 10:24

Konrado pisze: A masz dobrze skalibrowany komputer pod Twój rozmiar kół?
tak,dobrze,bodajze 775, wyliczylem na kalkulatorze,kola 18", oponay 255/40

zapomnialem GPSa wziac od brata, dlatego pytam.. nie wiem kiedy nastepnym razem bede jechal GT do Berlina,przewaznie jezdzimy dieslami,teraz pojechalem po signum i obejrzec GT500 z 2007r za 30tys.euro.. kupic kupilem tylko signum, no ale shelby piekne i jakbym nie mial swojego GT Saleena to pewnie bym sie zdecydowal.. A jakos mi sie nie widzi go oglaszac bo sie nim pieknie jezdzi, taka moc w automacie to piekna sprawa :) ludziska zaczepiali mnie przez CB w Niemczech , przepuszczali a jak widzieli jak im znikam,to pytali co to za silnik mam w mustangu, bo nie mogli sie nadziwic ze mustang moze miec takie odejscie :) a najlepszy byl koles juz jak zjechalem z autostrady na Uniejow, puscil mi w prawo migacz i powiedzial ze moge go wyprzedzac, przed nim jakies 100m tez jechaly auta i z naprzeciwka tez cos, nie mogl sie nadziwic jak ja zdazylem jeszcze wyprzedzic te auta przed nim, bo jemu chodzilo tylko o wyprzedzenie jego :)
jedynie spalil mi troche wiecej niz myslalem, bo jak go kupilem to z Bielska spalil mi niecale 9l/100km ,potem bawilem sie programatorami i moze cos namieszalem,bo do Berlina mi spalil 10,5 a jak wrocilem to mi wyszlo 11l/100km :( tyle ze po Berlinie zrobilem 100km,a jak wracalem to nie schodzilem ponizej 160km/h-no i do Berlina jechalismy w trzech chlopa po 100kg.. wtedy mi spalil ok 9 ale jechalem 130km/h a tylko momentami przycisnalem do 250.. takze nie wiem czy cos namieszalem i zresetowalem program na 485HP czy po prostu wiecej mi spalil bo szybciej jechalem.. bynajmniej 11 to tez nei tragedia ;)
a wracajac do GT500 to chetnie bym je kupil, no ale mojego GT nie widzi mi sie sprzedawac za grosze, bezwypadkowe GT chodza po 80tys.zl, no ale ja mam pierdol w stylu kompresor czy bixenony za ponad 40tys.zl dolozone, wiec za 80 nawet nie widzi mi sie go sprzedawac, a taka propozycje dostalem.. oczywiscie odpowiedzialem ze nie na sprzedaz i nie za takie pieniadze ;)

[ Dodano: 2009-08-01, 10:25 ]
AluStar pisze:Nie mozna tego jednoznacznie powiedziec - wielkosc felg itd .. to mozna zobaczyc z wykresu twojego modelu z hamowni ..
szukam wlasnie odpowiedniej hamowni, nie wszystkie shamuja automata tak zeby nie oszukac pomiaru, podobno w Krakowie jest dobra, w lodzi chyba ta na srebrzynskiej, no ale ja mam automata, musze do nich zadzwonic i spytac czy dadza rade..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-08-01, 10:46

Karol , najlepsza jest we Wrocławiu na Opolskiej w Jetronicu .... nawet się nie zastanawiaj tylko dzwoń i sie umawiaj , tu masz tel do samego Bogusia 605543080 ... tak mi sie wydaje ze troche zawyzasz te 485 HP ;)


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-08-01, 11:33

celibad pisze:Karol , najlepsza jest we Wrocławiu na Opolskiej w Jetronicu .... nawet się nie zastanawiaj tylko dzwoń i sie umawiaj , tu masz tel do samego Bogusia 605543080 ... tak mi sie wydaje ze troche zawyzasz te 485 HP ;)
dzieki:) nie ja zawyzam tylko amerykanie ,przeciez pisze HP a nie KM.. ich hamownie sa inne niz nasze.. GT500 u nich ma 530HP a u nas wychodzi 480KM, alustar odblokowal swojego na teoretyczne 650HP a u nas mu wyszlo 570KM i 700NM-tez pieknie :)

standartowy Saleen jest na 435HP przy doladowaniu ok 5,5psi, ja mam do tego dolozone wieksze niebieskie wtryskiwacze 39lb i mniejsze kolo ok. 3,5cala i boost mam na 9psi-czyli zestaw na + 485HP -szkoda niedowiarku ze nie wcisnalem Ci gazu do dechu jak bylem w Kepnie-zobaczylbys ze doladowanie na zegarze dochodzi do maxa czyli 10psi :)
jedyny klopot to taki ze bawilem sie programatorami, cos poprzestawialem,a ze nie bylem wtedy swiadomy ze mam dolozony zestaw na 485HP(dopiero Redhornet mnie uswiadomil i dzieki mu za to :) ) to nacisnalem powrot do ustawien fabrycznych, a fabryczne ustawienia sa na 435HP :( i moze dlatego teraz do Berlina mi wiecej o 1,5l spalil bo wrocilem do programu na mniejsze wtryski i wieksze kolko :( czekam teraz az poprzedni wlasciciel wroci z wakacji i mi poda producenta tego zestawu, bede chyba musial jeszcze raz przeladowac ten program na 485HP.. łudze sie tylko ze jednak nie powrocily ustawienia na te 435HP ale wszystko na to wskazuje.. bynajmniej zestaw mam na +485HP i teraz co moglbym jedynie zrobic to zamowic jeszcze lepszy dolot, mam teraz sportowy filtr a zmienie na stozek, zakupie BAPa(podwojna pompe paliwa) za 200$ i przysla mi nowy program pod to wszystko :) no i wtedy moge juz jechac spokojnie na ta hamownie :)
a oni tez tam stroja silnik? bo w lodzi sie chwala ze moga mi dostroic mojego na +20% wiecej HP :) ale cos im nie wierze ,bo mysle ze programy ze stanow sa jednak najpewniejsze,co najwyzej to udaloby im sie wrocic do tych 485HP czyli jakies 430-450KM..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-02, 08:29

Koralkarol nie rob programu w PL . Shamuj go teraz i po modyfikacji - bedziesz wiedzial czy cos sie poprawilo i bedziesz mogl ( jakby cos ) prosic o przyslanie poprawionego programu z USA. A masz blisko do wrocka - a ty chcesz jechac do Krakowa - po co - Maja nie najlepsze opinie .



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-08-02, 11:28

najblizej mam do lodzi na ta srebrzynska, ale do wroclawia tez nie tak daleko wiec pewnie tam sie wybiore skoro mowicie ze najlepsza

[ Dodano: 2009-08-02, 12:01 ]
AluStar pisze:Koralkarol nie rob programu w PL .
a to u nas nie dostroja dobrze silnika? wydawalo mi sie ze jednak prosciej jak auto jest na miejscu niz wysylac do stanow dane odnosnie posiadanego zestawu i prosic o program..
musze dokladnie sie dowiedziec od faceta jaki zestaw zakupil i jakiego producenta i ewentualnie zakupie jeszcze BAPa http://www.brenspeed.com/kb89067.html i moze jakis stozek z programem pod to wszystko


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-02, 20:32

Moze ma jakies Fv zakupu - bylo by bardzo dobrze ??



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-08-03, 11:56

mam fakture zakupu kompresora od Saleena, za duzo na niej nie pisze:
"SUPERCHARGER, SERIES VI " i nr nad nim 10-1607-B11313* a potem:
"GAUGE POD KIT BOOST & AIR TEMP " i nr nad nim 10-2903-B13038*

z tym ze nie wiem czy facet zamowil odrazu z kompresorem ta mniejsza rolke i wtrskiwacze 39lb czy potem dokupil taki kit.. bede musial poczekac az wroci z wakacji i mi odpisze na maila


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-08-03, 12:36

koralkarol, sprawdziłeś już ile Twoja rakieta pociągnie?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-08-03, 13:09

nie sprawdzilem,do 5tys rpm idzie szybko ale potem sie juz buja wiec musialbym go sprawdzic na autostradzie,najlepiej niemieckiej


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-03, 16:06

koralkarol pisze:mam fakture zakupu kompresora od Saleena, za duzo na niej nie pisze:
"SUPERCHARGER, SERIES VI " i nr nad nim 10-1607-B11313* a potem:
"GAUGE POD KIT BOOST & AIR TEMP " i nr nad nim 10-2903-B13038*

z tym ze nie wiem czy facet zamowil odrazu z kompresorem ta mniejsza rolke i wtrskiwacze 39lb czy potem dokupil taki kit.. bede musial poczekac az wroci z wakacji i mi odpisze na maila
To i tak niewazne napisza ci nowy program z danych podanych przez ciebie - nr dotycza czesci Salena - wiec wszystko bedziesz mial pieknie:
przyjdzie program pod twoje mody. podaj im wszystko co moze miec wplyw na zrobienei programu.

daj im zapytanie :
Masz samochod :....
silnik...
skrzynia...
kompresor: SUPERCHARGER, SERIES VI # 10-1607-B11313
felgi z oponami :....
przelozenie mostu ... ( naklejka na moscie pomoze ci )
komputer o oznaczeniu ( naklejka 4 lub piec liter i cyfr )
+ GAUGE POD KIT BOOST & AIR TEMP ...
+ kolko o srednicy 2,6 " / czy inne .. ( na kompresorze )
zapytaj czy napisza ci pod PREDATOR / CZY INNY PROGRAMATOR , program:

Bedziesz mial pewnosc ze masz dobrze. Ja bym go shamowal przed tym ..
Czesto mniejsze kółko wymaga napinacza ..



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-08-03, 22:29

dzieki:) tez mysle go najpierw shamowac,a potem myslec co poprawic ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”