Napinacz z mustangtrading :(

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Napinacz z mustangtrading :(

Post autor: Koral » 2010-03-30, 19:36

przyszedl mi dzisiaj nowy napinacz z mustangtrading z piaseczna,koszt 300zl, no ale mial mi starczyc na nastepne 25-30tys mil bo tyle wytrzymal poprzedni, wiec cena nie wydawala sie za wysoka..

niestety nie wytrzymal nawet 5km bo tyle max mam od mechanika do domu, przy rownym obciazeniu nic sie nie dzialo,tzn probnie przejechalem 1/4mili i bylo wszystko ok,gdy dojezdzalem do domu,nacisnalem gaz przy jakis 40km/h ,no i przy redukcji biegu uslyszalem trzask, stanalem ,otworzylem maske i patrze napinacz zlamany ;/ nie wiem czy to byla jakas tania podroba,wygladal identycznie jak fabryczny, bynajmniej jutro do nich dzwonie z zadaniem zwrotu kasy ,chociaz wolalbym miec dobry napinacz :/
no i musze teraz szukac nowego napinacza, najlepiej mocniejszego od fabrycznego , ktory jest z jakiegos bardzo slabego i kruchego stopu :(

jak mozecie podajcie mi jakies linki do wzmocnionego napinacza, kolega jest w stanach na zawodach w Orlando na Florydzie,moze udalo mi by sie do niego dodzwonic zeby mi taki kupil, za tydzien wraca..

inaczej moze byc lipa bo jak sam zamowie to mi moze do zlotu nei przyjsc :( a raczej na pewno nie dojdzie bo zostaly 2tyg .. :(

firma dagostinoracing tez jest na florydzie?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
saleen
Młodszy Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 2009-06-11, 23:07
Model: mustang'94
Silnik: V6 3.7
Kolor: black

Post autor: saleen » 2010-03-30, 20:05

Karol, za bardzo się napinasz jak jedziesz i dlatego napinacz ci puszcza ;) więcej luzu :rotfl: jeśli wbijesz się na tył stanga to możemy cię zabrać do Poznania
a tak serio: a nie masz za krótkiego paska przez co masz za duże naprężenie?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-30, 20:18

nie,pasek jest 108" czyli taki jak zalecaja przy rolce 3,2", przy rolce 3,86" pasek mial 109",w mm cos ok 2770 a teraz 2745..
takze pasek jest taki jaki powinien byc,zreszta latwo to policzyc z wzoru na obwod kola, zakladajac ze pasek przylega na polowie obwodu kola wychodzi tez ze pasek musi byc krotszy o te 2,5cm ..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-03-30, 20:18




Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-30, 20:23

no tak, dlatego juz pytalem gdzie maja siedzibe i czy w Orlando mozna taki napinacz steeda kupic, kolega jest tam jeszcze tydzien..

a czym sie rozni ten za 119$ od tego za 159$ http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 2e5910bec1 ??

jakby pasek byl za krotki to fabryczny napinacz ktory wczoraj sciagnalem tezby pekl,a nic mu nie bylo mimo ze 2miesiace jezdzilem na tym pasku 108" zanim mi spadl.. po prostu fabryczny wykrzywil sie 2mm w bok i przy wysokich obrotach zrzucal pasek,dlatego zamowilem nowy napinacz ktory mi mial sluzyc i sluzyc :kwasny:


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-31, 11:45

ciezki temat z tym mustangtrading ,kaza reklamowac a na ten czas proponuja nowy z rabatem 10zl :kwasny: czyli zamiast 290zl z przesylka 280 :kwasny:

wyslalem im foto napinacza i przyznali ze musi byc to wada materialu bo tak bywa z odlewami :/ a mi nowy taki sam nie jest potrzebny tylko musze miec pewnosc ze odlew juz nie peknie.. musze kupic wzmocniony steeda..
Załączniki
napinacz GT.jpg


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-31, 15:55

saleen pisze:=a nie masz za krótkiego paska przez co masz za duże naprężenie?
no wlasnei ja mam gates'a K061080 (108") ktory co najwyzej moze byc minimalnie za dlugi bo stosuje sie go do rolki 3,4", chociaz na http://www.brenspeed.com/saleenbelt.html widze ze tez do rolki 3,6".. zmniejszajac rolke z 3,86" na 3,2" logiczna wydaje sie zmiana paska ze 109" na 108" -(wg brenspeed 107,5") .. sam juz nie wiem,mysle ze to wadliwy napinacz i dlatego ten odlew pekl ,i to w najcienszym miejscu, w odlewie widac otwory po pecherzykach powietrza,jednym slowem lipa a nie napinacz.. bede go reklamowal..

stang232 (wielkie dzieki) tylko mnie upewnil w tym ze mam dobry pasek, no ale wskazal tez fora gdzie wszedzie zakladaja mocniejszy napinacz,niekoniecznie ten steeda..
tylko ze przesylka z dagostinoracing kosztuje 370$-masakra jakas :( plus 159$ napinacz + cło i robi sie niezla sumka za glupi napinacz :/


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-04-01, 06:39

jeżeli był orginalny to powinien mieć nr katalogowy wybity lub odlany no i powinien być znaczek forda
a jeżeli nie to podróbka może i wychodzić z tego samego zakładu co orginalne ale jak nie jest sygnowane logo prod to zawsze częśc na aftermarket części takie są tanie i słabsze a producent określa że TAKIE DAJE NA PIERWSZY MONTAŻ
to tak jak w europie kupujesz orginalne np klocki lub napinacz pisze na nim vw i dłużej pojeździsz niż kupione w sklepie np lucas i niby na pierwszy montaż


a nie możesz spowrotem zamienić rolki na komp. żeby sam nadawał się do jazdy i zamówić sobie ze stanów pożądny napinacz :niepewny:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-01, 09:00

RAFAŁ pisze:jeżeli był orginalny to powinien mieć nr katalogowy wybity lub odlany no i powinien być znaczek forda
a jeżeli nie to podróbka może i wychodzić z tego samego zakładu co orginalne ale jak nie jest sygnowane logo prod to zawsze częśc na aftermarket części takie są tanie i słabsze a producent określa że TAKIE DAJE NA PIERWSZY MONTAŻ
to tak jak w europie kupujesz orginalne np klocki lub napinacz pisze na nim vw i dłużej pojeździsz niż kupione w sklepie np lucas i niby na pierwszy montaż
nr wybity ma 38274 ,w kolku "60", niczym w zasadzie si enie rozni od fabrycznego ktory tez jest "made in canada",redhornet tez ma "made in canada".. znaczka forda nie ma ,ale chyba na fabrycznym tez nie,teraz nie moge spojrzec bo dalem go do siebie do firmy i maja go wzmocnic na bokach blachami aluminiowymi,ktore dospawaja,ale tak zeby nie oslabic materialu tylko go wzmocnic..

ale tak jak mowisz części na sklep pewnei robia slabsze, w koncu auta maja sie psuc zeby moc zarabiac na czesciach :kwasny:
RAFAŁ pisze: a nie możesz spowrotem zamienić rolki na komp. żeby sam nadawał się do jazdy i zamówić sobie ze stanów pożądny napinacz :niepewny:
samochod nadaje do do jazdy :) ma tylko wiekszego kopa o jakies 70KM, rzeczywiscie do tej mocy musi byc juz napinacz steeda..

moze na foto nie widac ale ja mam ten zlamay napinacz w reku i widze ze odlew byl robiony na odpierdol, nie odtlenili go dobrze i widac jamy i pecherze powietrzne, zlamal sie w najcienszym miejscu, gdzie jakis debil postanowil najwiecej materialu zaoszczedzic co widac po najwiekszych w tym miejscu wyzlobieniach majacych na celu zaoszczedzenia na materiale :kwasny: scianka w tym miejscu ma 3-4mm a tej grubosci blache aluminiowa kazdy z nas zlamie w rekach .. porazka jak ten "ford" oszczedza na materialach zdajac sie potem na firmy tuningowe takie jak steed,maja z nimi umowe jakas czy jak :kwasny:

zebym wiedzial ze mustangtrading wysle mi takiego bubla to bym nie wywalal 300zl tylko odrazu stary dal do wzmocnienia blachami alu, teraz sie wlasnie robi,dzwonili do mnie i twierdza ze teraz nie ma prawa sie urwac czy nawet wykrzywic.. fajnie ze pracuje w takiej firmie,12lat temu dorobili mi nawet tryb do skrzyni biegów do forda probe(tez doladowanego) :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-01, 09:11

Moze teraz napisze głupotę:

Moze jest celowe tak oslabienie tego napinacza aby przy jakis niekorzystnych war pracy on wlasnie lecial a nie cos bardziej poważnego .. Trzeba by to przemyśleć..



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-01, 09:31

watpie, to szybciej pasek powinien strzelic niz napinacz -w koncu pasek jest z gumy..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-01, 09:35

Ale wzmocniony chyba co ( sznurkami ) - tak ze raczej bardzo silny... No i w jakim tam stopniu rozciagliwy . A napinacz tylko w zakresie dzialania sprezyny i oporu.. Wiec jak dostaje blokade i opor to pach.. Ale moze tak powinno byc .. aby cos nei pokrzywic - np - walka od kompresora ktory kosztuje pare tys $$ a nei 150 $ jak napinacz..

Zobacz co pasek moze pokrzywic i nad tym pomysl .. Co powoduje silne naprezenie paska ..

Bo uważam ze cos jest nie tak ..tylko trzeba dojsc co .. ( biorąc pod uwagę tez wadę materiału )



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-01, 11:20

no cos Ty, napinacz do dupy, szybciej powinien pasek strzelic niz napinacz.. nie mow ze tak specjalnie bo pomysl co moze wyprawic urwane ramie w komorze silnika :kwasny: u mnie nic nie zauwazylem ale rolka od napinacza musiala w cos mocno uderzyc bo sie odksztalcila.. nie mowiac o tym ze jakbym do domu nie mial 200-300m to by mi sie silnik zagotowal.. takze nie twierdz ze ma sie urywac bo to nieprawda,pozalowali materialu i tyle,dlatego potem zarabia steed i inni,sa takie napinacze nawet po 550$ http://www.thumpracing.com/index.htm , jesli mocny napinacz by cos uszkadzal np kompresor to by ich nie oferowali,dlatego mylisz sie Rafał ;) przyczyna lezy w wadliwym i za slabym napinaczu,sam przeciez u siebie wymieniales na mocniejszy, ja tego nie zrobilem i tu lezy moj błąd..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-04-01, 11:39

Seryjny napinacz po prostu nie wytrzymuje, z rolką 3,2" i superchagerem saleen,
i koral nie jest pierwszy z tym problemem...
Tu lnika
http://saleenforums.soec.org/showthread.php?t=3439

Jak czytałem na forach to problem z napinaczem pojawia się dla rolek 3,4" , 3,2" i 2,8".

Normalnie jak pasek jest minimalnie dłuższy to nie jest to problem. Jednak w tym przypadku musi być coś na rzeczy.

Karol piszesz, że masz pasek Gates K061080 Micro-V (13/16" x 108 ¾" – 6 rib) lecz on nie jest dla rolki 3,2" - jest za długi...
Powinieneś mieć Gates K061075 Micro-V (13/16" x 108 1/8" – 6 rib), niby parę mm, ale widocznie jest to b. ważne :|
Dla rolki 3,2" trzeba zmienić też rolkę przy pompie wody.
Tu linka z zestawieniem rozmiarów pasków:
http://www.s197forum.com/forum/showthread.php?p=403562

W tym linku
http://www.horsepowerjunkies.com/forums ... ?p=1286505
wszystko jest opisane.

Jeśli chcesz pozbyć się problemu z paskiem, to będziesz musiał jednak kasę wyłożyć na wzmocniony napinacz i rolkę od pompy wody. Pasek też chyba trzeba będzie drugi kupić :zalamany:


Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-01, 12:23

stang232 pisze: Jeśli chcesz pozbyć się problemu z paskiem, to będziesz musiał jednak kasę wyłożyć na wzmocniony napinacz i rolkę od pompy wody. Pasek też chyba trzeba będzie drugi kupić :zalamany:
no chce kupic ten steeda, dzisiaj zamowie.. ale po co zmiana rolki na pompie wody,chyba tylko po to zeby szybciej chodzila i bardziej chlodzila tak ? a podasz mi rozmiar seryjnej rolki pompy wody w GT,to zmierze czy juz czasem nie mam zmienionej ?no jaka srednice ma miec ta mniejsza rolka na pompe? bo jesli nei mam zmienionej na mniejsza to tlumaczyloby dlaczego pasek 108" ktory jest o pol cala dluzszy od dedykowanego jest i tak za krotki.. jest pod mniejsza rolke kompresora i pompy a nie tylko kompresora..zgadza sie ?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”