otwory wentylacyjne w masce
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
otwory wentylacyjne w masce
Zastanawiam się nad wycięciem otworów wentylacyjnych w masce tak, jak są np. w Super Snake - bliżej szyby. Chodzi o dwie kwestie. Po pierwsze o odessanie gorącego powietrza z komory silnika. Po drugie o dodatkowe ustabilizowanie maski, która jak wiecie z autopsji jest ruchoma przy pewnych prędkościach. Ja co prawda swoją wyregulowałem odbojnikami i nawet pow. 210 mnie już nie stresuje, ale do stabilności znanej z innych aut jej daleko.
Może macie jakieś sugestie odnośnie tego co można wsadzić w wycięte otwory, jak zabezpieczyć silnik przez obrzyganiem deszczówką, rdzą itp.? Gdzie umieścili byście otwory? Jak duże? Czy otwory w ogóle coś pomogą w tych dwóch kwestiach?
Nie piszcie tylko: nie wycinaj, szkoda blachy, kup inną gotową. Chodzi mi o Wasze zdanie w kwestii wykonania otworów.
Może macie jakieś sugestie odnośnie tego co można wsadzić w wycięte otwory, jak zabezpieczyć silnik przez obrzyganiem deszczówką, rdzą itp.? Gdzie umieścili byście otwory? Jak duże? Czy otwory w ogóle coś pomogą w tych dwóch kwestiach?
Nie piszcie tylko: nie wycinaj, szkoda blachy, kup inną gotową. Chodzi mi o Wasze zdanie w kwestii wykonania otworów.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Najlepiej zrobic to radziecku, czyli skopiowac polozenie i ksztalt otworow od kolegi ktory ma taka maske. Jak ktos ma otwory w masce niech sie pochwali, chetnie zrobie sobie szablon i wytne w mojej. Trzeba by poszukac na necie czy nie sprzedaja gdzies jakiegos kitu z szablonami i ramkami do modyfikacji maski.
Znalazlem takie fajne cos na maske
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=97290
mozna by to zamontowac po bokach maski, a jak bedzie padal deszcz to zaslaniamy od spodu i tyle.
Znalazlem takie fajne cos na maske
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=97290
mozna by to zamontowac po bokach maski, a jak bedzie padal deszcz to zaslaniamy od spodu i tyle.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Właśnie kwestia deszczu mnie martwi. Chciałbym zamontować coś zamykanego (zasuwanego), żeby w gorące dni (np. w korkach lub przy ostrzejszej jeździe) odsłaniać, ale w czasie deszczu nie brudzić zanadto silnika. Dobrze by było, żeby to nie wyglądało jak domowa kratka wentylacyjna, wesoło pyrkająca przy podmuchach wiatru
poza tym te domowe są z reguły białe lub brązowe - średnio się komponują z niebieskim 
znalazłem inne coś
http://www.spojler.com.pl/szukaj?s_mark ... 17&s_kat=0
Polacy zaczęli główkować...


znalazłem inne coś

http://www.spojler.com.pl/szukaj?s_mark ... 17&s_kat=0
Polacy zaczęli główkować...
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Ciekaw jestem gdzie produkują te spojlery i maski....pavlito pisze:Właśnie kwestia deszczu mnie martwi. Chciałbym zamontować coś zamykanego (zasuwanego), żeby w gorące dni (np. w korkach lub przy ostrzejszej jeździe) odsłaniać, ale w czasie deszczu nie brudzić zanadto silnika. Dobrze by było, żeby to nie wyglądało jak domowa kratka wentylacyjna, wesoło pyrkająca przy podmuchach wiatrupoza tym te domowe są z reguły białe lub brązowe - średnio się komponują z niebieskim
znalazłem inne coś![]()
http://www.spojler.com.pl/szukaj?s_mark ... 17&s_kat=0
Polacy zaczęli główkować...
Aby woda nie lała się przez kratki wentylacyjne można by pod kratką zamontować coś jak metalowy "lejek" z rurką odprowadzającą wodę, ten "lejek" powinien być odsunięty od maski aby powietrza mogło przepływać sobie.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Też wpadłem na ten lejek (w sumie wszystkie auta coś w tym stylu mają przy odwodnieniu wlotu do nawiewu kabiny). Boję się tylko, że woda i tak w czasie jazdy będzie rozpylana po komorze silnika i nie wyprofiluję tak lejka, żeby przy każdej prędkości wyłapywał wodę. "Szyberek" wydaje mi się pewniejszy.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
a macie moze jakies fotki takiej maski od GT z takimi wlotami? ciekawi mnie efekt koncowy, mysle ze takie delikatne skrzela dobrze by wygladaly.. ogolnie zastanawiam sie czy nad maska w stylu KR, Mirmal ma forme,wiec nie byloby klopotu, jednak zastanawiam sie czy odbieganie od oryginalnego wygladu jest dobrym kierunkiem..
Te z linka to produkuja pod Krakowem . Znam Bardzo dobrze ta firme .Dark Red pisze:Ciekaw jestem gdzie produkują te spojlery i maski....pavlito pisze:Właśnie kwestia deszczu mnie martwi. Chciałbym zamontować coś zamykanego (zasuwanego), żeby w gorące dni (np. w korkach lub przy ostrzejszej jeździe) odsłaniać, ale w czasie deszczu nie brudzić zanadto silnika. Dobrze by było, żeby to nie wyglądało jak domowa kratka wentylacyjna, wesoło pyrkająca przy podmuchach wiatrupoza tym te domowe są z reguły białe lub brązowe - średnio się komponują z niebieskim
znalazłem inne coś![]()
http://www.spojler.com.pl/szukaj?s_mark ... 17&s_kat=0
Polacy zaczęli główkować...
Aby woda nie lała się przez kratki wentylacyjne można by pod kratką zamontować coś jak metalowy "lejek" z rurką odprowadzającą wodę, ten "lejek" powinien być odsunięty od maski aby powietrza mogło przepływać sobie.
pavlito, W tym jest problem : czesc sami robia to :
Ale i tak nie wieze ze tak wielkich gabarytow maska wytrzyma opor.
Tym bardziej że nasze maski sa z laminatu klejone bez jakiegokolwiek wzmocnienia.
Co tu sei rozpisywać : widać Zderzaki w rozsypce na naszych ulicach..
Ale mozna zawsze sprawdzić na miejscu : Oto skuteczny test Maski mustanga .
ale zaczeli brac chyba z Nowego sacza. Kiedys sprzedawali na gieldzie w Krakowie .pavlito pisze: ...uciekać? laminaty sp. z o.o.? wcześniej robiliśmy do malucha, ale już ich nie produkują, to się na Mustanga przesiedliśmy?
Ale i tak nie wieze ze tak wielkich gabarytow maska wytrzyma opor.
Tym bardziej że nasze maski sa z laminatu klejone bez jakiegokolwiek wzmocnienia.
Co tu sei rozpisywać : widać Zderzaki w rozsypce na naszych ulicach..
Ale mozna zawsze sprawdzić na miejscu : Oto skuteczny test Maski mustanga .

- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
W dodatku zawsze taniej sprawdzić samemu, w sieci znalazłem że SHELBY za testowanie maski woła 16000$
http://www.fordpedia.org/2010/01/06/she ... 500-hoods/
Może stosuje złoty młotek
i jest on jednorazowy 

Może stosuje złoty młotek


