Filtr paliwa do wymiany po 30 000 mil ... gdzie kupić?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Filtr paliwa do wymiany po 30 000 mil ... gdzie kupić?
jej, właśnie przeczytałem że mam Filtr paliwa do wymiany po 30 000 mil ... ktoś może wie gdzie kupić?
I czy wymienia się sam filtr paliwa 9155 czy też jakiś fuel filter bracket 9180 też jest do wymiany (lub przy wymianie się łamie/psuje czy coś) ?
I czy wymienia się sam filtr paliwa 9155 czy też jakiś fuel filter bracket 9180 też jest do wymiany (lub przy wymianie się łamie/psuje czy coś) ?
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
........ mówisz o motorcrafcie FG1083AluStar pisze:Filtr u nas kupisz bez problemu - a wiem ze sa 2 srednice rurki wychodzace z filtra ( podobno ) ale u nas w fordzie kupisz bez problemu. Filtr masz po stronie kierowcy w polowie . Ja ostatnio wymienialem . Nie ma większych problemów z wymiana.



Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tak mial PODOBNO kolega co ma GT. U mnie pasowal . A wiem z tad ze dowiadywalem sei gdzei go szukac .alfatech pisze:........ mówisz o motorcrafcie FG1083AluStar pisze:Filtr u nas kupisz bez problemu - a wiem ze sa 2 srednice rurki wychodzace z filtra ( podobno ) ale u nas w fordzie kupisz bez problemu. Filtr masz po stronie kierowcy w polowie . Ja ostatnio wymienialem . Nie ma większych problemów z wymiana.jakim cudem mają to w serwisie ,ten filtr nie pasuje do żadnego oferowanego w PL forda? Nie pomyliło Ci się z filtrem oleju ? Olaf, jeśli nie znajdziesz w PL ( a uważam że oryginału nie znajdziesz
) to najtaniej na rockauto
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Byłem u Forda i facet mi mówi "nie mamy części do Mustanga i nie wiadomo jak to sprawdzić"...
Ja na to "ale to proste, niech pan wpisze http://www.ford.com" ...
... gość wzrokiem najchętniej by mnie zabił
a ja: "i nacisnąć 'parts' a potem 'Mustang' i 'fuel system' i BINGO!
gość mówi "nie znałem tego..." , ja yślałem że się przewróce z wrażenia...
ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).
Już ktoś mi mówił ze centrala Forda za dostęp do oprogramowania ''amerykańców'' żąda 80 Euro miesięcznie więc nikt/prawie nikt go nie zamawia w PL ''bo się nie opłaca"
Po długich poszukiwaniach znalazł w Niemczech część, podaję dla innych ''Polskie'' charakterystyki części (bo inaczej nie zamówicie) tj. w programie Finis nr. 4496883 a nr pełny to 2C57-9155-BC i kosztuje 65zł brutto.

Ja na to "ale to proste, niech pan wpisze http://www.ford.com" ...

... gość wzrokiem najchętniej by mnie zabił

a ja: "i nacisnąć 'parts' a potem 'Mustang' i 'fuel system' i BINGO!

gość mówi "nie znałem tego..." , ja yślałem że się przewróce z wrażenia...
ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).
Już ktoś mi mówił ze centrala Forda za dostęp do oprogramowania ''amerykańców'' żąda 80 Euro miesięcznie więc nikt/prawie nikt go nie zamawia w PL ''bo się nie opłaca"

Po długich poszukiwaniach znalazł w Niemczech część, podaję dla innych ''Polskie'' charakterystyki części (bo inaczej nie zamówicie) tj. w programie Finis nr. 4496883 a nr pełny to 2C57-9155-BC i kosztuje 65zł brutto.
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
nie łapię tego - w usa nie ma innych oryginalnych części do forda jak motorcraft a w europie nie ma mustanga - więc po co nr fordaOlaf pisze:ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).

Wpisując to co podałeś w googlach nic się nie znajdzie

caniggia, Fram to nie motorcraft
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
alfatech pisze:nie łapię tego - w usa nie ma innych oryginalnych części do forda jak motorcraft a w europie nie ma mustanga - więc po co nr fordaOlaf pisze:ale potem był już kumaty bo okazało się że same ''FG1083'' im w PL nic nie daje bo to kod Motorcraftu a oni potrzebują Forda część (no paranoja, mówię Wam).![]()
Wpisując to co podałeś w googlach nic się nie znajdzie
caniggia, Fram to nie motorcraft
fram to nie motorcraft, ale fram to filtr:)
a nawiasem mowiac po nr ktore olaf podal w google sie znajdzie:
http://www.google.pl/#hl=pl&q=2C5Z9155B ... 13bf02c3f8
tylko sie cos olafowi 7 z Z pomylilo... ma byc 2C5Z9155BC
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
to nie mi się pomyliło , ten k.... de..... tak na kartce napisał wyraźnie 7 a nie Z ! Specjalnie sprawdziłem 2 razy.
Alfa, to własnie zgodnie z hasłem Forda "Feel the difference"... ja już dziękuję za taki 'feel'... ; ))) pewnie to się wiąże z programami których nie kupują żeby zaoszczędzić i mają tylko za friko Ford parts'
Alfa, to własnie zgodnie z hasłem Forda "Feel the difference"... ja już dziękuję za taki 'feel'... ; ))) pewnie to się wiąże z programami których nie kupują żeby zaoszczędzić i mają tylko za friko Ford parts'

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Dasz radę samemu - podnosisz samochód z lewej strony, przy przednim kole i zabezpieczasz koła, żeby Ci auto się nie stoczyło z lewarka. Ja koło lewarka podłozyłem jeszcze pieniek drzewa. Poza tym to sprawa prosta, tylko przydałaby się grzechotka i klucz 10mm głeboki, bo inaczej cięzko bedzie odkrecić jedną ze śrub tej osłony.

Filtr odpinasz tak: wciskasz z jednej strony ten zielony zatrzask i wciskasz przewód maksymlanie do środka. Pozwoli Ci to wyciągnąć końcówkę filtra ze strony przeciwnej. Jak wyciągniesz jeden z przewodów to wyleje się sporo złotego, cholernie drogiego płynu, zwanego potocznie benzyną
Ja żeby opróżnić przewody paliwowe z benzyny wyciągnałem bezpiecznik od pompy paliwa (skrzynka pod maską) i przekręciłem kluczyk na krótką chwilę żeby silnik zaskoczył i wciągnał resztki paliwa z przewodów.
Po złożeniu wszystkiego chyba ze 3 razy przekręciłem kluczyk na ON, tak aby pompa się załączyła i napełniła przewody aż po wtryski.

Filtr odpinasz tak: wciskasz z jednej strony ten zielony zatrzask i wciskasz przewód maksymlanie do środka. Pozwoli Ci to wyciągnąć końcówkę filtra ze strony przeciwnej. Jak wyciągniesz jeden z przewodów to wyleje się sporo złotego, cholernie drogiego płynu, zwanego potocznie benzyną

Po złożeniu wszystkiego chyba ze 3 razy przekręciłem kluczyk na ON, tak aby pompa się załączyła i napełniła przewody aż po wtryski.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]