Filtr paliwa do wymiany po 30 000 mil ... gdzie kupić?

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Filtr paliwa do wymiany po 30 000 mil ... gdzie kupić?

Post autor: Olaf » 2010-01-03, 23:21

jej, właśnie przeczytałem że mam Filtr paliwa do wymiany po 30 000 mil ... ktoś może wie gdzie kupić?

I czy wymienia się sam filtr paliwa 9155 czy też jakiś fuel filter bracket 9180 też jest do wymiany (lub przy wymianie się łamie/psuje czy coś) ?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-01-04, 00:04

Filtr u nas kupisz bez problemu - a wiem ze sa 2 srednice rurki wychodzace z filtra ( podobno ) ale u nas w fordzie kupisz bez problemu. Filtr masz po stronie kierowcy w polowie . Ja ostatnio wymienialem . Nie ma większych problemów z wymiana.



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-04, 00:50

a to super! to kupię i nich i wymienię sam, bo inaczej by pewnie sępy wzieły ''standard'' z cennika z 200zł za wymianę jak ich znam ; )))



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-01-04, 09:00

AluStar pisze:Filtr u nas kupisz bez problemu - a wiem ze sa 2 srednice rurki wychodzace z filtra ( podobno ) ale u nas w fordzie kupisz bez problemu. Filtr masz po stronie kierowcy w polowie . Ja ostatnio wymienialem . Nie ma większych problemów z wymiana.
........ mówisz o motorcrafcie FG1083 :zdziwko: jakim cudem mają to w serwisie ,ten filtr nie pasuje do żadnego oferowanego w PL forda? Nie pomyliło Ci się z filtrem oleju ? Olaf, jeśli nie znajdziesz w PL ( a uważam że oryginału nie znajdziesz :P ) to najtaniej na rockauto :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-01-04, 10:22

alfatech pisze:
AluStar pisze:Filtr u nas kupisz bez problemu - a wiem ze sa 2 srednice rurki wychodzace z filtra ( podobno ) ale u nas w fordzie kupisz bez problemu. Filtr masz po stronie kierowcy w polowie . Ja ostatnio wymienialem . Nie ma większych problemów z wymiana.
........ mówisz o motorcrafcie FG1083 :zdziwko: jakim cudem mają to w serwisie ,ten filtr nie pasuje do żadnego oferowanego w PL forda? Nie pomyliło Ci się z filtrem oleju ? Olaf, jeśli nie znajdziesz w PL ( a uważam że oryginału nie znajdziesz :P ) to najtaniej na rockauto :)
Tak mial PODOBNO kolega co ma GT. U mnie pasowal . A wiem z tad ze dowiadywalem sei gdzei go szukac .



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-05, 01:41

Byłem u Forda i facet mi mówi "nie mamy części do Mustanga i nie wiadomo jak to sprawdzić"... :wstyd:

Ja na to "ale to proste, niech pan wpisze http://www.ford.com" ... :rotfl:

... gość wzrokiem najchętniej by mnie zabił ;)

a ja: "i nacisnąć 'parts' a potem 'Mustang' i 'fuel system' i BINGO! :papa:

gość mówi "nie znałem tego..." , ja yślałem że się przewróce z wrażenia...

ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).

Już ktoś mi mówił ze centrala Forda za dostęp do oprogramowania ''amerykańców'' żąda 80 Euro miesięcznie więc nikt/prawie nikt go nie zamawia w PL ''bo się nie opłaca" :zdegustowany:

Po długich poszukiwaniach znalazł w Niemczech część, podaję dla innych ''Polskie'' charakterystyki części (bo inaczej nie zamówicie) tj. w programie Finis nr. 4496883 a nr pełny to 2C57-9155-BC i kosztuje 65zł brutto.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-01-05, 10:49

Olaf pisze:"FG1083'' - "'Polskie'' charakterystyki części (bo inaczej nie zamówicie) tj. w programie Finis nr. 4496883 a nr pełny to 2C57-9155-BC i kosztuje 65zł brutto.
ooo:) bardzo pomocna informacja musze sobie gdzies odnotowac, bo jak znowu pojawi sie "robiekupe.com" ... to nie znajde :P



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-05, 11:09

tu masz:

http://czesci-usa.com.pl/pl,product,617 ... ent=617381



Fram model g10166

can.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2010-01-05, 11:34

Olaf pisze:ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).
nie łapię tego - w usa nie ma innych oryginalnych części do forda jak motorcraft a w europie nie ma mustanga - więc po co nr forda :zdziwko:
Wpisując to co podałeś w googlach nic się nie znajdzie :zdziwko:
caniggia, Fram to nie motorcraft


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-05, 12:09

alfatech pisze:
Olaf pisze:ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).
nie łapię tego - w usa nie ma innych oryginalnych części do forda jak motorcraft a w europie nie ma mustanga - więc po co nr forda :zdziwko:
Wpisując to co podałeś w googlach nic się nie znajdzie :zdziwko:
caniggia, Fram to nie motorcraft

fram to nie motorcraft, ale fram to filtr:)

a nawiasem mowiac po nr ktore olaf podal w google sie znajdzie:

http://www.google.pl/#hl=pl&q=2C5Z9155B ... 13bf02c3f8

tylko sie cos olafowi 7 z Z pomylilo... ma byc 2C5Z9155BC



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-05, 13:18

to nie mi się pomyliło , ten k.... de..... tak na kartce napisał wyraźnie 7 a nie Z ! Specjalnie sprawdziłem 2 razy.

Alfa, to własnie zgodnie z hasłem Forda "Feel the difference"... ja już dziękuję za taki 'feel'... ; ))) pewnie to się wiąże z programami których nie kupują żeby zaoszczędzić i mają tylko za friko Ford parts' :wstyd:



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-01-20, 13:42

Pod samochodem z lewej strony, prawie dokładnie pod stopami kierowcy. Musisz odkrecić plasitkową oslonę żeby go zobaczyć.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-20, 14:37

no filtru jeszcze nie odebrałem ; ( ale zamierzam ; )

Andronik,

żeby wymienić ten filtr to spoko można to samemu zrobić?? tzn. trzeba podnieść auto na podnośniku czy można ''się wczołgać'' na parkingu pod auto? Bo patrząc na schematy to wygląda dosyć prosto...



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-01-20, 15:08

Dasz radę samemu - podnosisz samochód z lewej strony, przy przednim kole i zabezpieczasz koła, żeby Ci auto się nie stoczyło z lewarka. Ja koło lewarka podłozyłem jeszcze pieniek drzewa. Poza tym to sprawa prosta, tylko przydałaby się grzechotka i klucz 10mm głeboki, bo inaczej cięzko bedzie odkrecić jedną ze śrub tej osłony.

Obrazek

Filtr odpinasz tak: wciskasz z jednej strony ten zielony zatrzask i wciskasz przewód maksymlanie do środka. Pozwoli Ci to wyciągnąć końcówkę filtra ze strony przeciwnej. Jak wyciągniesz jeden z przewodów to wyleje się sporo złotego, cholernie drogiego płynu, zwanego potocznie benzyną :) Ja żeby opróżnić przewody paliwowe z benzyny wyciągnałem bezpiecznik od pompy paliwa (skrzynka pod maską) i przekręciłem kluczyk na krótką chwilę żeby silnik zaskoczył i wciągnał resztki paliwa z przewodów.

Po złożeniu wszystkiego chyba ze 3 razy przekręciłem kluczyk na ON, tak aby pompa się załączyła i napełniła przewody aż po wtryski.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-01-20, 15:39

A dzięki, to sobie chyba poradzę jak odtaje snieg....



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”