Zieloniutki-pomoc przy zakupie

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
bq666
Posty: 2
Rejestracja: 2009-10-06, 21:30

Zieloniutki-pomoc przy zakupie

Post autor: bq666 » 2009-10-06, 22:26

Witam wszystkich
1)Oglądałem dzisiaj http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8662803
nie wygląda mi to na wersje GT (ale zaznaczam jestem zielony),
2) czy macie może specyfikację wersji które wyszły od 2005-2009 roku ?
3) czy ktoś z Was z okolic może wspomóc przy zakupie ? Gratisy 0,5l mam w bagażniku ;)
4) jak się wyłącza TCS (sprzedawca nie umiał)
5) czy moja obserwacja jest słuszna: jak jechałem dociskałem gaz (na lewarku biegów D) pedał stawiał opór że prędzej bym nogę złamał niż wcisnął do dechy, koła nie zamieliły, to właśnie TCS.
Domyślam się że pytania są na poziomie 2 miesięcznego hau hau no ale próbuję ;)
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-06, 23:05

Tak to jest V6..
"Moc: 305 KM (224 kW)" - tak - to jest bzdura taka że hooo :) to jest moc stock'owego V8 a nie V6 :)
"czerwony-metallic" - on nie jest czerwony tylko bordowy - nie wiem jak dla kogo ale dla mnie to roznica :P
Żeby podkreślić swoja niewiedzę właściciel artystrycznei dopisuje: :)
"Opis pojazdu:
AUTO W IDEALNYM STANIE,ROK PROD. 2008 PIERWSZA REJ. 04/2009,SEKWENCYJNA INSTALACJA GAZOWA,ATRAKCYJNY WYGLĄD.305 KM,ABS,EL.SZYBY,EL. LUSTERKA,KLIMA,SKÓRA,ASR,PODGRZEWANE FOTELE,KOMPUTER.RATY BEZ ZAŚWIADCZEŃ."

Nawiasem mówiac ASR to to samo co w przypadku Mustanga TCS - ktorego tutaj brak! :D
Fotele też się podgrzewać mogą - jak pierdniesz chyba ( uwaga aby nie z gruzem :D ) albo zlejesz sie w niego :D
Koleś jest niesamowity :D

Ad.4 - TCS się nawet niewłącza w tej wersji bo go NIE MA - powiedz kolesiowi niech skończy pier.. sam wiesz :)